Dat sowiesoquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kansen weggeven tegen NEC als topclub is al best ernstig.
NEC is echt een hele beperkte ploeg zag ik vorige week met mijn eigen ogen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat sowieso
Zei hij, vóór dat Feyenoord tegen NEC heeft gespeeld
quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:06 schreef hafcfan het volgende:
23 augustus is een memorabele dag in de Ajax-geschiedenis: vandaag precies vijf jaar geleden keerde de transfervrije en maar iets te zware Mido terug in Amsterdam. En wat een succes werd dat!
Klopt, maar Feyenoord is zo'n ploeg die daar tegen ook veel weg zou gevenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
NEC is echt een hele beperkte ploeg zag ik vorige week met mijn eigen ogen.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:06 schreef hafcfan het volgende:
23 augustus is een memorabele dag in de Ajax-geschiedenis: vandaag precies vijf jaar geleden keerde de transfervrije en maar iets te zware Mido terug in Amsterdam. En wat een succes werd dat!
Ja, iemand breekt z'n rib na het spelen van de bal.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, zou verboden moeten worden... De bal spelen
Das wel zo.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar Feyenoord is zo'n ploeg die daar tegen ook veel weg zou geven
Kreeg de knie van die Ajax-speler vol in z'n middenrif... Als die knie een rib geraakt had (is niet zo, want hij loopt nog), dan kun je die zo breken...quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, iemand breekt z'n rib na het spelen van de bal.
Daarom zijn er altijd 144 gevallen per wedstrijd van mensen die hun rib breken.
Bij Feyenoord hebben ze een heel seizoen zo slecht gespeeld... Meerdere zelfsquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:10 schreef Tortugal het volgende:
Bij Feyenoord zou dat voetbal van Ajax niet geaccepteerd worden.
Ontiegelijkequote:Op zondag 23 augustus 2015 15:13 schreef Brammess het volgende:
Wat een ontiechelijke tyfus wedstrijd zeg
Ja hoor... En Feyenoord wordt kampioen...quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:15 schreef GGMM het volgende:
Wat jullie niet zien, en De Boer en ik wel, is dat we NEC conditioneel helemaal kapot aan het spelen zijn.
Ik zie het ja... Geniale kans, mooi uitgespeeld... Goed afgemaakt ook...quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:18 schreef GGMM het volgende:
Corner.
Dat betekent weer een verschrikkelijk grote kans voor Ajax!
Mwoah... Ik zie ze wel punten verliezen als ze zo door gaan...quote:
Aldus zijn, immer objectieve, broer natuurlijkquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:20 schreef PowerLoungen het volgende:
De Boer treft natuurlijk geen blaam
eeeeh het is allemaal de schuld van spelers eeeh morten olsen is een lul eeeehquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mwoah... Ik zie ze wel punten verliezen als ze zo door gaan...
[..]
Aldus zijn, immer objectieve, broer natuurlijk
Het spel is al jaren niet om aan te gluren zonder verrassing, maar Frank kan er niks aan doen hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:20 schreef PowerLoungen het volgende:
De Boer treft natuurlijk geen blaam
En zijn botoxkopquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ronald ziet er niet uit met die grijze baard en dat geverfde haar
Dat iddquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
eeeeh het is allemaal de schuld van spelers eeeh morten olsen is een lul eeeeh
Het ligt ook niet aan de spelersquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het spel is al jaren niet om aan te gluren zonder verrassing, maar Frank kan er niks aan doen hoor.
Ik word zo schijtziek van dat figuur. Een booskijkende Serviër. Zeer trots op zijn afgetrainde lichaam dankzij het Olivera-dieet. Iedere week trots voor de camera. Sleept zijn teamgenoten mee om nog meer te trainen en nog meer in zichzelf te investeren. Heeft de crosspass van een Thaise rijstoma. Inzicht van een opwindspeelgoedautootje.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gudelj
Nou nou nou wat een energie brengt hij zeg
Ach, 4 keer achter elkaar kampioen geworden met enorm saai kut spel...quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het ligt ook niet aan de spelers
allemaal pech natuurlijk . Knjb
Ik merk dat je nogal wat moeite hebt met sarcasme.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie het ja... Geniale kans, mooi uitgespeeld... Goed afgemaakt ook...
Oh.... Wacht...
Met een triest puntenaantalquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, 4 keer achter elkaar kampioen geworden met enorm saai kut spel...
quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk dat je nogal wat moeite hebt met sarcasme.
Ik zal voortaan wat duidelijker zijn!
af en toe letter schuin maken is de internettaal voor sarcasme.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
En nu verbrandt?quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:25 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben net in slaap gevallen in de tuin.
Vooral in elk interview aangeven wat voor strijder hij is, maar ondertussen zie ik hem weinig brengen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word zo schijtziek van dat figuur. Een booskijkende Serviër. Zeer trots op zijn afgetrainde lichaam dankzij het Olivera-dieet. Iedere week trots voor de camera. Sleept zijn teamgenoten mee om nog meer te trainen en nog meer in zichzelf te investeren. Heeft de crosspass van een Thaise rijstoma. Inzicht van een opwindspeelgoedautootje.
Weg met die vent.
ik zei toch dat Willem II alle kans heeft op een goed resultaat vandaag.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
af en toe letter schuin maken is de internettaal voor sarcasme.
Neeeee, niet weer.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal het proberen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
af en toe letter schuin maken is de internettaal voor sarcasme.
We zitten al 3 seizoenen in een incidentquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het ligt ook niet aan de spelers
allemaal pech natuurlijk . Knjb
Kishna heeft gelijk gekregenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zitten al 3 seizoenen in een incident
Voorbeeldprof. Strijd leveren. Sleeptouwtjes. Over-mijn-lijk-mentaliteit.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral in elk interview aangeven wat voor strijder hij is, maar ondertussen zie ik hem weinig brengen.
Bedankt, maar ik bedoel het meer zoals dit;quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal het proberen.
Wat heb jij trouwens een geweldig interessante persoonlijkheid!
voor de tranenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:28 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom beweegt Toine altijd zo met zijn hoofd als hij aan het woord is
Kwaliteitquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:28 schreef Kopsterk het volgende:
Er mist wel duidelijk iets bij Ajax. Ik weet eigenlijk niet precies wat het is.
Kwaliteit en een goede trainer?quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:28 schreef Kopsterk het volgende:
Da's de veer van zijn opwindmechanisme die ontspant...quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:28 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom beweegt Toine altijd zo met zijn hoofd als hij aan het woord is
Ik had Kishna graag gehouden. Denk dat hij met een goede trainer die hem echt vertrouwen geeft een sensatie had kunnen worden bij Ajax.quote:
gif en energiequote:Op zondag 23 augustus 2015 15:28 schreef Kopsterk het volgende:
Heeft vrijheid nodig , meer nietquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had Kishna graag gehouden. Denk dat hij met een goede trainer die hem echt vertrouwen geeft een sensatie had kunnen worden bij Ajax.
Kan een tikkie uitdelen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorbeeldprof. Strijd leveren. Sleeptouwtjes. Over-mijn-lijk-mentaliteit.
Fysiek.
Ervaring.
Routine.
Het is niemand de schuld dat ze zo slecht spelenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:28 schreef Kopsterk het volgende:
Zo'n jongen die je voor je moet winnen, en die dan het gras uit het veld loopt voor jequote:Op zondag 23 augustus 2015 15:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft vrijheid nodig , meer niet
Ja, als we een goede linksbuiten krijgen is opeens alles goed.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja, maar op welke posities? Linksbuiten I guess.
Maar Frank kan dat niet , natuurlijk nietquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n jongen die je voor je moet winnen, en die dan het gras uit het veld loopt voor je
Wijsheden als 'een kopje koffie kost zeven glazen water om je vochthuishouding op peil te houden'. Tattoo van je vader om je dijbeen. Beuk erin, al dan niet met een rode kaart als gevolg.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan een tikkie uitdelen.
Behalve als hij staat na te genieten van zijn goal tegen Rapid, dan kan je je mannetje wel laten lopen.
Tanane 10 miljoen mag je hem hebbenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als we een goede linksbuiten krijgen is opeens alles goed.
Een goede RCV, een goede linksbuiten, een goed aanspeelpunt in de spits.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja, maar op welke posities? Linksbuiten I guess.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |