Moet ik eerst een oven kopenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:18 schreef Isegrim het volgende:
Kun je de volgende keer mooi wat desem meenemen om te gaan bakken!
Past er een braadpan in?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Moet ik eerst een oven kopenIk heb alleen een mini-oventje waar maximaal 4 kleine broodjes inpassen.
Bij mij blijft het dus bij het lezen van dat boek, helaas.
Nee, 4 pistoletjes 2x2. En gelukkig mijn eigengemaakte lasagne, maar zeker geen pan.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Past er een braadpan in?
Klinkt goed. Ik ben van plan om over ongeveer een half jaar te verhuizen. Een van de belangrijkste eisen voor mijn nieuwe woning is een grotere keuken. De keuken die ik nu heb is veels te klein, en helaas is er nauwelijks ruimte voor grotere apparaten.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:05 schreef Isegrim het volgende:
Ook niet een klein gietijzeren ovenschaaltje met deksel? Dan kun je kleine broodjes bakken.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik ben van plan om over ongeveer een half jaar te verhuizen. Een van de belangrijkste eisen voor mijn nieuwe woning is een grotere keuken. De keuken die ik nu heb is veels te klein, en helaas is er nauwelijks ruimte voor grotere apparaten.
Cake, en zaterdag ook pizzaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:30 schreef minilot het volgende:
Morgen vrijdag! Wat zijn de bijbaksels!?
Jummie.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Cake, en zaterdag ook pizza
Jaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:47 schreef minilot het volgende:
Die pizzettes wordt een blijvertje geloof ik!
Assortiment van zaterdag:quote:
Goed plan, ik heb nog in de vriezer.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:01 schreef TwinkleStar001 het volgende:
iedere keer als ik dit topic zie heb ik zin in boterkoek :-(
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:47 schreef minilot het volgende:
Die pizzettes wordt een blijvertje geloof ik!
Kom je het brengen, wat lief van je!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Goed plan, ik heb nog in de vriezer.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:35 schreef Negentiendertig het volgende:
Even remindertje voor mezelf dat ik jullie zo een berichtje stuur op FB om het een en ander te bestellen/reserveren voor zaterdag. Ben eindelijk weer eens in de regio.
Mij, of de broodjes?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil zo graag eens een Jeroentje... weet niet, de rest geloof ik wel qua brood maar die Jeroentjes
Oh, leuk!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:53 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als ik het voor elkaar krijg kom ik morgen even buurten. Moet in de avond even langs Coolblue en als ik dan toch in Rotterdam ben
Oh.. Ziltige cake?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:49 schreef Isegrim het volgende:
Nou, we hebben alleen op zaterdag cake. Vandaag cake gebakken, had de eieren bij Lidl gehaald, normaal altijd bij Jumbo. Maar kennelijk krijgen de biologische kippen van Lidl vismeel in plaats van plantaardig voer.Morgen maar even nieuwe bakken.
Van wie zouden jullie die tip toch hebben?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:09 schreef golfer het volgende:
Oh ja, we komen zaterdag dus even langs tijdens ons Rotjekorweekend en etentje bij De Jong en willen graag ons brood gesneden hebben om in de kofferbak te stoppen en daarna op zondag nog in te vriezen.
Van alle fokvriendjesquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 07:25 schreef Isabeau het volgende:
Van wie zouden jullie die tip toch hebben?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]een stuk meer omzet dan cash inkomsten dus, dat komt op de iets langere termijn natuurlijk vanzelf goed. Ook fijn dat jullie weinig over hebben, hoop dat er echt een ritme in komt zodat je het goed kunt inschatten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
Dat zou fijn zijn! Ik zie het wel gebeuren, nog steeds elke openingsdag nieuwe mensen in de zaak.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 08:37 schreef komrad het volgende:
[..]
een stuk meer omzet dan cash inkomsten dus, dat komt op de iets langere termijn natuurlijk vanzelf goed. Ook fijn dat jullie weinig over hebben, hoop dat er echt een ritme in komt zodat je het goed kunt inschatten.
Niet echt een schatting, wel een berekening van wat minimaal nodig zou zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:23 schreef Duufje het volgende:
Hadden jullie van te voren een schatting gedaan hoeveel de omzet ongeveer zouden zijn en hoe kijken jullie daar nu naar?
Briochebollen? Dat was een testdeeg voor een restaurant. Qua structuur en smaak uitstekend, qua vorm nog niet optimaal. Maar ik weet ook waardoor dat komt, dus dat gaan we even tweaken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:14 schreef Isabeau het volgende:
Ise!
Hoe waren die dingen gelukt die je voor dit weekend aan het maken was? Ben even vergeten wat het ook alweer was
Leuk, tweakenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:15 schreef Isegrim het volgende:
Briochebollen? Dat was een testdeeg voor een restaurant. Qua structuur en smaak uitstekend, qua vorm nog niet optimaal. Maar ik weet ook waardoor dat komt, dus dat gaan we even tweaken.
Logisch dat dat lekker is. Het bestaat voor 1/3 uit boter.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk, tweakenDat was het ja, ik vind brioche echt zalig. Briochewentelteefjes. Veeg me op
Oh, dat vind ik knap!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:17 schreef Isegrim het volgende:
En die briochebollen waren met alleen desem en daar ben ik best trots op want de meeste bakkers (ook desembakkers) maken zulke rijke degen hybride (desem + industriële gist). Nergens voor nodig, blijkt.
Je buit is binnen!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:35 schreef Negentiendertig het volgende:
Even remindertje voor mezelf dat ik jullie zo een berichtje stuur op FB om het een en ander te bestellen/reserveren voor zaterdag. Ben eindelijk weer eens in de regio.
Nooit gehad! Is dat waar ze poboys van maken?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:43 schreef robdriessen het volgende:
Wij moeten misschien maar eens een keer koffie gaan drinken en kijken of jullie New Orleans style stokbrood weten te maken
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:11 schreef Isegrim het volgende:
Voor het eerst in heel lange tijd weer eens een FB-post gepromoot, gewoon om eens te kijken wat dat doet.
En wat gaf facebook aan als potentieel ;-)? Ik heb het laatst ook eens uitgezocht voor een universiteit's project echter klik ik zelf nooit op die advertenties, en ik denk dat heel veel mensen dat niet doen omdat je ze herkent. Wat voor selectie criteria had je ingevoerd ? Want op zich is er extreem veel mogelijk, alleen mensen targeten die bijvoorbeeld pagina's over biologisch eten liken of food blogs etc.quote:
Ik had het vrij specifiek getarget, inderdaad op interesses (+ locatie Rotterdam). Vaak levert het wel wat likes op, maar voor mijn gevoel zijn dat doorgaans geen duurzame likes. Maar heel af en toe gooi ik er 5 dollar tegenaan om te kijken wat er gebeurt. Maar als ik geen reclame maak, krijgen we er 5-20 likes per week bij.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:52 schreef mytec het volgende:
[..]
En wat gaf facebook aan als potentieel ;-)? Ik heb het laatst ook eens uitgezocht voor een universiteit's project echter klik ik zelf nooit op die advertenties, en ik denk dat heel veel mensen dat niet doen omdat je ze herkent. Wat voor selectie criteria had je ingevoerd ? Want op zich is er extreem veel mogelijk, alleen mensen targeten die bijvoorbeeld pagina's over biologisch eten liken of food blogs etc.
En die likes zonder reclame zijn veel belangrijker ;-) Heb altijd het gevoel dat alleen grote ondernemingen hier geld tegen aan moeten gooien ,denk dat Google Search ranking en dus adwords nog beter is. Maar het is natuurlijk veel mooier dat mensen het elkaar aanraden;-) zonder reclamequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik had het vrij specifiek getarget, inderdaad op interesses (+ locatie Rotterdam). Vaak levert het wel wat likes op, maar voor mijn gevoel zijn dat doorgaans geen duurzame likes. Maar heel af en toe gooi ik er 5 dollar tegenaan om te kijken wat er gebeurt. Maar als ik geen reclame maak, krijgen we er 5-20 likes per week bij.
Nee, met een bord op Jeroen zijn fiets.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:59 schreef Bluezz het volgende:
Wij reden vanmiddag bij jullie weg en zagen om de hoek een drukke winkelstraat. Is het een idee om meer klanten die daar lopen naar jullie bakkerij te lokken met zo'n (school) bord op de hoek waar jullie naam, een pijl en een wekelijks veranderend lokkertje op geschreven staat?!
Hoorde het ja! Ik kon zelf niet mee helaas, maar als het vanavond smaakt kom ik binnenkort zeker een keertje langs.quote:
Daar woont mijn zus, in die straatquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:59 schreef Bluezz het volgende:
Wij reden vanmiddag bij jullie weg en zagen om de hoek een drukke winkelstraat. Is het een idee om meer klanten die daar lopen naar jullie bakkerij te lokken met zo'n (school) bord op de hoek waar jullie naam, een pijl en een wekelijks veranderend lokkertje op geschreven staat?!
Die met die luikjes? Maharani? Daar haal ik altijd bara's.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar woont mijn zus, in die straatErg leuk om daar eens doorheen te lopen
En op het hoekje bij het raam-winkeltje een rotirol te halen
![]()
![]()
Zou kunnen.. zit aan jullie kant iig (in de lengte van de straat dan, in de breedte aan de overkantquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die met die luikjes? Maharani? Daar haal ik altijd bara's.
Die ik bedoel moet ik voor oversteken. Nu ben ik schuwnierig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zou kunnen.. zit aan jullie kant iig (in de lengte van de straat dan, in de breedte aan de overkant) Heeft ook zelfgemaakt gingerbeer
pittig spull en mier mier zoet
Tegen over de G&Gquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die ik bedoel moet ik voor oversteken. Nu ben ik schuwnierig.
Dat issum. Die is lekker ja!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tegen over de G&GBij jullie meteen de straat uit idd. Die rol was erg goed moet ik zeggen (had maar één hapje hoor)
Yep. Het is moeilijk te beschrijven. Van buiten een dun knapperig korstje als getoaste surinaamse puntjes en van binnen fluffy a la ciabatta. En dan zo dik als Subway brood.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nooit gehad! Is dat waar ze poboys van maken?
Oeh! Dark & Stormy's mee maken. Enige wat je nog nodig hebt is donkere rum en limoenenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zou kunnen.. zit aan jullie kant iig (in de lengte van de straat dan, in de breedte aan de overkant) Heeft ook zelfgemaakt gingerbeer
pittig spull en mier mier zoet
Zijn vast wel recepten van te vinden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Yep. Het is moeilijk te beschrijven. Van buiten een dun knapperig korstje als getoaste surinaamse puntjes en van binnen fluffy a la ciabatta. En dan zo dik als Subway brood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een hele grote muurschildering!quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:26 schreef Susi het volgende:
Hebben jullie niets aan de muur of komt dat nog?
quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:20 schreef Bluezz het volgende:
Nog even onze fotootjes van gistermiddag!!GaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Jeroen?? Ik wil je kleine Jeroentje
Komt ooit als ik een leuke hotelaanbieding kan roggelen voor 3 dagenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Er komt nog een lange plank voor jammetjes enzo.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:26 schreef Susi het volgende:
Hebben jullie niets aan de muur of komt dat nog?
Doen ! Genereert echt veel meer aanloopquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 17:15 schreef Isegrim het volgende:
Nee, met een bord op Jeroen zijn fiets.Zo'n driehoek. Geen precariorechten.
Gaan we ook doen. Moet alleen nog ff goed materiaal vinden om het van te maken.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doen ! Genereert echt veel meer aanloop
Ik had een mailquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:39 schreef Isegrim het volgende:
De eerste workshop-data zijn net op de mail gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |