XXXS, als je creatief wil zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:43 schreef tombolafan het volgende:
Xxes Xava Sneijder![]()
![]()
![]()
![]()
XXS
Ze verwachten dat ie op z'n pa gaat lijken qua lengte![]()
![]()
oh jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
XXXS, als je creatief wil zijn
Maar ik dacht dat het een x, dubbel s was?
Ja want dat is echt een stuk beterquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:07 schreef Tijn het volgende:
Ik vind het altijd sympathiek wanneer ouders hun kind twee namen geven. Dan heeft zo'n kind ten minste zelf nog iets te kiezen over hoe-ie zich presenteert in het leven. Dus stel Xess vindt z'n eerste naam maar zo-zo, dan heeft-ie altijd nog de mogelijkheid zichzelf voor te stellen als Xava. Mooi toch?
Misschien niet een heel groot stuk, maar wel een stukje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja want dat is echt een stuk beter
Echt? Jezelf voorstellen als een verkeerd geschreven wijn? Doe mij maar gewoon Marietje, danquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien niet een heel groot stuk, maar wel een stukje.
Xava of Xess?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt? Jezelf voorstellen als een verkeerd geschreven wijn? Doe mij maar gewoon Marietje, dan
Ik ging serieus voor Xess i.p.v. een verkeerd geschreven wijn. Denk ik. Mag ik ook een joker inzetten anders?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Xava of Xess?
Dan ging ik voor Xava.
Ik zeg niet dat ik het mooi vind. Maar het is net zoeits als, laat je je je ringvinger amputeren of je duim? Je wilt het allebei niet, maar als je moet kiezen....
Gefeliciteerd met het begrijpen van het grapje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja want dat is echt een stuk beter
Zoveel als je wilt lieverd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ging serieus voor Xess i.p.v. een verkeerd geschreven wijn. Denk ik. Mag ik ook een joker inzetten anders?
zelfs Joker is beter dan Xess of Xavaquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ging serieus voor Xess i.p.v. een verkeerd geschreven wijn. Denk ik. Mag ik ook een joker inzetten anders?
Xavier spreek je gewoon zo uit als je het schrijft, met Franse uitspraak dan. Niet als savier iig.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:54 schreef DjinN het volgende:
Ik zag net een foto op instagram van Xelly met haar vriend samen. Hadden ze allebei een beker en op haar stond de naam Sally. Denk dat je de x dan ook als een s uitspreekt, aangezien je xavier ook als savier uitspreekt
In Xpanje niet hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Xavier spreek je gewoon zo uit als je het schrijft, met Franse uitspraak dan. Niet als savier iig.
v=b toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gavier daar toch?
Misschien is het dan wel Gess. Vanwege Yo's Spaanse roots. Gess Gava.
Havier dacht ik?quote:
Misschien hoorde 'ie het ooit van een tribune en dacht: 'dat bekt lekker!'quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:52 schreef Burdie het volgende:
Gess Gaba?
Klinkt een beetje als 'gajeschamen'.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien hoorde 'ie het ooit van een tribune en dacht: 'dat bekt lekker!'
ermahgerd Benny lavaquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:06 schreef Jane het volgende:
My loony bun is fine, Xess Xava!
Have you been high today?
Javier = Gabierquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gavier daar toch?
Misschien is het dan wel Gess. Vanwege Yo's Spaanse roots. Gess Gava.
Weet jij of de v nu een b wordt of kan dat ook nog alle kanten uit?quote:
de v is in het Spaans een B ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet jij of de v nu een b wordt of kan dat ook nog alle kanten uit?
Ik ben echt in shock over de kinderachtigheid van de aankondiging. Ik weet niet of ik dit erger vind dan de zwangerschapsaankondiging van Wesleyquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:40 schreef Starlie het volgende:
Kim Koter is ook zwanger! (Van Jaap Reesma)
Dan spreek je het dus toch alsnog uit als een X?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Javier = Gabier
Xavier= diverse uitspraken (ksabier)
Zoeken ze de mensen er op uit ofzo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:42 schreef oh-oh het volgende:
De naam van het pasgeboren zoontje van Yo en Wes houdt de gemoederen flink bezig. De manager van Yolanthe, Xenia Kasper, laat aan RTL Boulevard weten hoe zij aan de bijzondere naam zijn gekomen.
"De eerste naam Xess is vernoemd naar een mix van haar zusje Xelly en Wes en de laatste S is van Wes zijn moeder", vertelt de manager. "De tweede naam is een andere vorm van de naam van Yolanthes vader Xavier."
Het kleine mannetje is met de mix dus vernoemd naar zijn familieleden. Xess Xava kwam gisteren ter wereld in het Turkse Istanbul. Moeder en kind maken het goed.
Goed verhaal, nog steeds een debiele naam
Zou Yol dr manager ook op naam uitgezocht hebben??
Op telegraaf.nl staat een filmpje over dat de naam zo moeilijk uit te spreken is en daar hebben ze het over Kses Ksava.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet jij of de v nu een b wordt of kan dat ook nog alle kanten uit?
Dus in één voornaam van één lullige lettergreep vernoemen ze liefst 3 mensenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:42 schreef oh-oh het volgende:
De naam van het pasgeboren zoontje van Yo en Wes houdt de gemoederen flink bezig. De manager van Yolanthe, Xenia Kasper, laat aan RTL Boulevard weten hoe zij aan de bijzondere naam zijn gekomen.
"De eerste naam Xess is vernoemd naar een mix van haar zusje Xelly en Wes en de laatste S is van Wes zijn moeder", vertelt de manager. "De tweede naam is een andere vorm van de naam van Yolanthes vader Xavier."
Het kleine mannetje is met de mix dus vernoemd naar zijn familieleden. Xess Xava kwam gisteren ter wereld in het Turkse Istanbul. Moeder en kind maken het goed.
Nou die van Wes vind ik nog steeds tenenkrommend om terug te zien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben echt in shock over de kinderachtigheid van de aankondiging. Ik weet niet of ik dit erger vind dan de zwangerschapsaankondiging van Wesley![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)er_is_zwanger__.html
Blank space.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:47 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Dus in één voornaam van één lullige lettergreep vernoemen ze liefst 3 mensenHet kan niet anders of de spatie tussen Xess en Xava is ook een vernoeming.
de zoon van Jan Smit heet Senn... Ik zie een connectiequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 08:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Blank space.
Verwijzing naar hun ex-en. Spatie na de relatie en weer verdergaan.
Ik weet het oprecht niet... je hebt hier wel twéé volwassenen die zich kinderachtiger gedragen dan de baby die ze net verwekt hebbenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 07:26 schreef laziness het volgende:
[..]
Nou die van Wes vind ik nog steeds tenenkrommend om terug te zien.
Dit is net, echt net, iets minder erg maar ook erg flauw.
Het schijnt dus Tjes Tjava te zijn. Dan hebben ze dus Wes, Jess en Tjes in huis rondlopen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:51 schreef Mula het volgende:
[..]
Op telegraaf.nl staat een filmpje over dat de naam zo moeilijk uit te spreken is en daar hebben ze het over Kses Ksava.
Djess neem ik aan? Of spreken ze het op zijn Hollands uit?quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:14 schreef Mula het volgende:
[..]
Het schijnt dus Tjes Tjava te zijn. Dan hebben ze dus Wes, Jess en Tjes in huis rondlopen?
Nee, Tjess Tjava.quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Djess neem ik aan? Of spreken ze het op zijn Hollands uit?
Ja, die bedoelde ik. Is dat Jess of Djess? Ik dacht het laatste, maar je weet het nietquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:23 schreef Mula het volgende:
[..]
Nee, Tjess Tjava.
http://www.telegraaf.nl/p(...)Xess_Xava_uit__.html
of bedoel je de naam van zn andere zoontje? Zie je, hartstikke onhandig al die -ess-namen!
Yo dacht, wat Jantje Smit kan, kan ik ookquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:14 schreef Mula het volgende:
[..]
Het schijnt dus Tjes Tjava te zijn. Dan hebben ze dus Wes, Jess en Tjes in huis rondlopen?
tjess jess en wessquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
Tjess en (d)jess dat wil je toch niet in één huis?Dat bekt echt niet.
Die oudste telt voor yo nu niet meer mee hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
Tjess en (d)jess dat wil je toch niet in één huis?Dat bekt echt niet.
Dat telde het soms al nooit. In die reality soap, die gesprekken met dat joch, wat een toneelspel om de leuke stiefmoeder te zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die oudste telt voor yo nu niet meer mee hoor.
Ze heb nu d'r eigen kind.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:44 schreef Turbomuis het volgende:
Courtney Stodden en hubby Doug Hutchinson zijn ook aan het proberen. Ik verheug me stiekem al op de naam![]()
[ afbeelding ]
Ik zag het laatst bij een vriendin van mij. Ze bedoelde het niet misschien niet zo. Maar het kind van haar man met zijn ex, kreeg een flinke sneer van dr. En lelijk dat het was.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat telde het soms al nooit. In die reality soap, die gesprekken met dat joch, wat een toneelspel om de leuke stiefmoeder te zijn.![]()
Een gate nog wel.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:19 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja, het is een hele gate dat verhaal.
Absoluut. Het is een aanrader hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een gate nog wel.
Damn. Moet wat minder aan mn sociale leven gaan doen en wat meer in de roddelrubrieken kijken.
Volgens mij zei ze bij Linda op de bank dat ze het kind gewoon krijgt waar ze woont, en nu is dat in Istanbul....quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:17 schreef amaranta het volgende:
Ik had ergens wel verwacht dat Yo en Wes hun kind in Nederland of Spanje zouden krijgen.
Jaren geleden in een "RLS" over Jan Smit stond ze gehaktballen te maken (in haar eigen appartement in Hilversum), was bijna klaar, en Jan kon er ieder moment zijn (vanuit Duitsland).quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:10 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat Yo best een aardig mens is...
Ze maakt dan wel geen bierkip, maar goed, je kan niet alles hebben.
Gaat dit over dezelfde Yolanthequote:Op maandag 19 oktober 2015 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaren geleden in een "RLS" over Jan Smit stond ze gehaktballen te maken (in haar eigen appartement in Hilversum), was bijna klaar, en Jan kon er ieder moment zijn (vanuit Duitsland).
Bij het tanken maakte Jaap (Buys) of Jan een fout en tankte de verkeerde brandstof, toen belde hij Yolanthe dat hij voorlopig nog niet thuis zou zijn omdat ze met pech stonden.
Waarop zij heel lief ging staan liegen dat het niet uitmaakte omdat ze toch nog niet was begonnen met koken.
Zij had al contact met Wesley toch tegen het eind met Jan?quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god! Die RLS!! Helemaal vergeten dat die er ook ooit nog was!
Is er nou trouwens ooit echt duidelijk geworden wat er aan het einde van die relatie is gebeurd?
En Jan met Liza...quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:44 schreef laziness het volgende:
[..]
Zij had al contact met Wesley toch tegen het eind met Jan?
Dat wil die Volendamse kliek heel graag laten geloven ja.... maar Jan was daarvoor al met Liza en de kliek besloot dat het beter even stil gehouden kon worden- ongetwijfeld om Yo de schuld in de schoenen te kunnen schuiven. Niet helemaal gelukt gelukkig....quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:44 schreef laziness het volgende:
[..]
Zij had al contact met Wesley toch tegen het eind met Jan?
Tja, wie zal het zeggen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat wil die Volendamse kliek heel graag laten geloven ja.... maar Jan was daarvoor al met Liza en de kliek besloot dat het beter even stil gehouden kon worden- ongetwijfeld om Yo de schuld in de schoenen te kunnen schuiven. Niet helemaal gelukt gelukkig....
quote:Zangeres Maud Mulder en haar vriend verwachten hun tweede kindje. Het wordt een jongetje, maar de naam houden ze nog even voor zich.
Dat vertelt de 33-jarige Mulder aan Shownieuws.
Mulder is over anderhalve maand uitgerekend. Ze heeft al een dochtertje van drie, Skylar May.
De zangeres werd bekend door haar deelname aan het tweede seizoen van Idols. In dat jaar won Boris.
En blijkbaar al even, deze foto is van een paar dagen terugquote:Evangeline Lilly and her longtime boyfriend Norman Kali have welcomed their second child, Peoplereports.
No further details were released. The Lost alum and Kali are already parents to son Kahekili, 4.
While Lilly, 36, kept her pregnancy under wraps until she debuted her baby bump at the Ant-Man premiere in June, she has never been shy when it comes to discussing how much she enjoys motherhood.
"Becoming a mother has really helped me put my feet on the ground and given me a very powerful sense of self and a powerful sense of priority in life," she said in January. "All I have to do is see my son to do that mental check that says, Is this really important? Do you really need to be doing this? Do you really care? It helps put everything in perspective when things get stressful or when there's a demand or pressures on me. At the end of the day, it's our family, it's being a mother and a partner and seeing love all around."
het lijkt nu net of er staat dat t kindje peoplereports heetquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:06 schreef Turbomuis het volgende:
Kim Kardashian
[ afbeelding ]
En Evangeline Lilly is bevallen:
[..]
En blijkbaar al even, deze foto is van een paar dagen terug
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |