Mij sollicitatie als CUL mod is in behandelingquote:
Word jij wel blauw?quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn sollicitatie als CUL mod is in behandeling
Maar ik rook niet, oh wachtquote:
Echt? Krijg nou tieten...quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Mij sollicitatie als CUL mod is in behandeling
Kids uit huis beide rokend en toch in de schuur?quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel, in de schuur nu, wat een armoe
Sorry Shuuf, kans verkekenquote:
Strak op het balkon? Dat is best leukquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel, in de schuur nu, wat een armoe
Lekker smakelijk dat lijkt wel een drolquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:58 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Het 40+ subforum is sinds 9 april 2015 verdwenen, tot veler ongenoegen . Dit is het laatste restje wat er nog over is in de vorm van een SC die verhuisd is en sinds de late avond 13 mei 2015 zijn we vanuit GC begonnen aan een rondreis langs de andere FoK! sub-fora.
Inmiddels zijn de volgende subfora reeds bezocht:
GC BNW MUZ ESF GC F&F CRE DEF GC CUL
Goed gezien TH een broodje poepquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Lekker smakelijk dat lijkt wel een drol
Getsiequote:
Ziet er gewoon uit alsof het uit een of andere snackbar komt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Lekker smakelijk dat lijkt wel een drol
Ja shit dus.. Ik eet nooit uit snackbarsquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ziet er gewoon uit alsof het uit een of andere snackbar komt.
Dat bedoelde ik dus.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja shit dus.. Ik eet nooit uit snackbars
Ik vind dat wel lekker zo nu en danquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja shit dus.. Ik eet nooit uit snackbars
kroketten lekkerquote:
Thuisbezorgd.nlquote:
Patat en en snacks thuis bezorgen zijn echt niet mijn ding. Dan maak ik het idd liever zelf. Slappe hapquote:
Meestal pizzaquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Patat en en snacks thuis bezorgen zijn echt niet mijn ding. Dan maak ik het idd liever zelf. Slappe hap
chong keequote:
Jammer, de speenvarken is hemelsquote:
Het is wel de moeite waard en die gasten gaan gewoon een paar weken dicht ivm vakantie.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
ik moet minimaal 50 E besteden als ik daar wil bestellen.. en ze zijn dicht
open van 12-20:25 dus vandaarquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel de moeite waard en die gasten gaan gewoon een paar weken dicht ivm vakantie.
Ik bestel sinds ruim 2 jaar helemaal niks meer.quote:
ik heb geen klachtenquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bestel sinds ruim 2 jaar helemaal niks meer.
Deed dat voorheen wel, maar ik was dat op een gegeven moment helemaal beu, steeds dat wachten en nooit precies weten hoe laat je nou kan aanvallen. Dan zeggen ze 3 kwartier en 1,5 uur later zit je nog steeds volkomen uitgehongerd te wachten.
En ook nog te duur voor de troep die je krijgt, en je mist altijd wel iets of er zit weer iets op waarvan je duidelijk had aangegeven dat je juist dat niet erop wilde hebben.
Tjaquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bestel sinds ruim 2 jaar helemaal niks meer.
Deed dat voorheen wel, maar ik was dat op een gegeven moment helemaal beu, steeds dat wachten en nooit precies weten hoe laat je nou kan aanvallen. Dan zeggen ze 3 kwartier en 1,5 uur later zit je nog steeds volkomen uitgehongerd te wachten.
En ook nog te duur voor de troep die je krijgt, en je mist altijd wel iets of er zit weer iets op waarvan je duidelijk had aangegeven dat je juist dat niet erop wilde hebben.
Ik ook niet altijd alles primaquote:
Ik zorg tegenwoordig gewoon dat ik voldoende in huis heb om zelf binnen een kwartier iets te maken als ik zin in een snack heb.quote:
En dan heb ik last van spinnenraggenquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik al iets zou bestellen dan zou het alleen een pizza zijn, omdat die meestal wel erg lekker zijn.
Als dat nou het enige was.......quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan heb ik last van spinnenraggen
Vertelquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als dat nou het enige was.......
Deze feedback neem ik meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Uhh waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Mo is een beetje Fann ann het wordenquote:
Moet ie eens Grieks bestellenquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Mo is een beetje Fann ann het worden
Van vlees af blijven, en andere dingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Het scheelt een 'hoop', voel me een stuk lichter nu.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:33 schreef chufi het volgende:
Hij is bezet Mo.. Ik weet niet wie je op bezoek hebt. maar het zit er kennelijk al een tijdje
Ff pissenquote:
Wilde ik ook net zeggenquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:57 schreef chufi het volgende:
Zo die boten zijn ook weer pleite
[ link | afbeelding ]
Hij was in ieder geval gluten vrij..............quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Wilde ik ook net zeggenwat een stilte ineens
![]()
[ afbeelding ]
Kraampjes stonden er nog, ook de Foodtruck van CURRYUP http://www.curryup.nl/foodtruck/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had al Spagehetti gegeten en ik dacht ik bewaar het voor morgen,is niet gelukt![]()
was zoooooooooooooooo lekker
Shit ik heb een sterquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Die zouden er best tussen kunnen zitten... ik heb geen flauw idee...
Is dat zo? Heb ik niet gevraagd....quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij was in ieder geval gluten vrij..............
Wat leuk, maar wat moet ik ermeequote:Op zondag 23 augustus 2015 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook sinds gister.. Alleen Mo nog niet...
Wat moet ik in godsnaam met een ster?quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook sinds gister.. Alleen Mo nog niet...
Kun je in de ABO sc zeiken.. Maar dat zijn dezelfde als in de KFC dus echt verschil is er niet..quote:
Ik heb een stiekeme loverquote:
Het was mijn kloonquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was het niet.. De mijne kreeg rode wangetjes...
Oh, dat ben ik joh, dacht dat je dat wel wist.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
geheime bedoel je denk ik... een stiekemerd zou je niet willen
daar zit wat in...quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:00 schreef chufi het volgende:
Een geheimerd leer je nooit lkennen de stiekemerd wel..
Ja een boel drankquote:
We willen beiden niet in een naar rook stinkend huis wonen, als je binnen rookt ruikt echt alles naar de rook, plus dat je een stuk minder rookt als het regentquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Kids uit huis beide rokend en toch in de schuur?
PLASMACLUSTER !!!!quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We willen beiden niet in een naar rook stinkend huis wonen, als je binnen rookt ruikt echt alles naar de rook, plus dat je een stuk minder rookt als het regent![]()
En inderdaad, straks lekker op het balkon.
ja weet ik ook wel.. Als ik ooit weer ga roken doe ik het ook nog alleen op mn balkon...quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We willen beiden niet in een naar rook stinkend huis wonen, als je binnen rookt ruikt echt alles naar de rook, plus dat je een stuk minder rookt als het regent![]()
Echt? Ik snap het niet, doe waar je zin in hebt, Fuck die kids waar je jaren lang rekening mee hield. Leef je leven.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ééntje in de huiskamer en ééntje in de slaapkamer, tis niet alleen voor sigarettenrook, ook voor huismijtquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je die ook in de woonkamer? Of rook je alleen in bed?
Ik doe waar ik zin in heb en dat is niet binnen rokenquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt? Ik snap het niet, doe waar je zin in hebt, Fuck die kids waar je jaren lang rekening mee hield. Leef je leven.
OK, ik vind het vaak zo dufquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe waar ik zin in heb en dat is niet binnen roken![]()
Dit heeft niets met mijn kinderen te maken, want die wonen hier niet.
Roken in de slaapkamer vind ik echt goor, heb ik ook nooit gedaan toen ik nog wel binnen rookte.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ééntje in de huiskamer en ééntje in de slaapkamer, tis niet alleen voor sigarettenrook, ook voor huismijt
en andere zooi... googel maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |