Is dat je zusje?quote:
Het was denk ik ook gewoon opgezet. Badr is goede vriendjes met Ramzan Kadyrov, traint zijn bodyguards en zo. Gaat hij even bij hem chillenquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat viel allemaal wel mee.
Efteling vindt het ook leuk dat ze daar met Marokkaanse vlaggen zwaaien.
Nee, ik hou het allemaal lekker rustig.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:14 schreef Specularium het volgende:
Yoki, ga jij vandaag nog iets slopen?
quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hou je bek man! Het is gewoon Meneer Yoki voor jou.
Ik mis alleen nog de bordeauxrode bank en de tijgerprintjes.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het was denk ik ook gewoon opgezet. Badr is goede vriendjes met Ramzan Kadyrov, traint zijn bodyguards en zo. Gaat hij even bij hem chillen
[ afbeelding ]
Dus hij moest natuurlijk wel winnen, want ze zijn daar gek op hem.
Badr in bad, lol. Zat hij niet in de gevangenis?quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het was denk ik ook gewoon opgezet. Badr is goede vriendjes met Ramzan Kadyrov, traint zijn bodyguards en zo. Gaat hij even bij hem chillen
[ afbeelding ]
Dus hij moest natuurlijk wel winnen, want ze zijn daar gek op hem.
Volgens mij is die zaak nog steeds gaande, wordt steeds uitgesteld en zo.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Badr in bad, lol. Zat hij niet in de gevangenis?
Ah. Intussen lekker badderen dan, kan straks niet meer.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij is die zaak nog steeds gaande, wordt steeds uitgesteld en zo.
We zijn hier nou eenmaal gek op herhaling.quote:
Niemand lacht ooit om mijn grapjes, ben ik intussen wel gewend.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
En wat hebben we daar om gelachen met zijn allen.
Die storm is alleen in het zuiden en westen, zul jij niet zo veel last van hebben. Komt morgen pas noordelijkerquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:45 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben ook gewoon chagrijnig vandaag, dus misschien gaat er toch wel wat kapot. En er komt ook weer zo'n kutstorm aan of zo. Maar vanavond eet ik bloemkool met aardappelpuree en een gehaktballetje, dat is dan wel weer geweldig.
Ik heb wel gelachen hoor. Echt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niemand lacht ooit om mijn grapjes, ben ik intussen wel gewend.
Nou, ik kijk er nu al naar uit.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die storm is alleen in het zuiden en westen, zul jij niet zo veel last van hebben. Komt morgen pas noordelijker
Hopelijk weer veel onwehrquote:
Ik heb werkelijk waar geen idee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:00 schreef Triggershot het volgende:
Verzuurde figuren, yeah boiii, you know what im talkin about.
Wollah.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:00 schreef Triggershot het volgende:
Mijn PI niet begrijpenquote:
Ik ben gewoon graag omslachtigquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vriend, als ik iets niet "begrijp" moet je het bij jezelf zoeken hoe dat zo komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gewoon graag omslachtigJe bent zeker een kaas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele pot augurken in de bips.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:00 schreef Triggershot het volgende:
Triggertje probeert mij altijd te degraderen tot een 'kwestie'quote:
Wederom geschiedvervalsing.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Triggertje probeert mij altijd te degraderen tot een 'kwestie'
Wat doe jij nou weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |