Ik lees net:quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Leuk! Ben benieuwd naar de naam.
Xess Xava volgens diverse sites.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Leuk! Ben benieuwd naar de naam.
Ik wel hoor, met mijn vorige fok account zelfs nog een topic in K&W gehad!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is heel persoonlijk, maar ik heb aan niemand iets verteld toen we aan het klussen waren. Legt alleen maar een bepaalde druk erop vind ik.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:47 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Xess Xava
twitter:BartEttekoven twitterde op donderdag 15-10-2015 om 22:36:13Xess Xava heet het zoontje van Yolanthe en Wesley http://t.co/I5IeWPM1Qn reageer retweet
Ook mooiquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:51 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]neeeee!
Ik las "Sexx".man man man
Ik dacht dat Xelly gewoon Kelly (of Kselly) was?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:09 schreef Mula het volgende:
Xelly cabau spreek je toch uit als Tsjelly? Dan zou Xess Tsjess zijn.
De opties zijn dan:
Tsjelly
Ksess
Zess
X-es
Ja Kselly toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Xelly gewoon Kelly (of Kselly) was?
Tsjong. Tsjelly. Nooit van gehoord. Ik dacht echt dat het Kselly was.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:18 schreef JaneDoe het volgende:
xelly is idd tsjelly
yo heeft trouwens ook nog een broer die xavier heet
xa..kan er ook niks aan doenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:21 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Tsjong. Tsjelly. Nooit van gehoord. Ik dacht echt dat het Kselly was.
Ook leuk in 't Frans.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:02 schreef DjinN het volgende:
Volgens mij spreek je de X of XX als de letter S uit, op zn Spaans. Dus dan zal het Sess Sava zijn denk ik.
En papa ook toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:18 schreef JaneDoe het volgende:
xelly is idd tsjelly
yo heeft trouwens ook nog een broer die xavier heet
die foto heb ik ook gezien ja, kloptquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:54 schreef DjinN het volgende:
Ik zag net een foto op instagram van Xelly met haar vriend samen. Hadden ze allebei een beker en op haar stond de naam Sally. Denk dat je de x dan ook als een s uitspreekt, aangezien je xavier ook als savier uitspreekt
of gewoon Kees, origineel gespeldquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:09 schreef Mula het volgende:
Xelly cabau spreek je toch uit als Tsjelly? Dan zou Xess Tsjess zijn.
De opties zijn dan:
Tsjelly
Ksess
Zess
X-es
Jij spreekt Spaans toch? Hoe zou jij dit uitspreken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 07:22 schreef amaranta het volgende:
Dit is gewoon een stunt. Dat kan toch niet anders.
Yo, wil zo een punt maken ofxo.
En dan over een tijd zeggen. Nee, hij heet Jordi. Maar ik wilde gewoon laten zien hoe bevooroordeeld Iedereen is.
Laa mensen aub in hun waarde!'
Jo en Wes deden een potje scrabble. Jo verloor en hield letters op het bordje. Daar moest ze het mee doen.quote:
Dat vind ik eigenlijk het meest zorgwekkende... Ik hoopte ergens nog dat het Spaans was en dat het aan ons lag dat we het ehm... apart vonden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:38 schreef Mula het volgende:
[..]
Jij spreekt Spaans toch? Hoe zou jij dit uitspreken?
Ik heb net m'n tong gebroken toen ik het aan m'n man vertelde.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:38 schreef Mula het volgende:
[..]
Jij spreekt Spaans toch? Hoe zou jij dit uitspreken?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb net m'n tong gebroken toen ik het aan m'n man vertelde.
Maar ik denk tsess of ksess
XXXS, als je creatief wil zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:43 schreef tombolafan het volgende:
Xxes Xava Sneijder![]()
![]()
![]()
![]()
XXS
Ze verwachten dat ie op z'n pa gaat lijken qua lengte![]()
![]()
oh jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
XXXS, als je creatief wil zijn
Maar ik dacht dat het een x, dubbel s was?
Ja want dat is echt een stuk beterquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:07 schreef Tijn het volgende:
Ik vind het altijd sympathiek wanneer ouders hun kind twee namen geven. Dan heeft zo'n kind ten minste zelf nog iets te kiezen over hoe-ie zich presenteert in het leven. Dus stel Xess vindt z'n eerste naam maar zo-zo, dan heeft-ie altijd nog de mogelijkheid zichzelf voor te stellen als Xava. Mooi toch?
Misschien niet een heel groot stuk, maar wel een stukje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja want dat is echt een stuk beter
Echt? Jezelf voorstellen als een verkeerd geschreven wijn? Doe mij maar gewoon Marietje, danquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien niet een heel groot stuk, maar wel een stukje.
Xava of Xess?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt? Jezelf voorstellen als een verkeerd geschreven wijn? Doe mij maar gewoon Marietje, dan
Ik ging serieus voor Xess i.p.v. een verkeerd geschreven wijn. Denk ik. Mag ik ook een joker inzetten anders?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Xava of Xess?
Dan ging ik voor Xava.
Ik zeg niet dat ik het mooi vind. Maar het is net zoeits als, laat je je je ringvinger amputeren of je duim? Je wilt het allebei niet, maar als je moet kiezen....
Gefeliciteerd met het begrijpen van het grapje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja want dat is echt een stuk beter
Zoveel als je wilt lieverd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ging serieus voor Xess i.p.v. een verkeerd geschreven wijn. Denk ik. Mag ik ook een joker inzetten anders?
zelfs Joker is beter dan Xess of Xavaquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ging serieus voor Xess i.p.v. een verkeerd geschreven wijn. Denk ik. Mag ik ook een joker inzetten anders?
Xavier spreek je gewoon zo uit als je het schrijft, met Franse uitspraak dan. Niet als savier iig.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:54 schreef DjinN het volgende:
Ik zag net een foto op instagram van Xelly met haar vriend samen. Hadden ze allebei een beker en op haar stond de naam Sally. Denk dat je de x dan ook als een s uitspreekt, aangezien je xavier ook als savier uitspreekt
In Xpanje niet hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Xavier spreek je gewoon zo uit als je het schrijft, met Franse uitspraak dan. Niet als savier iig.
v=b toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gavier daar toch?
Misschien is het dan wel Gess. Vanwege Yo's Spaanse roots. Gess Gava.
Havier dacht ik?quote:
Misschien hoorde 'ie het ooit van een tribune en dacht: 'dat bekt lekker!'quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:52 schreef Burdie het volgende:
Gess Gaba?
Klinkt een beetje als 'gajeschamen'.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien hoorde 'ie het ooit van een tribune en dacht: 'dat bekt lekker!'
ermahgerd Benny lavaquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:06 schreef Jane het volgende:
My loony bun is fine, Xess Xava!
Have you been high today?
Javier = Gabierquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gavier daar toch?
Misschien is het dan wel Gess. Vanwege Yo's Spaanse roots. Gess Gava.
Weet jij of de v nu een b wordt of kan dat ook nog alle kanten uit?quote:
de v is in het Spaans een B ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet jij of de v nu een b wordt of kan dat ook nog alle kanten uit?
Ik ben echt in shock over de kinderachtigheid van de aankondiging. Ik weet niet of ik dit erger vind dan de zwangerschapsaankondiging van Wesleyquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:40 schreef Starlie het volgende:
Kim Koter is ook zwanger! (Van Jaap Reesma)
Dan spreek je het dus toch alsnog uit als een X?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Javier = Gabier
Xavier= diverse uitspraken (ksabier)
Zoeken ze de mensen er op uit ofzo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:42 schreef oh-oh het volgende:
De naam van het pasgeboren zoontje van Yo en Wes houdt de gemoederen flink bezig. De manager van Yolanthe, Xenia Kasper, laat aan RTL Boulevard weten hoe zij aan de bijzondere naam zijn gekomen.
"De eerste naam Xess is vernoemd naar een mix van haar zusje Xelly en Wes en de laatste S is van Wes zijn moeder", vertelt de manager. "De tweede naam is een andere vorm van de naam van Yolanthes vader Xavier."
Het kleine mannetje is met de mix dus vernoemd naar zijn familieleden. Xess Xava kwam gisteren ter wereld in het Turkse Istanbul. Moeder en kind maken het goed.
Goed verhaal, nog steeds een debiele naam
Zou Yol dr manager ook op naam uitgezocht hebben??
Op telegraaf.nl staat een filmpje over dat de naam zo moeilijk uit te spreken is en daar hebben ze het over Kses Ksava.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet jij of de v nu een b wordt of kan dat ook nog alle kanten uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |