Toen was ik nog niet eens actiefquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is waar.
VBL / Live Eredivisieverslagen #235 FORZA KNACWORST

Ik was al actief voordat Martin Jol wegtrok.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet eens actief

En straks weer huilen als je er een paar achter elkaar verliest. En dan al zeggen dat je weet dat je toch wel degradeert...quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:37 schreef hafcfan het volgende:
Caveliers probeerde mij wijs te maken dat NEC gelijkwaardig is aan Heracles.

Kampioensmateriaal denk je?quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer; Karsdorp, Van Beek, V/d Heijden, Kongolo; Immers, Vejinovic, El Ahmadi; Kuyt, Kazim en Bilal

quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:42 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben er weer
Ajax heeft het KingRoland-effect nodig.

Minus Kazim, zou het best nog wel eens kunnen in Nederland... Maar ik ga er voorlopig nog niet van uit.quote:

Wat is jouw eerste post op FOK! ?quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was al actief voordat Martin Jol wegtrok.

Toen was GGMM nog een onzekere puberquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM registreerde zich toen ik pas net op de basisschool zat.

Heb je nog meer leuke gifjesquote:

CAVALIERS!!!!!!!!quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw eerste post op FOK! ?

Dan wil ik niet weten wat er gebeurt op cool singel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Minus Kazim, zou het best nog wel eens kunnen in Nederland... Maar ik ga er voorlopig nog niet van uit.

Aids.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer; Karsdorp, Van Beek, V/d Heijden, Kongolo; Immers, Vejinovic, El Ahmadi; Kuyt, Kazim en Bilal

Daar is weinig aan veranderd...quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was GGMM nog een onzekere puber

Hopen op feest, verwacht verwoestingquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat er gebeurt op cool singel.

Wowquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar is weinig aan veranderd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |