Logisch dat dat lekker is. Het bestaat voor 1/3 uit boter.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk, tweakenDat was het ja, ik vind brioche echt zalig. Briochewentelteefjes. Veeg me op
Oh, dat vind ik knap!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:17 schreef Isegrim het volgende:
En die briochebollen waren met alleen desem en daar ben ik best trots op want de meeste bakkers (ook desembakkers) maken zulke rijke degen hybride (desem + industriële gist). Nergens voor nodig, blijkt.
Je buit is binnen!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:35 schreef Negentiendertig het volgende:
Even remindertje voor mezelf dat ik jullie zo een berichtje stuur op FB om het een en ander te bestellen/reserveren voor zaterdag. Ben eindelijk weer eens in de regio.
Nooit gehad! Is dat waar ze poboys van maken?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:43 schreef robdriessen het volgende:
Wij moeten misschien maar eens een keer koffie gaan drinken en kijken of jullie New Orleans style stokbrood weten te maken
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:11 schreef Isegrim het volgende:
Voor het eerst in heel lange tijd weer eens een FB-post gepromoot, gewoon om eens te kijken wat dat doet.
En wat gaf facebook aan als potentieel ;-)? Ik heb het laatst ook eens uitgezocht voor een universiteit's project echter klik ik zelf nooit op die advertenties, en ik denk dat heel veel mensen dat niet doen omdat je ze herkent. Wat voor selectie criteria had je ingevoerd ? Want op zich is er extreem veel mogelijk, alleen mensen targeten die bijvoorbeeld pagina's over biologisch eten liken of food blogs etc.quote:
Ik had het vrij specifiek getarget, inderdaad op interesses (+ locatie Rotterdam). Vaak levert het wel wat likes op, maar voor mijn gevoel zijn dat doorgaans geen duurzame likes. Maar heel af en toe gooi ik er 5 dollar tegenaan om te kijken wat er gebeurt. Maar als ik geen reclame maak, krijgen we er 5-20 likes per week bij.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:52 schreef mytec het volgende:
[..]
En wat gaf facebook aan als potentieel ;-)? Ik heb het laatst ook eens uitgezocht voor een universiteit's project echter klik ik zelf nooit op die advertenties, en ik denk dat heel veel mensen dat niet doen omdat je ze herkent. Wat voor selectie criteria had je ingevoerd ? Want op zich is er extreem veel mogelijk, alleen mensen targeten die bijvoorbeeld pagina's over biologisch eten liken of food blogs etc.
En die likes zonder reclame zijn veel belangrijker ;-) Heb altijd het gevoel dat alleen grote ondernemingen hier geld tegen aan moeten gooien ,denk dat Google Search ranking en dus adwords nog beter is. Maar het is natuurlijk veel mooier dat mensen het elkaar aanraden;-) zonder reclamequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik had het vrij specifiek getarget, inderdaad op interesses (+ locatie Rotterdam). Vaak levert het wel wat likes op, maar voor mijn gevoel zijn dat doorgaans geen duurzame likes. Maar heel af en toe gooi ik er 5 dollar tegenaan om te kijken wat er gebeurt. Maar als ik geen reclame maak, krijgen we er 5-20 likes per week bij.
Nee, met een bord op Jeroen zijn fiets.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:59 schreef Bluezz het volgende:
Wij reden vanmiddag bij jullie weg en zagen om de hoek een drukke winkelstraat. Is het een idee om meer klanten die daar lopen naar jullie bakkerij te lokken met zo'n (school) bord op de hoek waar jullie naam, een pijl en een wekelijks veranderend lokkertje op geschreven staat?!
Hoorde het ja! Ik kon zelf niet mee helaas, maar als het vanavond smaakt kom ik binnenkort zeker een keertje langs.quote:
Daar woont mijn zus, in die straatquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:59 schreef Bluezz het volgende:
Wij reden vanmiddag bij jullie weg en zagen om de hoek een drukke winkelstraat. Is het een idee om meer klanten die daar lopen naar jullie bakkerij te lokken met zo'n (school) bord op de hoek waar jullie naam, een pijl en een wekelijks veranderend lokkertje op geschreven staat?!
Die met die luikjes? Maharani? Daar haal ik altijd bara's.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar woont mijn zus, in die straatErg leuk om daar eens doorheen te lopen
En op het hoekje bij het raam-winkeltje een rotirol te halen
![]()
![]()
Zou kunnen.. zit aan jullie kant iig (in de lengte van de straat dan, in de breedte aan de overkantquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die met die luikjes? Maharani? Daar haal ik altijd bara's.
Die ik bedoel moet ik voor oversteken. Nu ben ik schuwnierig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zou kunnen.. zit aan jullie kant iig (in de lengte van de straat dan, in de breedte aan de overkant) Heeft ook zelfgemaakt gingerbeer
pittig spull en mier mier zoet
Tegen over de G&Gquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die ik bedoel moet ik voor oversteken. Nu ben ik schuwnierig.
Dat issum. Die is lekker ja!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tegen over de G&GBij jullie meteen de straat uit idd. Die rol was erg goed moet ik zeggen (had maar één hapje hoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |