Ik dacht dat Xelly gewoon Kelly (of Kselly) was?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:09 schreef Mula het volgende:
Xelly cabau spreek je toch uit als Tsjelly? Dan zou Xess Tsjess zijn.
De opties zijn dan:
Tsjelly
Ksess
Zess
X-es
Ja Kselly toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Xelly gewoon Kelly (of Kselly) was?
Tsjong. Tsjelly. Nooit van gehoord. Ik dacht echt dat het Kselly was.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:18 schreef JaneDoe het volgende:
xelly is idd tsjelly
yo heeft trouwens ook nog een broer die xavier heet
xa..kan er ook niks aan doenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:21 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Tsjong. Tsjelly. Nooit van gehoord. Ik dacht echt dat het Kselly was.
Ook leuk in 't Frans.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:02 schreef DjinN het volgende:
Volgens mij spreek je de X of XX als de letter S uit, op zn Spaans. Dus dan zal het Sess Sava zijn denk ik.
En papa ook toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:18 schreef JaneDoe het volgende:
xelly is idd tsjelly
yo heeft trouwens ook nog een broer die xavier heet
die foto heb ik ook gezien ja, kloptquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:54 schreef DjinN het volgende:
Ik zag net een foto op instagram van Xelly met haar vriend samen. Hadden ze allebei een beker en op haar stond de naam Sally. Denk dat je de x dan ook als een s uitspreekt, aangezien je xavier ook als savier uitspreekt
of gewoon Kees, origineel gespeldquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:09 schreef Mula het volgende:
Xelly cabau spreek je toch uit als Tsjelly? Dan zou Xess Tsjess zijn.
De opties zijn dan:
Tsjelly
Ksess
Zess
X-es
Jij spreekt Spaans toch? Hoe zou jij dit uitspreken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 07:22 schreef amaranta het volgende:
Dit is gewoon een stunt. Dat kan toch niet anders.
Yo, wil zo een punt maken ofxo.
En dan over een tijd zeggen. Nee, hij heet Jordi. Maar ik wilde gewoon laten zien hoe bevooroordeeld Iedereen is.
Laa mensen aub in hun waarde!'
Jo en Wes deden een potje scrabble. Jo verloor en hield letters op het bordje. Daar moest ze het mee doen.quote:
Dat vind ik eigenlijk het meest zorgwekkende... Ik hoopte ergens nog dat het Spaans was en dat het aan ons lag dat we het ehm... apart vonden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:38 schreef Mula het volgende:
[..]
Jij spreekt Spaans toch? Hoe zou jij dit uitspreken?
Ik heb net m'n tong gebroken toen ik het aan m'n man vertelde.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:38 schreef Mula het volgende:
[..]
Jij spreekt Spaans toch? Hoe zou jij dit uitspreken?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb net m'n tong gebroken toen ik het aan m'n man vertelde.
Maar ik denk tsess of ksess
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |