quote:Take That-zanger wordt weer vader
Katie Halil, de vrouw van Take That-ster Howard Donald, is zwanger.
Katie is drie maanden in verwachting van haar eerste kindje met de zanger. "Ik ben erg trots op mijn mooie vrouw en ik kan niet wachten tot ons nieuwste familielid er is", jubelt Howard op sociale media.
Katie en Howard gaven elkaar afgelopen januari in het diepste geheim het jawoord. Ze leerden elkaar in 2008 kennen op de set van een reclamespotje.
Howard heeft al twee dochters uit vorige relaties; de 16-jarige Grace en de 10-jarige Lola.
quote:Max Greenfield Welcomes Baby No. 2: Ozzie James
Congratulations to Max Greenfield and Tess Sanchez.
The New Girl star, 35, and his casting director wife have welcomed their second child – son Ozzie James Greenfield – on Monday, Aug. 24, E! News reports.
Ik krijg bij haar de laatste tijd echt de indruk dat ze heel haar gezicht heeft laten verbouwenquote:
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 25-08-2015 om 22:48:00Jawel: @Wiwatron dropt 13 februari z'n beste mixtape ooit vertelt hij net op #3FM... hij wordt vader! reageer retweet
quote:Dochter voor Pearl Jozefzoon
Pearl Jozefzoon is voor de eerste keer moeder geworden. De zangeres beviel van een meisje die naar de naam Naomi Lynn Klamer luistert.
De zangeres, die voortaan door het leven gaat als Pearl Joan, en haar man zijn in de wolken met de geboorte van hun eerste kindje, dus deelde via Facebook een foto van het pasgeboren meisje.
"Trots en blij zijn wij met de geboorte van onze dochter: Naomi Lynn Klamer", schrijft Pearl bij het kiekje. Het is het eerste kindje van Pearl en haar man Renze Klamer. De twee gaven elkaar vorig jaar het jawoord.
Ik wist niet wie van de vier het nou was, maar het is de linkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:59 schreef ChatGirl het volgende:
Willie Wartaal van De Jeugd van Tegenwoordig wordt vader.twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 25-08-2015 om 22:48:00Jawel: @Wiwatron dropt 13 februari z'n beste mixtape ooit vertelt hij net op #3FM... hij wordt vader! reageer retweet
quote:Lucy Liu Welcomes A Boy: Rockwell Lloyd
Congratulations to Lucy Liu who is a new mom to baby boy! The actress announced the news via Twitter on Thursday (August 27).
Cradling the newborn she tweets: “Introducing the new little man in my life, my son Rockwell Lloyd Liu. In ♥.”
She also shared another black and white photo on Instagram.
Liu’s rep told E! News, “I can confirm that Lucy Liu is the proud mother of Rockwell Lloyd Liu, brought into the world via gestational carrier. Mom and baby are healthy and happy.”
The baby news is quite a surprise! Just hours before stating the birth, she shared that she recently directed an episode of Graceland.
Liu once said to USA Today, “I don’t have a settling-down time. Someone threw out the battery. I never feel like it’s too early or too late for anything. I don’t ever think for me that this traditional way is the way to go for me because I haven’t had a traditional life.”
twitter:Cumberbuddy twitterde op zaterdag 29-08-2015 om 23:27:18The Mail’s let the cat out of the bag, Benedict & Sophie named their little boy Christopher Carlton Cumberbatch! CCC in da house. #LilC reageer retweet
twitter:nico_rosberg twitterde op maandag 31-08-2015 om 09:29:36our full moon baby girl was born yesterday afternoon. We are overwhelmed and totally in love. Best wishes, V + N reageer retweet
Ja ik ook, zo niet nodig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:48 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik krijg bij haar de laatste tijd echt de indruk dat ze heel haar gezicht heeft laten verbouwen
Valt wel mee, toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:48 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik krijg bij haar de laatste tijd echt de indruk dat ze heel haar gezicht heeft laten verbouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb eerder het idee van andere make-up (op die moedervlek na, sowieso).[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Wat leuk nieuws!quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:07 schreef DonnaRush het volgende:
Presentatrice Vivian Reijs is zwanger
[ afbeelding ]
Vivian Reijs is in verwachting. De presentatrice en schrijfster en haar verloofde, Dirk Hoorn, verwachten hun eerste kind.
Reijs maakt haar zwangerschap bekend via Instagram.
"Zestien weken zwanger, so happy", schrijft de 38-jarige Reijs bij een foto van een kommetje waarop de tekst 'Eating for two' staat.
Vorige week werd bekend dat Reijs en haar verloofde Dirk Hoorn een huis hebben gekocht in Laren. Reijs heeft al een dochtertje uit haar huwelijk met John Ewbank.
zoooo eindelijkquote:Op zondag 30 augustus 2015 10:45 schreef ChatGirl het volgende:
De naam van het zoontje van Benedict en Sophie is gelekt door de Daily Mail.twitter:Cumberbuddy twitterde op zaterdag 29-08-2015 om 23:27:18The Mail’s let the cat out of the bag, Benedict & Sophie named their little boy Christopher Carlton Cumberbatch! CCC in da house. #LilC reageer retweet
quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Valt wel mee, toch?Weet niet, het is gewoon iets in haar gezicht wat bij haar anders lijkt dan vroeger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb eerder het idee van andere make-up (op die moedervlek na, sowieso)."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Ik ken heel dat mens niet, maar ik word spontaan vrolijk van die fotoquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:28 schreef MissRelin het volgende:
Candice Accola, Caroline in The Vampire Diaries is zwanger.
Leuk plaatje van haar Instagram
[ afbeelding ]
quote:Tom Fletcher and his wife Giovanna are expecting their second child together.
The McBusted frontman and his long-term partner chose to announce the news in typical fun fashion, sharing an adorable homemade video on the musician's popular YouTube account.
The 30-year-old star is already a devoted dad to one-year-old son Buzz and the pair can't wait to expand their little family unit.
Aah leuk filmpjequote:Op donderdag 3 september 2015 19:12 schreef DjinN het volgende:
McBusted frontman Tom Fletcher wordt voor de tweede keer papa
Wellicht kennen jullie hem nog van het viral filmpje waarbij hij met zijn zoontje paardenbloemen aan het blazen is
[..]
O wat super leuk, zij is zo awesomequote:Op vrijdag 4 september 2015 16:57 schreef Turbomuis het volgende:
Cat Deeley (mtv, sytycd) is zwanger
[ afbeelding ]
Al die schoenen bedoel je?quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, eerlijk is eerlijk, je ziet niks van de zwangerschap. Jammer dat je de rest wel ziet
Ik zie nu pas het shirt van dat rechtse meisje, allemaal chagrijnige smileys... dat is stiekem niet zo blij met de nieuwe baby, volgens mijquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:28 schreef MissRelin het volgende:
Candice Accola, Caroline in The Vampire Diaries, is zwanger.
Leuk plaatje van haar Instagram
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:47 schreef Turbomuis het volgende:
Weer iemand waar het niet helemaal duidelijk is aan welke kant ze zwanger is, de altijd classy Coco Austin
[ afbeelding ]
quote:Ronald de Boer krijgt kleindochter
Ronald de Boer (45), die in juni voor de vijfde keer vader werd van een dochter, mag over een aantal maanden een kleindochter verwelkomen.
De dochter van de SBS-voetbalanalist, Maxime (22), is in januari uitgerekend en wordt moeder van een meisje, meldt Shownieuws.
Ronald kreeg uit zijn huwelijk met Sharon Cohen tiener Brooke en de inmiddels volwassen Demi en Maxime en met zijn huidige partner Suze van Rozelaar verwelkomde de voetbalanalist dochters Fenna in augustus 2013, en eind mei van dit jaar volgde Linde.
Ook de broer van Ronald, Frank, heeft drie dochters. De voetbalanalist heeft aangegeven wellicht zelf ook nog een keer vader te worden.
Ho fuckquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:47 schreef Turbomuis het volgende:
Weer iemand waar het niet helemaal duidelijk is aan welke kant ze zwanger is, de altijd classy Coco Austin
[ afbeelding ]
Goh leuk ik wist niet dat ze zwanger was....eindelijk is het toch gelukt voor ze.....quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:47 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:nico_rosberg twitterde op donderdag 10-09-2015 om 08:37:24Alaïa is of Basque Spanish origin and means "happiness". http://t.co/b4UIs2IJt9 reageer retweet
quote:Mel Gibson zou binnenkort voor de negende keer vader worden. De 24-jarige vriendin van de 59-jarige acteur is zwanger. Dat meldt Daily Mail maandag op basis van het tijdschrift New Idea.
Rosalind Ross zou sinds enige tijd niet meer drinken, waardoor haar vrienden denken te weten dat ze in verwachting is van haar eerste kind, "Ze wil niet toegeven dat ze zwanger is, maar ontkennen doet ze ook niet."
Gibson heeft sinds juli een relatie met de 35 jaar jongere Ross en verblijft samen met zijn vriendin in Sydney tijdens de opnames van zijn nieuwe film.
De acteur is al vader van acht kinderen: de 35-jarige Hannah is zijn oudste kind, de 6-jarige Lucia is zijn jongste.
http://www.nu.nl/achterkl(...)ende-keer-vader.html
quote:
quote:Nieuwtje: ik ben zwanger! Vet blij, zo spannend, ben een wandelend cliché en heel gelukkig! ♡
https://instagram.com/p/7tMvHpm4_Q/quote:Op donderdag 17 september 2015 00:50 schreef Amarantha het volgende:
Was hier al bekend dat Brody Dalle (zangeres van o.a. The Distillers en vrouw van Josh Homme, de zanger van Queens of the Stone Age) zwanger is?
Ha, leuke fotoquote:Op donderdag 17 september 2015 07:13 schreef Mryc het volgende:
[..]
https://instagram.com/p/7tMvHpm4_Q/
quote:Op donderdag 17 september 2015 00:50 schreef Amarantha het volgende:
Was hier al bekend dat Brody Dalle (zangeres van o.a. The Distillers en vrouw van Josh Homme, de zanger van Queens of the Stone Age) zwanger is?
Haha ja die zag ik dus ookquote:Op donderdag 17 september 2015 07:13 schreef Mryc het volgende:
[..]
https://instagram.com/p/7tMvHpm4_Q/
quote:On Thursday, it was announced that Dwayne "The Rock" Johnson and his girlfriend Lauren Hashian are pregnant with their first child. Congratulations!
However, this will be the Ballers star's second kiddo as he is already a dad to his 14-year-old daughter, Simone, with ex-wife Dany Garcia.
An insider shared:
"They are so excited!"
We can only imagine! The pair have beaten most couples in Hollywood and are still going strong after nine years together. Impressive!
The former WWE wrestler recently gushed about his lady love in an interview with Esquire magazine.
He stated:
"We do these stories and we talk so much about the business end, the success end, but then Lauren isn't mentioned and my daughter [Simone] isn't mentioned. I always like making sure we find the balance and my home life is in there and Lauren Hashian is in there and my daughter is in there. You gotta get the better half in there. With all the cool s–t and success that I've been lucky enough to get? That doesn't happen unless the home life is solid."
Aww! Nonetheless, the San Andreas actor's yet to confirm his happy pregnancy news.
Still, the 43-year-old's already been in the parenting mindset after recently adopting his two French Bulldog puppies, Brutus and Hobbs. LOVES it!
Between his adorable puppies, his teenager, and his little bebe on the way, we have a feeling Dwayne is about to have his hands full. HA!
Regardless, we feel he's still as solid as — excuse the pun — a rock.
Congratulations again to Dwayne and Lauren. Feel free to let us know where to RSVP for the baby shower?! LOLz!
Heldin iddquote:Op donderdag 17 september 2015 13:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja die zag ik dus ook
Brody Dalle
Aaaaahhhh dat vind ik nou zo'n prachtige ventquote:
Bijzonder argument. Als er nou één soort ouders moet wachten, zijn het adoptieoudersquote:Op woensdag 23 september 2015 12:05 schreef DonnaRush het volgende:
Bernal is zelf het kind van gescheiden ouders en vond het daarom belangrijk te wachten met het krijgen van kinderen tot hij zeker was van zijn relatie.
"Het lijkt mij vreselijk dat je er na een paar jaar achter komt dat je beter uit elkaar kunt gaan, en een kind dan opzadelt met een probleem van de ouders. Mijn adoptieouders zijn gescheiden toen ik vier jaar oud was, dus ik weet waar ik over praat. Voor een kind is dat niet te begrijpen, dat is moeilijk."
Tsja van roken wordt je huid niet jonger.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hahaha gmtaik dacht ook dat ze al een slagje ouder was.
Nou, ik dacht dat ze een kwart ouder was, zo ongeveer. Oepsquote:Op woensdag 23 september 2015 12:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hahaha gmtaik dacht ook dat ze al een slagje ouder was.
haha ja zoiets. 40 somethingish. Maar goe, ik vind Do een beetje een Doos dus volg haar niet zo verder.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dat ze een kwart ouder was, zo ongeveer. Oeps
quote:'Adam Brody en Leighton Meester zijn ouders'
van onze redactie
Acteurskoppel Adam Brody en Leighton Meester zijn de trotse ouders geworden van een kindje.
Het kindje kwam vorige week ter wereld, weet Us Weekly, maar verdere informatie ontbreekt. Het stel maakte ook de zwangerschap nooit officieel bekend. Het is het eerste kindje voor beiden.
Leighton (27), vooral bekend van haar rol als Blair Waldorf in de serie Gossip Girl, ontmoette The O.C-acteur Adam (34) in 2011 tijdens de opnames van The Oranges. In februari 2014 stapten de twee in het geniep in het huwelijksbootje.
Volgens Starcasm heet ze Arlo Day en is ze op 4 augustus al geboren.quote:
quote:Zangeres Yuli Minguel, bij het grote publiek vooral bekend van Idols en The Voice of Holland, is de trotse moeder geworden van een tweeling.
Yuli is dinsdag bevallen van een dochter en een zoon. Het meisje heet Joya Azalea en de naam van het jongetje luidt J'Noah O'Dayne.
Yuli en haar partner Luis Varela leven op een roze wolk. "Een bizar megafantastisch cadeau van het leven, universum, god! We zijn onwijs dankbaar dat we een instrument mogen zijn voor deze prachtige dame en heer", zo laten de dolgelukkige ouders weten.
Yuli deed in 2002 mee aan het eerste seizoen van Idols. Ze verhuisde in 2010 naar Engeland waar ze te zien was in X Factor en in 2013 meldde ze zich aan voor The Voice of Holland.
Ja dat dacht ik ookquote:Op woensdag 23 september 2015 12:05 schreef DonnaRush het volgende:
Ik dacht dat Jody op mannen viel.
Mooi in rijmvorm.quote:
zijn quote over jonge dames is toch wel beruchtquote:
Dat die lekker strak zijn?quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn quote over jonge dames is toch wel berucht
Ik heb echt geen ideequote:Op dinsdag 29 september 2015 17:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn quote over jonge dames is toch wel berucht
quote:Liza Sips is zwanger
Liza Sips (25) en haar 39-jarige vriend Ralph Manheim verwachten hun eerste kindje.
Dat maakt de voormalig GTST-actrice woensdagochtend bekend op Instagram.
Bij een foto van haar babybuikje schrijft de aanstaande moeder dat ze 'intens gelukkig' en 'helemaal in de wolken is' met de komst van haar eerste kindje.
Liza, die tot 2009 de rol van Vicky Pouw in GTST speelde, is sinds begin 2013 samen met de sportmarketeer. Vorig jaar zomer liet de actrice al weten een kindje te willen van haar grote liefde. "Als je samen zo gelukkig bent komen trouwen en kinderen krijgen dichterbij dan ooit."
ik dacht bij het zien van die foto "zo hee die is al een tijdje zwanger" maar lees net dat ze "pas" 12 weken zwanger is.quote:
Naya Rivera and Ryan Dorsey must be over the moon now that their baby boy has arrived!quote:Op woensdag 30 september 2015 14:50 schreef Turbomuis het volgende:
Naya Rivera has given birth to a baby boy!
The former Glee star and her husband, Ryan Dorsey, must be BEYOND thrilled for the little one — partly because now they don't have to engage in awkward pregnancy sex anymore!1
REJOICE!
Apparently, the brunette beauty welcomed her bundle of joy LAST MONTH in El Lay. AH-Mazing!
One insider shared:
"They are so excited to be first-time parents. It was a very easy pregnancy and birth."
How exciting! And it seems the twosome have already taken to their new roles as parents.
The source continued:
"Naya was born to be a mother and is doing really great so far. And Ryan has amazing paternal instincts and has been waiting on them both hand and foot."
This is the first child for the couple who wed in 2014.
Good luck with your new bundle, you crazy kids!!
http://www.nu.nl/achterkl(...)uurmans-geboren.htmlquote:tweeling Bracha van Doesburgh en Daan Schuurmans geboren
Bracha van Doesburgh en Daan Schuurmans zijn opnieuw ouders geworden. De actrice is woensdag bevallen van twee zoons.
Dat laat het management van de acteurs donderdag weten aan RTL Boulevard.
De twee jongetjes heten Kees en Boris. "Iedereen is heel blij en ze zijn gezond", aldus een woordvoerder van het stel. Van Doesburgh en Schuurmans lieten in mei weten een tweeling te verwachten.
Eerder liet de actrice weten de zwangerschap van de tweeling stukken zwaarder te vinden dan toen ze in verwachting was van haar eerste kind. "Ik eet anders, meer vette dingen."
Sophia
Het stel was al de ouders van dochter Sophia, die op 24 januari 2013 werd geboren.
Schuurmans (43) en Van Doesburgh (34) trouwden in 2011, na elkaar ontmoet te hebben toen ze beiden in het toneelstuk Closer speelden.
Samen met de baby van Sabia in de buik van Liza Sips.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 07:59 schreef Turbomuis het volgende:
Coco Austin is 7 manden zwanger. Waar zit die baby???
[ afbeelding ]
Wat een leuke namenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:34 schreef Mariposas het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)uurmans-geboren.html
Kees vind ik echt gruwelijk, zeker naast die andere twee namen, valt helemaal uit de toonquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:18 schreef Pisces29 het volgende:
Kees naast Sophia![]()
Boris vind ik wel grappig. Nu maar hopen dat het geen iel menneke wordt, zoals zijn vader
Dat bedoel ik, maar kennelijk herkent DonnaRush haar welquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:13 schreef Mariposas het volgende:
Inderdaad onherkenbaar, wie is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |