Een keer quoten was niet genoeg?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat weet ik nog zo niet. Narsingh en Maher kunnen het an sich wel.
Ik mis mrstyloquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:18 schreef Pascalus het volgende:
Als Cambuur wint komen HMF en mrstylo terug.
quote:
quote:
Neequote:
Stroquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:19 schreef Cavaliers het volgende:
Atleti afgelopen. Ik ga er vandoor. Hoooooi.
Maher heeft bij PSV zijn niveau van AZ in mijn ogen al niet eens meer gehaald. Narsingh creëert wel redelijk wat, maar grossiert tot dusver in slechte afronding.quote:
Doei, vriend.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:19 schreef Cavaliers het volgende:
Atleti afgelopen. Ik ga er vandoor. Hoooooi.
Die is inmiddels al drie keer klaargekomen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:23 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben benieuwd naar hafcfan vanavond
Sinds wanneer kijk jij naar meisjes?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Het hoertje heeft het shirt weer aan.
Schijnt tussen het thuispubliek te zittenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die is inmiddels al drie keer klaargekomen.
ik weet wie het isquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Het hoertje heeft het shirt weer aan.
En aansluitend Metsj of the Dayquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:26 schreef Rickertman96 het volgende:
Tijd voor Studio Sport Eredivisie
wiequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:24 schreef Isane het volgende:
[..]
ik weet wie het isdikke tokkie 1e klas
naam graag.quote:
Heerlijk idd, wil West Ham zienquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En aansluitend Metsj of the Day
Ohja, die topshow is er ook nogquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu naar het muurschieten bij DE ERETRIBUNE
Dat gebit van hem.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tannane kijkt niet eens naar Smit als die wat tegen hem zegtOf heeft ie een slechte adem.
Heeft best een leuk woordje klaar inderdaadquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Kees moet analist worden na zijn carrière.
Ik voel mij ook bedrogenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, Poephoofd heeft allang geschoten
Marleen Hendriks is nog steeds dikke stront.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:59 schreef Tagliano het volgende:
Kwakman voegt in een uitzendinkje meer toe dan Van Halst, Been, Blinker en Meijer in een heel seizoen
Katya Clover. Kusje!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
jammer dat badderharing geen naam geeft
Als ik week in week, uit kut presteer op mijn werk en ik ga vervolgens om loonsverhoging vragen, weet je wat mijn baas dan zegt....?quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:32 schreef RvLaak het volgende:
Op FOX net een discussie over de scheidsrechters. Die schijnen nogal ontevreden te zijn over de KNVB (cao enzo)... Misschien de oorzaak van het enorm slechte fluiten?
Als ik het goed begrepen heb, gaat het niet om geld maar om contractduur... En een CAO conflict speelt natuurlijk al veel langer dan alleen de afgelopen 3 weken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als ik week in week, uit kut presteer op mijn werk en ik ga vervolgens om loonsverhoging vragen, weet je wat mijn baas dan zegt....?
WAAR IS TAPIA?quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC Zwolle: Begois, Van Polen, Lam, Marcellis, Van Hintum, Dekker, Rienstra, Becker, Marinus, Menig, Veldwijk
FC Twente: Marsman, Ter Avest, Bijen, Uvini, Schilder, Mokotjo, Gutierrez, Ziyech, Corona, Oilatan, Da Cruz
Hopelijk verliezen ze. Met 10-0.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de bank. Schreuder haat het leven.
Ik hoop met je mee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hopelijk verliezen ze. Met 10-0.
Ook lachwekkende keeperskwaliteiten.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:26 schreef Cavaliers het volgende:
Marsman heeft een lachwekkend kapsel.
PSV deed dat de afgelopen 4 seizoenen ook.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:30 schreef Cavaliers het volgende:
Ik moet altijd een beetje lachen om die scrums.
Kees Kwakman en Jan van Halst zijn het met je eens.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:30 schreef Cavaliers het volgende:
Ik moet altijd een beetje lachen om die scrums.
Die Ziyech die een heel bord clichés uitspuugt terwijl zo'n Uvini bijvoorbeeld er geen woord van verstaat. Heb je veel aan.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kees Kwakman en Jan van Halst zijn het met je eens.
Twente ookquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:34 schreef Kopsterk het volgende:
PEC is er kwalitatief wel op achteruit gegaan
Ajax ook? Heb de transfermarkt eigenlijk niet heel erg gevolgd...quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:38 schreef Kopsterk het volgende:
Weinig ploegen zijn er kwalitatief op vooruit gegaan dit seizoen nu ik erover nadenk. Feyenoord, Ajax en misschien Willem 2?
ze hebben Dijks en Gudelj erbij.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax ook? Heb de transfermarkt eigenlijk niet heel erg gevolgd...
Ajax vooral in de breedte. Het is nog steeds niet veel, maar er is genoeg talent.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax ook? Heb de transfermarkt eigenlijk niet heel erg gevolgd...
Gudelj is vooralsnog geen aanwinst. Het enige wat hij doet is trots vertellen over zijn Olivera-dieet en zijn prachtige spieren. Voetballen kan hij vooralsnog niet.quote:
Feyenoord niet?quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ploegen die er w.m.b vooruit op zijn gegaan
FC Utrecht heeft minder aids dan vorig jaar.
FC Groningen
Willem II
ADO Den Haag
FC Twente heeft een betere selectie, maar nog steeds Schreuder
Tot zover.
Laten we het hopenquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twente gaat Ziyech en Corona nog wel verliezen toch?
Sowieso wel, met Kramer, Kuyt en Elia alleen alquote:
Welk niveau?quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor het niveau van de competitie eigenlijk niet.
weet ik zo ff niet. Zivko en Kishna maar verder?quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
OK, maar wat is er allemaal weg dan?
Hoezo? Schreuder zorgt ervoor dat ze ondanks hun goals en acties weinig floreren. Schreuder maakt dat elftal geestesziek, zielloos en weinig sprankelend. Ik zit niet wekelijks op JoepTjoep te kijken of Ziyech wat leuke passes heeft gegeven. Dat kan bijna niet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor het niveau van de competitie eigenlijk niet.
Het weinige aantal goede spelers wat we nog in de competitie hebben, laten we die koesteren.quote:
Omdat het wel gewoon individueel goede spelers zijn, en vorig seizoen nog wel iets van goede dingen deden bij Twente.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo? Schreuder zorgt ervoor dat ze ondanks hun goals en acties weinig floreren. Schreuder maakt dat elftal geestesziek, zielloos en weinig sprankelend. Ik zit niet wekelijks op JoepTjoep te kijken of Ziyech wat leuke passes heeft gegeven. Dat kan bijna niet.
In dit geval was mijn post gericht aan een Feyenoorder, Feyenoord dus. En dat is niet omdat Feyenoord nou zo goed is.quote:
Je bent weer in vorm vandaag zie ikquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die bal kan toch helemaal niet naar Mars, man.
Ik moet weer even op gang komen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je bent weer in vorm vandaag zie ik
Aangezien je niemand quotte kon ik dat natuurlijk niet weten.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
In dit geval was mijn post gericht aan een Feyenoorder, Feyenoord dus. En dat is niet omdat Feyenoord nou zo goed is.
Bram van der Vlugt gun jij erge dingenquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet zo snel niet wie dat is, maar mensen de Bram heten gun ik het ergste toe.
Leeft die nog dan?quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bram van der Vlugt gun jij erge dingen?
Wie?quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bram van der Vlugt gun jij erge dingen?
Napoli toch?quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:55 schreef Kopsterk het volgende:
Waar komt deze Uvini vandaan eigenlijk
Napoliquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:55 schreef Kopsterk het volgende:
Waar komt deze Uvini vandaan eigenlijk
De huidige Sinterklaas is Kees, van Flodderquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Oh.
Nou vooruit, hem maak ik een uitzondering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:58 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]Heeft 40-45 fakkels mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die spandoekquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:59 schreef Vermecelli het volgende:
Die spandoek met Fuck 12:30Wat een bazen
quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:58 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh.
Die spandoekquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:59 schreef Vermecelli het volgende:
Niet opstaan voor je cluppiequote:Op zondag 23 augustus 2015 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die komt pas om 13:45 uit bed rollen en 'oh pas net wakker'
Die spandoek, wazmetjou.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:59 schreef Vermecelli het volgende:
Of aan het feit dat je alleen in bed ligt?quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:02 schreef Kopsterk het volgende:
Snap niet hoe je tot twee uur in je bed kunt liggen. Zelfs als ik tot zes uur 's ochtends uit ben geweest ben ik er rond elf uur wel klaar mee, maar misschien ligt dat aan mij.
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of aan het feit dat je alleen in bed ligt?
OP ons en Haags na zijn er volgens mij bijzonder weinig mensen met een SC. Uitgezonderd het Feyenoord topic.quote:
Als ik bij een meid blijf slapen wordt het inderdaad wel eens later, dat klopt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of aan het feit dat je alleen in bed ligt?
Je durft ze niet mee naar je eigen huis te nemen?quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als ik bij een meid blijf slapen wordt het inderdaad wel eens later, dat klopt.
Duh, ik ben toch een Fok!nerdquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je durft ze niet mee naar je eigen huis te nemen?
Heb je iemand op een briefje geschreven?quote:
Henaoquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je iemand op een briefje geschreven?
Twitter hem naar Koert Westerman!quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:05 schreef GGMM het volgende:
Menig speler bij Zwolle zorgt voor gevaar bij Twente.
Stop hiermee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:05 schreef GGMM het volgende:
Menig speler bij Zwolle zorgt voor gevaar bij Twente.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vond m wel grappig eerlijk gezegd
Kan haast niet anders...quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat JR-Style gewoon jaloers is.
Heb je mazzel dat je Cambuur niet hebt zien spelenquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:10 schreef Kopsterk het volgende:
Het niveau van deze wedstrijd is schrijnend.
Je stream loopt weer achter?quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh, Twente staat achter Wat een verrassing.
Lekker op tijd wakkerquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh, Twente staat achter Wat een verrassing.
Die Duitser speelde mee met jong Ajax geloof ik.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waar zijn Sanogo en die Duitser eigenlijk? Niet eens op de bank.
Miskopenquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waar zijn Sanogo en die Duitser eigenlijk? Niet eens op de bank.
Zo slecht is Heitinga ook niet toch?quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:18 schreef Brammess het volgende:
[..]
Spelers rust geven om dan vervolgens Heitinga niet op te stellen
Bankzittertje van Herta.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo slecht is Heitinga ook niet toch?
Dat ik zat te klagen dat je geen UI had betekende niet dat je deze kut UI maar weer moest nemenquote:
Wanneer Feyenoord kampioen wordt misschienquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:32 schreef Kopsterk het volgende:
Zal Tompsv ooit vergeven worden voor zijn jeugdzonde?
Nee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:32 schreef Kopsterk het volgende:
Zal Tompsv ooit vergeven worden voor zijn jeugdzonde?
Een PSV-fan zonder persoonlijkheid. DAT IS NOG EENS TOEVALLIG.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Hij heeft elke dag de kans zijn weddenschap alsnog na te komen, maar dit laat hij na.
Dit getuigt van een zeer slappe persoonlijkheid.
Dit is niet aardig tegenover Mexquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een PSV-fan zonder persoonlijkheid. DAT IS NOG EENS TOEVALLIG.
Wat dat betreft was mrstylo een uitzondering.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een PSV-fan zonder persoonlijkheid. DAT IS NOG EENS TOEVALLIG.
Hoelang moest hij ook alweer een Ajax-UI nemen?quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Hij heeft elke dag de kans zijn weddenschap alsnog na te komen, maar dit laat hij na.
Dit getuigt van een zeer slappe persoonlijkheid.
Eén jaar.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang moest hij ook alweer een Ajax-UI nemen?
quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Je stream loopt niet eens een minuut achter
Dat ook nogquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt. Denk dat hij er uit moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |