2de elftal zo .quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tanane 10 miljoen mag je hem hebben
Die houdt alleen van jongens die lekker normaal doen en om 6 uur aan de stamppot zitten.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar Frank kan dat niet , natuurlijk niet
Over de boarding schoppenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wijsheden als 'een kopje koffie kost zeven glazen water om je vochthuishouding op peil te houden'. Tattoo van je vader om je dijbeen. Beuk erin, al dan niet met een rode kaart als gevolg.
Het zijn in ieder geval geen lastige mocro,squote:Op zondag 23 augustus 2015 15:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En het huidige Ajax doet het zo veel beter?
Lucas Andersen lijkt me het figuur die een vol bord opschept, maar driekwart weer terug in de pan doet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die houdt alleen van jongens die lekker normaal doen en om 6 uur aan de stamppot zitten.
Dat bedoel ik niet. Er lijkt op de andere posities toch genoeg talent/kwaliteit te zijn om beter dan op deze manier te spelen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als we een goede linksbuiten krijgen is opeens alles goed.
Moet ie maar trainer van Feyenoord wordenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die houdt alleen van jongens die lekker normaal doen en om 6 uur aan de stamppot zitten.
Liever nietquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet ie maar trainer van Feyenoord worden
Lucas Andersen haalt liever wat bij de Starbucksquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lucas Andersen lijkt me het figuur die een vol bord opschept, maar driekwart weer terug in de pan doet.
Gioquote:
Geen vlees eten want er zitten naast goede voedingsstoffen ook slechte voedingsstoffen in.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over de boarding schoppen
Net als Zimling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |