Is dat je zusje?quote:
Het was denk ik ook gewoon opgezet. Badr is goede vriendjes met Ramzan Kadyrov, traint zijn bodyguards en zo. Gaat hij even bij hem chillenquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat viel allemaal wel mee.
Efteling vindt het ook leuk dat ze daar met Marokkaanse vlaggen zwaaien.
Nee, ik hou het allemaal lekker rustig.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:14 schreef Specularium het volgende:
Yoki, ga jij vandaag nog iets slopen?
quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hou je bek man! Het is gewoon Meneer Yoki voor jou.
Ik mis alleen nog de bordeauxrode bank en de tijgerprintjes.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het was denk ik ook gewoon opgezet. Badr is goede vriendjes met Ramzan Kadyrov, traint zijn bodyguards en zo. Gaat hij even bij hem chillen
[ afbeelding ]
Dus hij moest natuurlijk wel winnen, want ze zijn daar gek op hem.
Badr in bad, lol. Zat hij niet in de gevangenis?quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het was denk ik ook gewoon opgezet. Badr is goede vriendjes met Ramzan Kadyrov, traint zijn bodyguards en zo. Gaat hij even bij hem chillen
[ afbeelding ]
Dus hij moest natuurlijk wel winnen, want ze zijn daar gek op hem.
Volgens mij is die zaak nog steeds gaande, wordt steeds uitgesteld en zo.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Badr in bad, lol. Zat hij niet in de gevangenis?
Ah. Intussen lekker badderen dan, kan straks niet meer.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij is die zaak nog steeds gaande, wordt steeds uitgesteld en zo.
We zijn hier nou eenmaal gek op herhaling.quote:
Niemand lacht ooit om mijn grapjes, ben ik intussen wel gewend.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
En wat hebben we daar om gelachen met zijn allen.
Die storm is alleen in het zuiden en westen, zul jij niet zo veel last van hebben. Komt morgen pas noordelijkerquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:45 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben ook gewoon chagrijnig vandaag, dus misschien gaat er toch wel wat kapot. En er komt ook weer zo'n kutstorm aan of zo. Maar vanavond eet ik bloemkool met aardappelpuree en een gehaktballetje, dat is dan wel weer geweldig.
Ik heb wel gelachen hoor. Echt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niemand lacht ooit om mijn grapjes, ben ik intussen wel gewend.
Nou, ik kijk er nu al naar uit.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die storm is alleen in het zuiden en westen, zul jij niet zo veel last van hebben. Komt morgen pas noordelijker
Hopelijk weer veel onwehrquote:
Ik heb werkelijk waar geen idee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:00 schreef Triggershot het volgende:
Verzuurde figuren, yeah boiii, you know what im talkin about.
Wollah.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:00 schreef Triggershot het volgende:
Mijn PI niet begrijpenquote:
Ik ben gewoon graag omslachtigquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vriend, als ik iets niet "begrijp" moet je het bij jezelf zoeken hoe dat zo komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gewoon graag omslachtigJe bent zeker een kaas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele pot augurken in de bips.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:00 schreef Triggershot het volgende:
Triggertje probeert mij altijd te degraderen tot een 'kwestie'quote:
Wederom geschiedvervalsing.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Triggertje probeert mij altijd te degraderen tot een 'kwestie'
Wat doe jij nou weerquote:
Ik dacht jij anders wasquote:
Uitgelekte video van Wibi op vakantie.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:32 schreef YokiKater het volgende:
Hahahhahaaha
https://www.facebook.com/125808374107600/videos/932368363451593/
WTF.
Soms moet dat weer even duidelijk gezegd worden met iets wat ik allemaal niet ga lezen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:56 schreef YokiKater het volgende:
Zo dan .. Tim zet even een dijk van een post neerVerdomme ik hou van die man
.
#IkSteunMijnER
quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soms moet dat weer even duidelijk gezegd worden met iets wat ik allemaal niet ga lezen.
Hopelijk krijgen we nu 3 miljoen afscheidstopics van Fylax.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:14 schreef timmmmm het volgende:
Zo, ik heb mijn 2 dagen als mod er weer opzitten
Kun je tenminste hier weer lopen baggerenquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:14 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:14 schreef timmmmm het volgende:
Zal er eens eentje maken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we nu 3 miljoen afscheidstopics van Fylax.
Ik ga niet eens kijken, ze komen geloof ik zo rond 18.00/19.00u hier .. mensen zitten hier al vanaf 10 vanmorgen langs de kantquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:18 schreef Specularium het volgende:
NWS / Sail
Genieten jullie ook zo van dit topic?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke wedstrijdquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:27 schreef timmmmm het volgende:
zo lekker voetbal kijken. Wat gaat het worden jongens?
8-0 voor Telstar.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:27 schreef timmmmm het volgende:
zo lekker voetbal kijken. Wat gaat het worden jongens?
Oh verrek, dat komt uit IJmuidenquote:
voor wat?quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:43 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb triggerstengel net gewoon een plusje gegeven.
ik weet, bedoelde welkequote:Op zondag 23 augustus 2015 16:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Voor 1 van je posts in dat Dion Graus item.
Nee joh, Tata heeft er een zooi geld in gepompt geloof ik. Het stadion is iig van hun. De Witte Leeuwen, fuck yeah! Ik geef er verder geen moer om, maar het blijft toch je dorp heh .. Vroeger wel eens geweest, toen speelde Hansie Kraaij jr. er nog, geen grappen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh verrek, dat komt uit IJmuidenDacht dat die club allang failliet was eigenlijk
Unicum!quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
'Dion Graus wil stoppen bij PVV'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij staat nu weer op 0.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
'Dion Graus wil stoppen bij PVV'
+2quote:
Omdat Triggerslurf zegt dat Moslims eigenlijk PVV'ers zijn?quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:03 schreef YokiKater het volgende:
Ik doe normaal nooit aan plussen of minnen, maar ik zat die comments te volgen en dacht; dit doe je toch wel even heel erg fucking netjes. Zo lees ik ze graag.
Nee, gewoon de boodschap dat men niet alles over 1 kam moet scheren.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat Triggerslurf zegt dat Moslims eigenlijk PVV'ers zijn?
quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:03 schreef YokiKater het volgende:
Ik doe normaal nooit aan plussen of minnen, maar ik zat die comments te volgen en dacht; dit doe je toch wel even heel erg fucking netjes. Zo lees ik ze graag.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je weer met je kloons te stemmen?
Dat was speculaas, hij durft er alleen nier voor uit te komen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee het stond al op +1 toen ik stemde
Nee het was een andere Turkquote:Op zondag 23 augustus 2015 17:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat was speculaas, hij durft er alleen nier voor uit te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |