Mij sollicitatie als CUL mod is in behandelingquote:
Word jij wel blauw?quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn sollicitatie als CUL mod is in behandeling
Maar ik rook niet, oh wachtquote:
Echt? Krijg nou tieten...quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Mij sollicitatie als CUL mod is in behandeling
Kids uit huis beide rokend en toch in de schuur?quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel, in de schuur nu, wat een armoe
Sorry Shuuf, kans verkekenquote:
Strak op het balkon? Dat is best leukquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel, in de schuur nu, wat een armoe
Lekker smakelijk dat lijkt wel een drolquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:58 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Het 40+ subforum is sinds 9 april 2015 verdwenen, tot veler ongenoegen . Dit is het laatste restje wat er nog over is in de vorm van een SC die verhuisd is en sinds de late avond 13 mei 2015 zijn we vanuit GC begonnen aan een rondreis langs de andere FoK! sub-fora.
Inmiddels zijn de volgende subfora reeds bezocht:
GC BNW MUZ ESF GC F&F CRE DEF GC CUL
Goed gezien TH een broodje poepquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Lekker smakelijk dat lijkt wel een drol
Getsiequote:
Ziet er gewoon uit alsof het uit een of andere snackbar komt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Lekker smakelijk dat lijkt wel een drol
Ja shit dus.. Ik eet nooit uit snackbarsquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ziet er gewoon uit alsof het uit een of andere snackbar komt.
Dat bedoelde ik dus.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja shit dus.. Ik eet nooit uit snackbars
Ik vind dat wel lekker zo nu en danquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja shit dus.. Ik eet nooit uit snackbars
kroketten lekkerquote:
Thuisbezorgd.nlquote:
Patat en en snacks thuis bezorgen zijn echt niet mijn ding. Dan maak ik het idd liever zelf. Slappe hapquote:
Meestal pizzaquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Patat en en snacks thuis bezorgen zijn echt niet mijn ding. Dan maak ik het idd liever zelf. Slappe hap
chong keequote:
Jammer, de speenvarken is hemelsquote:
Het is wel de moeite waard en die gasten gaan gewoon een paar weken dicht ivm vakantie.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
ik moet minimaal 50 E besteden als ik daar wil bestellen.. en ze zijn dicht
open van 12-20:25 dus vandaarquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel de moeite waard en die gasten gaan gewoon een paar weken dicht ivm vakantie.
Ik bestel sinds ruim 2 jaar helemaal niks meer.quote:
ik heb geen klachtenquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bestel sinds ruim 2 jaar helemaal niks meer.
Deed dat voorheen wel, maar ik was dat op een gegeven moment helemaal beu, steeds dat wachten en nooit precies weten hoe laat je nou kan aanvallen. Dan zeggen ze 3 kwartier en 1,5 uur later zit je nog steeds volkomen uitgehongerd te wachten.
En ook nog te duur voor de troep die je krijgt, en je mist altijd wel iets of er zit weer iets op waarvan je duidelijk had aangegeven dat je juist dat niet erop wilde hebben.
Tjaquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bestel sinds ruim 2 jaar helemaal niks meer.
Deed dat voorheen wel, maar ik was dat op een gegeven moment helemaal beu, steeds dat wachten en nooit precies weten hoe laat je nou kan aanvallen. Dan zeggen ze 3 kwartier en 1,5 uur later zit je nog steeds volkomen uitgehongerd te wachten.
En ook nog te duur voor de troep die je krijgt, en je mist altijd wel iets of er zit weer iets op waarvan je duidelijk had aangegeven dat je juist dat niet erop wilde hebben.
Ik ook niet altijd alles primaquote:
Ik zorg tegenwoordig gewoon dat ik voldoende in huis heb om zelf binnen een kwartier iets te maken als ik zin in een snack heb.quote:
En dan heb ik last van spinnenraggenquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik al iets zou bestellen dan zou het alleen een pizza zijn, omdat die meestal wel erg lekker zijn.
Als dat nou het enige was.......quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan heb ik last van spinnenraggen
Vertelquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als dat nou het enige was.......
Deze feedback neem ik meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Uhh waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Mo is een beetje Fann ann het wordenquote:
Moet ie eens Grieks bestellenquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Mo is een beetje Fann ann het worden
Van vlees af blijven, en andere dingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Het scheelt een 'hoop', voel me een stuk lichter nu.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:33 schreef chufi het volgende:
Hij is bezet Mo.. Ik weet niet wie je op bezoek hebt. maar het zit er kennelijk al een tijdje
Ff pissenquote:
Wilde ik ook net zeggenquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:57 schreef chufi het volgende:
Zo die boten zijn ook weer pleite
[ link | afbeelding ]
Hij was in ieder geval gluten vrij..............quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Wilde ik ook net zeggenwat een stilte ineens
![]()
[ afbeelding ]
Kraampjes stonden er nog, ook de Foodtruck van CURRYUP http://www.curryup.nl/foodtruck/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had al Spagehetti gegeten en ik dacht ik bewaar het voor morgen,is niet gelukt![]()
was zoooooooooooooooo lekker
Shit ik heb een sterquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Die zouden er best tussen kunnen zitten... ik heb geen flauw idee...
Is dat zo? Heb ik niet gevraagd....quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij was in ieder geval gluten vrij..............
Wat leuk, maar wat moet ik ermeequote:Op zondag 23 augustus 2015 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook sinds gister.. Alleen Mo nog niet...
Wat moet ik in godsnaam met een ster?quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook sinds gister.. Alleen Mo nog niet...
Kun je in de ABO sc zeiken.. Maar dat zijn dezelfde als in de KFC dus echt verschil is er niet..quote:
Ik heb een stiekeme loverquote:
Het was mijn kloonquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was het niet.. De mijne kreeg rode wangetjes...
Oh, dat ben ik joh, dacht dat je dat wel wist.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
geheime bedoel je denk ik... een stiekemerd zou je niet willen
daar zit wat in...quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:00 schreef chufi het volgende:
Een geheimerd leer je nooit lkennen de stiekemerd wel..
Ja een boel drankquote:
We willen beiden niet in een naar rook stinkend huis wonen, als je binnen rookt ruikt echt alles naar de rook, plus dat je een stuk minder rookt als het regentquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Kids uit huis beide rokend en toch in de schuur?
PLASMACLUSTER !!!!quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We willen beiden niet in een naar rook stinkend huis wonen, als je binnen rookt ruikt echt alles naar de rook, plus dat je een stuk minder rookt als het regent![]()
En inderdaad, straks lekker op het balkon.
ja weet ik ook wel.. Als ik ooit weer ga roken doe ik het ook nog alleen op mn balkon...quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We willen beiden niet in een naar rook stinkend huis wonen, als je binnen rookt ruikt echt alles naar de rook, plus dat je een stuk minder rookt als het regent![]()
Echt? Ik snap het niet, doe waar je zin in hebt, Fuck die kids waar je jaren lang rekening mee hield. Leef je leven.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ééntje in de huiskamer en ééntje in de slaapkamer, tis niet alleen voor sigarettenrook, ook voor huismijtquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je die ook in de woonkamer? Of rook je alleen in bed?
Ik doe waar ik zin in heb en dat is niet binnen rokenquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt? Ik snap het niet, doe waar je zin in hebt, Fuck die kids waar je jaren lang rekening mee hield. Leef je leven.
OK, ik vind het vaak zo dufquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe waar ik zin in heb en dat is niet binnen roken![]()
Dit heeft niets met mijn kinderen te maken, want die wonen hier niet.
Roken in de slaapkamer vind ik echt goor, heb ik ook nooit gedaan toen ik nog wel binnen rookte.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ééntje in de huiskamer en ééntje in de slaapkamer, tis niet alleen voor sigarettenrook, ook voor huismijt
en andere zooi... googel maar
Met regen is het zelfs kut, maar nog niet zo kut dat ik binnen ga paffen.quote:
Uhhmmquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Roken in de slaapkamer vind ik echt goor, heb ik ook nooit gedaan toen ik nog wel binnen rookte.
Jij rookt s ochtends je eerste peuk als je nog tussen de vette lappen ligt.quote:
De mijne straks ook, daarom wilde ik niet op de tweede verdieping wonen, want daar zit niets boven het balkon.quote:
Nee ik moet eerst koffie hebben, maar na de sexquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij rookt s ochtends je eerste peuk als je nog tussen de vette lappen ligt.
Moet iedereen ook voor zichzelf weten hoor waar of wanneer hij rookt.
Heb je straks bovenburen?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijne straks ook, daarom wilde ik niet op de tweede verdieping wonen, want daar zit niets boven het balkon.
Wij gaan dus altijd nog even naar buiten na seksquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik moet eerst koffie hebben, maar na de sex
quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij gaan dus altijd nog even naar buiten na seks
Ja, dus dat je wel even oplet welk balkon je omhoog klimt na je serenade.quote:
Ik visualiseer alles...quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij gaan dus altijd nog even naar buiten na seks
Eén hoog, waar 2 dampende lichamen dus aan het dampen zijn...quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dus dat je wel even oplet welk balkon je omhoog klimt na je serenade.
waar rook is, is vuurquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén hoog, waar 2 dampende lichamen dus aan het dampen zijn...
Dat is toch wel een grapje hoop ik of meen je dat?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We trekken wel altijd eerst iets aan
Wij dampen dan op het balkonquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén hoog, waar 2 dampende lichamen dus aan het dampen zijn...
Jij denkt dat ik naakt in de tuin ga zitten?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is toch wel een grapje hoop ik of meen je dat?
Sorry, krijg het beeld niet meer uit mijn gedachten.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We trekken wel altijd eerst iets aan
Nee, ik bedoelde of je écht naar buiten gaatquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik naakt in de tuin ga zitten?
Nope, het balkon zit aan de woonkamerkant, maar dan wel nadampen met uitzichtquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Zit er en balkon vast aan de slaapkamer?
Ik kan me er weinig bij voorstellen, maar goed, ieder zijn manierquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nope, het balkon zit aan de woonkamerkant, maar dan wel nadampen met uitzicht
Als je straks maar kan slapen danquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, krijg het beeld niet meer uit mijn gedachten.
Ik lig nu de hele nacht wakker. Natte T en buiten roken na dampseks.
Jij hebt toch geen sexquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan me er weinig bij voorstellen, maar goed, ieder zijn manier
Ja, dat meende ik ook.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde of je écht naar buiten gaat
Dat heb je goed gezien, dus ik moet echt even iets aantrekken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Balkon zit toch op één hoog, voor zover ik de getoonde foto kon beoordelen?
Ja dat verkondigde je al een tijdjequote:
Precies, ik kan me weer niets voorstellen bij roken in de slaapkamer.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan me er weinig bij voorstellen, maar goed, ieder zijn manier
He Piet. Nog bootjes wezen kieken?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wel een zuinige dan, maar 1 ster.
Serieus ?quote:
Die asbak in bed lijkt me heerlijk...quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, ik kan me weer niets voorstellen bij roken in de slaapkamer.
Uhh nou laat ik mijn spinnenweb maar over aan iemand andersquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die asbak in bed lijkt me heerlijk...
Tenminste geen last van muggen, scheelt ookquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh nou laat ik mijn spinnenweb maar over aan iemand anders
Mijn man was gisteren op het IJ, hij vond het super. Toen voer ineens de Groene Draeck achter zequote:
Zat Willempie erop?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn man was gisteren op het IJ, hij vond het super. Toen voer ineens de Groene Draeck achter ze
Uhh wat dacht jij danquote:
In Tirolquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goeie titel voor een foute film...
na, de sexquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die speelt Kaptein op de boot en rookt een peuk op het achterdek, samen met Max
Ik val ook op echte mannen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
De buren roken ook, dus meteen een klikquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan buiten moeten roken, waarbij de buren het ruiken en weg is je goede imago.
Hallo buuf!
quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik val ook op echte mannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Hé buuf, heb jij nog Afgaan in huis?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De buren roken ook, dus meteen een klik
Prachtige bootquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
met een groen streepje![]()
[ afbeelding ]
Je moet even een paar sc's terug lezen, dan weet je dat een no go isquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé buuf, heb jij nog Afgaan in huis?
Nee, alleen nog maar White Kush? Ook goed?
Ja hoor, we roken het toch buiten.
Fijne avond nog...
Zeilen in de wind en gaan. Het is heerlijkquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja... tis een boot... doet mij niet zoveel...
Als ik zelf maar niks hoef te doen vin ik het bestquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeilen in de wind en gaan. Het is heerlijk
eitjes bakken in het vooronderquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeilen in de wind en gaan. Het is heerlijk
zeker weten! ik ging vroeger bijna elk weekend zeilen op de Brielse Maasquote:
En de keukenkastjes leeg laten donderenquote:
zie je wel, goeie herinneringen dusquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
zeker weten! ik ging vroeger bijna elk weekend zeilen op de Brielse Maas
Ook weleens in Brielle zelf geweest?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
zeker weten! ik ging vroeger bijna elk weekend zeilen op de Brielse Maas
pff zo lang geleden maar gelukkig heb ik de foto's nogquote:
Ik vond deze leuker..quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja... tis een boot... doet mij niet zoveel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zien!!!quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
pff zo lang geleden maar gelukkig heb ik de foto's nog
Ja tijdens het "ontzet van Breille" in ouderwetse kledingquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook weleens in Brielle zelf geweest?
Nee, bij de nieuwe buuf...quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet even een paar sc's terug lezen, dan weet je dat een no go is
quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond deze leuker..een kleintje met een motortje lijkt me wel watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en wel zo'n gedeelte waar je ook binnen kan zitten
meestal heb je dan ook een plee aan boord, is ook wel handig![]()
De jaarlijkse 1 april vieringquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ja tijdens het "ontzet van Breille" in ouderwetse kleding
Kleding gingen we toen huren in Den Haagquote:
Dan mag ik mijn man wel van het balkon houdenquote:
Juist Alles voorradig, zelfs de Beerenburg in het vooronderquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
een kleintje met een motortje lijkt me wel waten wel zo'n gedeelte waar je ook binnen kan zitten
meestal heb je dan ook een plee aan boord, is ook wel handig
Is de nieuwe buuf zo'n spetter?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan mag ik mijn man wel van het balkon houden
Plee aan boordquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
een kleintje met een motortje lijkt me wel waten wel zo'n gedeelte waar je ook binnen kan zitten
meestal heb je dan ook een plee aan boord, is ook wel handig
zoiets....quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist Alles voorradig, zelfs de Beerenburg in het vooronder
Wat tof dat je zelf ook in middeleeuwse kleding hebt gelopen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
Kleding gingen we toen huren in Den Haag
Hozen!quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Plee aan boordOp een boot een keer gezeken toen de klep dicht was
Gewoon iets uit de kast rukkenquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat tof dat je zelf ook in middeleeuwse kleding hebt gelopen.
Geen idee, maar mijn man reageert nogal 'duf' op dat soort dingenquote:
Ik ging toen veel om met een studentengroep en die deden dat elk jaar, was echt super tof!quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat tof dat je zelf ook in middeleeuwse kleding hebt gelopen.
Dat is mij ook weleens gebeurd, maar toen was ik nog een klein meisjequote:Op zondag 23 augustus 2015 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Plee aan boordOp een boot een keer gezeken toen de klep dicht was
Ach, als 'ie straks een aanbieiding krijgt om een partij coke met z'n bootje op te pikken, dan gaat 'ie wel om...quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, maar mijn man reageert nogal 'duf' op dat soort dingen
tis mij als groot meisje ook wel eens gebeurdquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is mij ook weleens gebeurd, maar toen was ik nog een klein meisje
Ik ook hoor 15 ofzoquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is mij ook weleens gebeurd, maar toen was ik nog een klein meisje
Heb je ook meegedaan aan kalknacht?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ging toen veel om met een studentengroep en die deden dat elk jaar, was echt super tof!
wel knallende nachten gehadquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je ook meegedaan aan kalknacht?
Ik denk het niet, als hij er al naar kijkt raakt hij al in hoger sferenquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, als 'ie straks een aanbieiding krijgt om een partij coke met z'n bootje op te pikken, dan gaat 'ie wel om...
quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
tis mij als groot meisje ook wel eens gebeurd
Ik denk dat ik 6 was, het was bij mijn tante aan boord, die woonde op een boot en hadden zo'n teddy-achtig vachtje om de toiletpotdeksel zittenquote:
Ja doe die klep dan niet dichtquote:
oh... da's best goorquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik 6 was, het was bij mijn tante aan boord, die woonde op een boot en hadden zo'n teddy-achtig vachtje om de toiletpotdeksel zitten
Ja gastquote:
Ik was 6!quote:
dat zeggen mijn zoon en zijn vriendin ook altijdquote:
Ja, ik bedoelde dat vachtje ook, niet jouquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was 6!
Sowieso vind ik zo'n vachtje op je toiletdeksel goor.
Oh, okéquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde dat vachtje ook, niet jou
is dat jouw toilet ?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:58 schreef FANN het volgende:
Gaat toch stinken...
sowieso al die kleedjes in het toilet![]()
[ afbeelding ]
Die plé van mij is zo erg die wil je niet zienquote:
Poets dat ding dan eens een keer...quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
Die plé van mij is zo erg die wil je niet zien
ah.... nu dus juist welquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
Dat vind ik ook goor, in Engeland hebben ze wel vaker tapijt op het toilet liggenquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:58 schreef FANN het volgende:
Gaat toch stinken...
sowieso al die kleedjes in het toilet![]()
[ afbeelding ]
Ik schaam me over mijn dolfijnen brilquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
Wel dus!quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
En de badkamer.quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook goor, in Engeland hebben ze wel vaker tapijt op het toilet liggen
Zal wel een meisjes ding zijnquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik schaam me over mijn dolfijnen bril
quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook goor, in Engeland hebben ze wel vaker tapijt op het toilet liggen
die is bij mij net zo erg als de wcquote:
Dan koop je toch een anderequote:Op zondag 23 augustus 2015 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik schaam me over mijn dolfijnen bril
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
die is bij mij net zo erg als de wc![]()
vorige bewoonster hield van rosegeen rosé dus hč
Nee te lui om een nieuwe aan te schaffenquote:
Ze verversen ze niet?quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:04 schreef MadMaster het volgende:
In Japanse hotels staan er slippers in het toilet voor de hotelgasten.
Ook zo fris, iedereen met z'n zweetkakken in die dingen als ze naar de plee gaan...
Maar je bent de eerste bewoner.. Dus ooit ....quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee te lui om een nieuwe aan te schaffen
Het zijn van die plastic dingen en ze zagen er niet vers uit.quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze verversen ze niet?
Voetschimmel ftw
Zo oud is dat kreng nou ook weer nietquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je bent de eerste bewoner.. Dus ooit ....
Jaquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:14 schreef chufi het volgende:
Je zult het ooit zelf wel eens aangeschaft hebben.... Verder heb ik geen idee
Renovatiequote:Op zondag 23 augustus 2015 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang je er nog lekker op zit is het OK toch?
Eens.. Eens in de zoveel tijd moet er vernieuwd worden... Laatst was mn afzuipkap aan de beurt.. Ja vol filter, dus dan koop je een anderquote:
Ik heb al een nieuwe plee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens.. Eens in de zoveel tijd moet er vernieuwd worden... Laatst was mn afzuipkap aan de beurt.. Ja vol filter, dus dan koop je een ander
In sommige delen van A'dam is het behelpen idd.quote:
Bij mij heeft niets een kleur, wel als ik mobiel gaquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:25 schreef FANN het volgende:
Chuf van jou zijn alle post rose nuwant jij bent de Topicstarter
![]()
Maar ik wil mijn eigen posts ook een kleurtje geven maar lukt niet
Mijn post zijn oranje en TT is Groenquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:25 schreef FANN het volgende:
Chuf van jou zijn alle post rose nuwant jij bent de Topicstarter
![]()
Maar ik wil mijn eigen posts ook een kleurtje geven maar lukt niet
godsamme lukt niet om mijn eigen posts te kleurenquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij heeft niets een kleur, wel als ik mobiel ga
BANquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
godsamme lukt niet om mijn eigen posts te kleuren
Hoe fucking simpel kan het zijnquote:
Verfroller nodig?quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dat ding doet het gewoon niet bij mijn eigen posts, bij de Topicstarter ging het wel, ligt niet aan mijquote:
Ik heb iets olijfgroen nuquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee net als je notesquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dat ding doet het gewoon niet bij mijn eigen posts, bij de Topicstarter ging het wel, ligt niet aan mij
schrijf dan ook eens wat leuksquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je mobiel?quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dat ding doet het gewoon niet bij mijn eigen posts, bij de Topicstarter ging het wel, ligt niet aan mij
Moet je snel zijn want die was jarig... Maar misschien ook niet... Die is hier al maanden niet meer geweest en straks verplaatst ze ons zomaar weerquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
als het me niet lukt vraag ik het gewoon aan Yvonne
Ja die zit daar echt op te wachten, druk op settings en poefquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
als het me niet lukt vraag ik het gewoon aan Yvonne
effe serieus nou, ik zoek mijn kleur uit en dan staat er 194 ofzo en dan klik ik toch op dat rondje onderaan?quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die zit daar echt op te wachten, druk op settings en poef
nou enquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je snel zijn want die was jarig... Maar misschien ook niet... Die is hier al maanden niet meer geweest en straks verplaatst ze ons zomaar weer
Verdwijnt ze dan?quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die zit daar echt op te wachten, druk op settings en poef
oh... H 182 staat ie op... en dan?quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
effe serieus nou, ik zoek mijn kleur uit en dan staat er 194 ofzo en dan klik ik toch op dat rondje onderaan?
ik weet het niet Fann, ik zit debielquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
effe serieus nou, ik zoek mijn kleur uit en dan staat er 194 ofzo en dan klik ik toch op dat rondje onderaan?
quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ik weet het niet Fann, ik zit debiel
Ik ben ook even debiel. Waar gaat dit overquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:37 schreef sacha het volgende:
[..]
Yvonne was echt wel jarig, weer 38 geworden, hoe flikt het ze het tochquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je snel zijn want die was jarig... Maar misschien ook niet... Die is hier al maanden niet meer geweest en straks verplaatst ze ons zomaar weer
Jij hebt al die overbodige settings niet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:37 schreef sacha het volgende:
[..]
Waarom mobiel als je toch je huis niet uit gaatquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij hebt al die overbodige settings niet.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom je morgen wel even uitleg geven
Dat moet je niet aan mij vragen?quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom mobiel als je toch je huis niet uit gaat
dan heb ik ze vast niet nodigquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij hebt al die overbodige settings niet.
Ohh gevalletje aandachtquote:
Tja oepsquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen?
ik doe bijna alles op mijn debiel en ga elke dag mijn huis uitquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom mobiel als je toch je huis niet uit gaat
Jij welquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:43 schreef sacha het volgende:
[..]
ik doe bijna alles op mijn debiel en ga elke dag mijn huis uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |