Is dat je zusje?quote:
Het was denk ik ook gewoon opgezet. Badr is goede vriendjes met Ramzan Kadyrov, traint zijn bodyguards en zo. Gaat hij even bij hem chillenquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat viel allemaal wel mee.
Efteling vindt het ook leuk dat ze daar met Marokkaanse vlaggen zwaaien.
Nee, ik hou het allemaal lekker rustig.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:14 schreef Specularium het volgende:
Yoki, ga jij vandaag nog iets slopen?
quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hou je bek man! Het is gewoon Meneer Yoki voor jou.
Ik mis alleen nog de bordeauxrode bank en de tijgerprintjes.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het was denk ik ook gewoon opgezet. Badr is goede vriendjes met Ramzan Kadyrov, traint zijn bodyguards en zo. Gaat hij even bij hem chillen
[ afbeelding ]
Dus hij moest natuurlijk wel winnen, want ze zijn daar gek op hem.
Badr in bad, lol. Zat hij niet in de gevangenis?quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het was denk ik ook gewoon opgezet. Badr is goede vriendjes met Ramzan Kadyrov, traint zijn bodyguards en zo. Gaat hij even bij hem chillen
[ afbeelding ]
Dus hij moest natuurlijk wel winnen, want ze zijn daar gek op hem.
Volgens mij is die zaak nog steeds gaande, wordt steeds uitgesteld en zo.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Badr in bad, lol. Zat hij niet in de gevangenis?
Ah. Intussen lekker badderen dan, kan straks niet meer.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij is die zaak nog steeds gaande, wordt steeds uitgesteld en zo.
We zijn hier nou eenmaal gek op herhaling.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |