Dat sowiesoquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kansen weggeven tegen NEC als topclub is al best ernstig.
NEC is echt een hele beperkte ploeg zag ik vorige week met mijn eigen ogen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat sowieso
Zei hij, vóór dat Feyenoord tegen NEC heeft gespeeld
quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:06 schreef hafcfan het volgende:
23 augustus is een memorabele dag in de Ajax-geschiedenis: vandaag precies vijf jaar geleden keerde de transfervrije en maar iets te zware Mido terug in Amsterdam. En wat een succes werd dat!
Klopt, maar Feyenoord is zo'n ploeg die daar tegen ook veel weg zou gevenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
NEC is echt een hele beperkte ploeg zag ik vorige week met mijn eigen ogen.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:06 schreef hafcfan het volgende:
23 augustus is een memorabele dag in de Ajax-geschiedenis: vandaag precies vijf jaar geleden keerde de transfervrije en maar iets te zware Mido terug in Amsterdam. En wat een succes werd dat!
Ja, iemand breekt z'n rib na het spelen van de bal.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, zou verboden moeten worden... De bal spelen
Das wel zo.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar Feyenoord is zo'n ploeg die daar tegen ook veel weg zou geven
Kreeg de knie van die Ajax-speler vol in z'n middenrif... Als die knie een rib geraakt had (is niet zo, want hij loopt nog), dan kun je die zo breken...quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, iemand breekt z'n rib na het spelen van de bal.
Daarom zijn er altijd 144 gevallen per wedstrijd van mensen die hun rib breken.
Bij Feyenoord hebben ze een heel seizoen zo slecht gespeeld... Meerdere zelfsquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:10 schreef Tortugal het volgende:
Bij Feyenoord zou dat voetbal van Ajax niet geaccepteerd worden.
Ontiegelijkequote:Op zondag 23 augustus 2015 15:13 schreef Brammess het volgende:
Wat een ontiechelijke tyfus wedstrijd zeg
Ja hoor... En Feyenoord wordt kampioen...quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:15 schreef GGMM het volgende:
Wat jullie niet zien, en De Boer en ik wel, is dat we NEC conditioneel helemaal kapot aan het spelen zijn.
Ik zie het ja... Geniale kans, mooi uitgespeeld... Goed afgemaakt ook...quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:18 schreef GGMM het volgende:
Corner.
Dat betekent weer een verschrikkelijk grote kans voor Ajax!
Mwoah... Ik zie ze wel punten verliezen als ze zo door gaan...quote:
Aldus zijn, immer objectieve, broer natuurlijkquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:20 schreef PowerLoungen het volgende:
De Boer treft natuurlijk geen blaam
eeeeh het is allemaal de schuld van spelers eeeh morten olsen is een lul eeeehquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mwoah... Ik zie ze wel punten verliezen als ze zo door gaan...
[..]
Aldus zijn, immer objectieve, broer natuurlijk
Het spel is al jaren niet om aan te gluren zonder verrassing, maar Frank kan er niks aan doen hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:20 schreef PowerLoungen het volgende:
De Boer treft natuurlijk geen blaam
En zijn botoxkopquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ronald ziet er niet uit met die grijze baard en dat geverfde haar
Dat iddquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
eeeeh het is allemaal de schuld van spelers eeeh morten olsen is een lul eeeeh
Het ligt ook niet aan de spelersquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het spel is al jaren niet om aan te gluren zonder verrassing, maar Frank kan er niks aan doen hoor.
Ik word zo schijtziek van dat figuur. Een booskijkende Serviër. Zeer trots op zijn afgetrainde lichaam dankzij het Olivera-dieet. Iedere week trots voor de camera. Sleept zijn teamgenoten mee om nog meer te trainen en nog meer in zichzelf te investeren. Heeft de crosspass van een Thaise rijstoma. Inzicht van een opwindspeelgoedautootje.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gudelj
Nou nou nou wat een energie brengt hij zeg
Ach, 4 keer achter elkaar kampioen geworden met enorm saai kut spel...quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het ligt ook niet aan de spelers
allemaal pech natuurlijk . Knjb
Ik merk dat je nogal wat moeite hebt met sarcasme.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie het ja... Geniale kans, mooi uitgespeeld... Goed afgemaakt ook...
Oh.... Wacht...
Met een triest puntenaantalquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, 4 keer achter elkaar kampioen geworden met enorm saai kut spel...
quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk dat je nogal wat moeite hebt met sarcasme.
Ik zal voortaan wat duidelijker zijn!
af en toe letter schuin maken is de internettaal voor sarcasme.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
En nu verbrandt?quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:25 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben net in slaap gevallen in de tuin.
Vooral in elk interview aangeven wat voor strijder hij is, maar ondertussen zie ik hem weinig brengen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word zo schijtziek van dat figuur. Een booskijkende Serviër. Zeer trots op zijn afgetrainde lichaam dankzij het Olivera-dieet. Iedere week trots voor de camera. Sleept zijn teamgenoten mee om nog meer te trainen en nog meer in zichzelf te investeren. Heeft de crosspass van een Thaise rijstoma. Inzicht van een opwindspeelgoedautootje.
Weg met die vent.
ik zei toch dat Willem II alle kans heeft op een goed resultaat vandaag.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
af en toe letter schuin maken is de internettaal voor sarcasme.
Neeeee, niet weer.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal het proberen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
af en toe letter schuin maken is de internettaal voor sarcasme.
We zitten al 3 seizoenen in een incidentquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het ligt ook niet aan de spelers
allemaal pech natuurlijk . Knjb
Kishna heeft gelijk gekregenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zitten al 3 seizoenen in een incident
Voorbeeldprof. Strijd leveren. Sleeptouwtjes. Over-mijn-lijk-mentaliteit.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral in elk interview aangeven wat voor strijder hij is, maar ondertussen zie ik hem weinig brengen.
Bedankt, maar ik bedoel het meer zoals dit;quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal het proberen.
Wat heb jij trouwens een geweldig interessante persoonlijkheid!
voor de tranenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:28 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom beweegt Toine altijd zo met zijn hoofd als hij aan het woord is
Kwaliteitquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:28 schreef Kopsterk het volgende:
Er mist wel duidelijk iets bij Ajax. Ik weet eigenlijk niet precies wat het is.
Kwaliteit en een goede trainer?quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:28 schreef Kopsterk het volgende:
Da's de veer van zijn opwindmechanisme die ontspant...quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:28 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom beweegt Toine altijd zo met zijn hoofd als hij aan het woord is
Ik had Kishna graag gehouden. Denk dat hij met een goede trainer die hem echt vertrouwen geeft een sensatie had kunnen worden bij Ajax.quote:
gif en energiequote:Op zondag 23 augustus 2015 15:28 schreef Kopsterk het volgende:
Heeft vrijheid nodig , meer nietquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had Kishna graag gehouden. Denk dat hij met een goede trainer die hem echt vertrouwen geeft een sensatie had kunnen worden bij Ajax.
Kan een tikkie uitdelen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorbeeldprof. Strijd leveren. Sleeptouwtjes. Over-mijn-lijk-mentaliteit.
Fysiek.
Ervaring.
Routine.
Het is niemand de schuld dat ze zo slecht spelenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:28 schreef Kopsterk het volgende:
Zo'n jongen die je voor je moet winnen, en die dan het gras uit het veld loopt voor jequote:Op zondag 23 augustus 2015 15:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft vrijheid nodig , meer niet
Ja, als we een goede linksbuiten krijgen is opeens alles goed.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja, maar op welke posities? Linksbuiten I guess.
Maar Frank kan dat niet , natuurlijk nietquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n jongen die je voor je moet winnen, en die dan het gras uit het veld loopt voor je
Wijsheden als 'een kopje koffie kost zeven glazen water om je vochthuishouding op peil te houden'. Tattoo van je vader om je dijbeen. Beuk erin, al dan niet met een rode kaart als gevolg.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan een tikkie uitdelen.
Behalve als hij staat na te genieten van zijn goal tegen Rapid, dan kan je je mannetje wel laten lopen.
Tanane 10 miljoen mag je hem hebbenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als we een goede linksbuiten krijgen is opeens alles goed.
Een goede RCV, een goede linksbuiten, een goed aanspeelpunt in de spits.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja, maar op welke posities? Linksbuiten I guess.
2de elftal zo .quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tanane 10 miljoen mag je hem hebben
Die houdt alleen van jongens die lekker normaal doen en om 6 uur aan de stamppot zitten.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar Frank kan dat niet , natuurlijk niet
Over de boarding schoppenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wijsheden als 'een kopje koffie kost zeven glazen water om je vochthuishouding op peil te houden'. Tattoo van je vader om je dijbeen. Beuk erin, al dan niet met een rode kaart als gevolg.
Het zijn in ieder geval geen lastige mocro,squote:Op zondag 23 augustus 2015 15:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En het huidige Ajax doet het zo veel beter?
Lucas Andersen lijkt me het figuur die een vol bord opschept, maar driekwart weer terug in de pan doet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die houdt alleen van jongens die lekker normaal doen en om 6 uur aan de stamppot zitten.
Dat bedoel ik niet. Er lijkt op de andere posities toch genoeg talent/kwaliteit te zijn om beter dan op deze manier te spelen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als we een goede linksbuiten krijgen is opeens alles goed.
Moet ie maar trainer van Feyenoord wordenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die houdt alleen van jongens die lekker normaal doen en om 6 uur aan de stamppot zitten.
Liever nietquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet ie maar trainer van Feyenoord worden
Lucas Andersen haalt liever wat bij de Starbucksquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lucas Andersen lijkt me het figuur die een vol bord opschept, maar driekwart weer terug in de pan doet.
Geen vlees eten want er zitten naast goede voedingsstoffen ook slechte voedingsstoffen in.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over de boarding schoppen
Net als Zimling
Keepers in NLquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:36 schreef Cavaliers het volgende:
Hoe kun je van die positie nou in de korte hoek scoren.
Een hele slechte keeper voor je hebbenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:36 schreef Cavaliers het volgende:
Hoe kun je van die positie nou in de korte hoek scoren.
Anders slaat hij Gio in elkaar natuurlijk.quote:
Nu verwar je me met Stijn. Maar dat geeft niet, nemen we je niet kwalijk.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:37 schreef hafcfan het volgende:
Caveliers probeerde mij wijs te maken dat NEC gelijkwaardig is aan Heracles.
Aldus de utivinder van kNACworstquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
''NEK'' spellen vind ik vrij droevig.
Zo is dat.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nu verwar je me met Stijn. Maar dat geeft niet, nemen we je niet kwalijk.
Die was wel triest jaquote:
Ik zou graag willen wten of dat waar is.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is van drie en een half jaar geleden, lul.
Hahaquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:37 schreef GGMM het volgende:
Als ik Milik op het veld zie moet ik altijd aan Kopsterk denken.
MyCroft gaat maar tot ergens 2014.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou graag willen wten of dat waar is.
CAVALIERS!!!
Haha nee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nu verwar je me met Stijn. Maar dat geeft niet, nemen we je niet kwalijk.
dan geef ik hem het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
MyCroft gaat maar tot ergens 2014.
Gelukkig herpak je je de laatste tijd aardig.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had ook Specnec verzonnen. Dit was mijn dieptepunt.
Dat is waar.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou graag willen wten of dat waar is.
CAVALIERS!!!
Waarom?quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had ook Specnec verzonnen. Dit was mijn dieptepunt.
Awh.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom respecteer jij niet gewoon de ongeschreven Fok! regel : De gene die sluit opent een nieuwe tenzij het veel te lang duurt?
Mijn enige opmerking wat betreft NEC / Heracles in de afgelopen twee maanden:quote:
Doei.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze hebben evenveel punten als Heracles.
Toen was ik nog niet eens actiefquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is waar.
VBL / Live Eredivisieverslagen #235 FORZA KNACWORST
Ik was al actief voordat Martin Jol wegtrok.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet eens actief
En straks weer huilen als je er een paar achter elkaar verliest. En dan al zeggen dat je weet dat je toch wel degradeert...quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:37 schreef hafcfan het volgende:
Caveliers probeerde mij wijs te maken dat NEC gelijkwaardig is aan Heracles.
Kampioensmateriaal denk je?quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer; Karsdorp, Van Beek, V/d Heijden, Kongolo; Immers, Vejinovic, El Ahmadi; Kuyt, Kazim en Bilal
quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:42 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben er weer
Ajax heeft het KingRoland-effect nodig.
Minus Kazim, zou het best nog wel eens kunnen in Nederland... Maar ik ga er voorlopig nog niet van uit.quote:
Wat is jouw eerste post op FOK! ?quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was al actief voordat Martin Jol wegtrok.
Toen was GGMM nog een onzekere puberquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM registreerde zich toen ik pas net op de basisschool zat.
Heb je nog meer leuke gifjesquote:
CAVALIERS!!!!!!!!quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw eerste post op FOK! ?
Dan wil ik niet weten wat er gebeurt op cool singel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Minus Kazim, zou het best nog wel eens kunnen in Nederland... Maar ik ga er voorlopig nog niet van uit.
Aids.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer; Karsdorp, Van Beek, V/d Heijden, Kongolo; Immers, Vejinovic, El Ahmadi; Kuyt, Kazim en Bilal
Daar is weinig aan veranderd...quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was GGMM nog een onzekere puber
Hopen op feest, verwacht verwoestingquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat er gebeurt op cool singel.
Wowquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar is weinig aan veranderd...
Hij is nu een onzekere adolescentquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar is weinig aan veranderd...
Hoezo? Je club staat voorquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet vooral blijven lachen, dan merkt niemand mijn frustratie.
Bedankt voor het afhandelen van mijn TR, Koning Roland.quote:
GGMM heeft heel wat leerkrachten op hun plek gezet, vooral de docent Nederlands had het altijd te verduren.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was GGMM nog een onzekere puber
Omdraaien? Je zegt ik.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow, draai je de boel nu om?
Dat is een tactiek die we nog niet eerder hebben gezien van je.
Volgens betrouwbare bronnen waren zijn leraren domme varkens.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM heeft heel wat leerkrachten op hun plek gezet, vooral de docent Nederlands had het altijd te verduren.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jouw eerste post:
[..]
Over Avril Lavigne.
GGMM en ik vinden die carebear plaatje heel erg leukquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tekst is verdwenenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jouw eerste post:
[..]
Over Avril Lavigne.
die plaatjequote:Op zondag 23 augustus 2015 15:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM en ik vinden die carebear plaatje heel erg leuk
Stijn ook.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
GGMM is ooit begonnen als een soort Fylax
Geloof jij dat Fylax potentie heeft?quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn ook.
Daarom heb ik altijd sympathie voor dat soort users. Ik weet hoe enorm veel potentie ze hebben.
Daarom heb je ook sympathie voor mijquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn ook.
Daarom heb ik altijd sympathie voor dat soort users. Ik weet hoe enorm veel potentie ze hebben.
Fylax is best een lieve jongen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geloof jij dat Fylax potentie heeft?
Dat weet ik.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geloof jij dat Fylax potentie heeft?
Al die leraren hebben geprobeerd om GGMM de les te lezen. Helaas ging dat meestal andersom.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens betrouwbare bronnen waren zijn leraren domme varkens.
ONZquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:48 schreef Cavaliers het volgende:
Het eerste topic wat GGMM zelf opende:
[..]
Gedroeg Stijn zich als een enorme mongoolquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet ik.
En toen jij je nog als een enorme mongool gedroeg was ik ook de enige die het zag.
oh een grapje omdat we zoveel huur/ex-spelers hebben.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:48 schreef hafcfan het volgende:
Ik hou speciaal voor jullie Willem/Ajax 2 in de gaten.
Uehm...quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom heb je ook sympathie voor mij
quote:
Slechts drie spelers. Het is allemaal wat.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh een grapje omdat we zoveel huur/ex-spelers hebben.
''we''quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh een grapje omdat we zoveel huur/ex-spelers hebben.
Prima team ja.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slechts drie spelers. Het is allemaal wat.
Een rein kwaliteitsmiddenveld met Ojo, Falkenburg en Stijn Wuytens.
Lollerphilippe op kop in Duitsland.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slechts drie spelers. Het is allemaal wat.
Een rein kwaliteitsmiddenveld met Ojo, Falkenburg en Stijn Wuytens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je het overzicht kwijt ja?quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[Warning]graag de wedstrijden bespreken of ik neem maatregelen [/warning]
Vattenfall? Als hij dat wintquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lollerphilippe op kop in Duitsland.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie inmiddels dat Chelsea..Gaat toch niet gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Die tag werkt niet als je geen moderator bent.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie inmiddels dat Chelsea..Laten we het hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Dan nog niet, lekker park the busSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Toch een traditionele sprintshow of niet?quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vattenfall is niet zo bijzonder hoor. B-klassieker.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]die krijgen ook vaak roodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ouwe reus, hoe is het?quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
Hopelijk doet hij het bij mij welquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
Lol...quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk doet hij het bij mij wel
Jij straalt wel autoriteit uit zoquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
GGMM vindt dit leuk.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:53 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb net maar weer een bordje vanilleyoghurt genomen en geniet nu van NEC - Ajax
In de notes van Swarmahoer kan je alle tags vinden.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de notes van Swarmahoer kan je alle tags vinden.http://forum.fok.nl/user/history/138921
quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij straalt wel autoriteit uit zo
AZ is toch niet imponerend geweest in de laatste anderhalf jaar?quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:54 schreef hafcfan het volgende:
AZ valt me echt vies tegen.
Lamprou weer op dreef
Waarom fc groningen ui eigenlijk?quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:55 schreef GGMM het volgende:
Ik ben bang dat ik Paxcon een zeer irritante eigenschap heb aangeleerd.
Ik ga nu stoppenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:55 schreef GGMM het volgende:
Ik ben bang dat ik Paxcon een zeer irritante eigenschap heb aangeleerd.
Hij heeft een weddenschap met mij verlorenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom fc groningen ui eigenlijk?
Ik heb een weddenschap verloren van Paxcon.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom fc groningen ui eigenlijk?
Ik mis Sinkgravenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Haal Gudelj alsjeblieft van het veld af.
heel goed vriendjequote:
tompsv is geen manquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een weddenschap verloren van Paxcon.
en als een man een weddenschap verliest, dan houdt hij zich daaraan.
(Dit is een steek onder water richting TomPSV)
Ik vind oprecht dat je er wat leuks van hebt gemaaktquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een weddenschap verloren van Paxcon.
en als een man een weddenschap verliest, dan houdt hij zich daaraan.
(Dit is een steek onder water richting TomPSV)
sorry vergeef mequote:Op zondag 23 augustus 2015 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heel goed vriendje
Wil je die Paxcon eens vermanend toespreken. Hij acteert de voetbalmoderator
quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gudelj wordt de nieuwe lieveling van ons Drankorgel.
Paxcon is nu opgehouden, zo lief dat hij is.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heel goed vriendje
Wil je die Paxcon eens vermanend toespreken. Hij acteert de voetbalmoderator
Bedankt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind oprecht dat je er wat leuks van hebt gemaakt
Daar ging dat poppetje veel te snelquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Een leuk feitje!
Een jaar of wat geleden verloor ik een weddenschap voor een Heracles-UI en toen had ik ook al een soortgelijke UI.
[ afbeelding ]
Voor een 3e leuke GGMM-UI uit het verleden mag ge-DMt worden.
Klopt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ging dat poppetje veel te snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |