Fylax is best een lieve jongen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geloof jij dat Fylax potentie heeft?
Dat weet ik.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geloof jij dat Fylax potentie heeft?
Al die leraren hebben geprobeerd om GGMM de les te lezen. Helaas ging dat meestal andersom.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens betrouwbare bronnen waren zijn leraren domme varkens.
ONZquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:48 schreef Cavaliers het volgende:
Het eerste topic wat GGMM zelf opende:
[..]
Gedroeg Stijn zich als een enorme mongoolquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet ik.
En toen jij je nog als een enorme mongool gedroeg was ik ook de enige die het zag.
oh een grapje omdat we zoveel huur/ex-spelers hebben.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:48 schreef hafcfan het volgende:
Ik hou speciaal voor jullie Willem/Ajax 2 in de gaten.
Uehm...quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom heb je ook sympathie voor mij
quote:
Slechts drie spelers. Het is allemaal wat.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh een grapje omdat we zoveel huur/ex-spelers hebben.
''we''quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh een grapje omdat we zoveel huur/ex-spelers hebben.
Prima team ja.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slechts drie spelers. Het is allemaal wat.
Een rein kwaliteitsmiddenveld met Ojo, Falkenburg en Stijn Wuytens.
Lollerphilippe op kop in Duitsland.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slechts drie spelers. Het is allemaal wat.
Een rein kwaliteitsmiddenveld met Ojo, Falkenburg en Stijn Wuytens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je het overzicht kwijt ja?quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[Warning]graag de wedstrijden bespreken of ik neem maatregelen [/warning]
Vattenfall? Als hij dat wintquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lollerphilippe op kop in Duitsland.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie inmiddels dat Chelsea..Gaat toch niet gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Die tag werkt niet als je geen moderator bent.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[Warning]graag de wedstrijden bespreken of ik neem maatregelen [/warning]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |