Je durft ze niet mee naar je eigen huis te nemen?quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als ik bij een meid blijf slapen wordt het inderdaad wel eens later, dat klopt.
Duh, ik ben toch een Fok!nerdquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je durft ze niet mee naar je eigen huis te nemen?
Heb je iemand op een briefje geschreven?quote:
Henaoquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je iemand op een briefje geschreven?
Twitter hem naar Koert Westerman!quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:05 schreef GGMM het volgende:
Menig speler bij Zwolle zorgt voor gevaar bij Twente.
Stop hiermee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:05 schreef GGMM het volgende:
Menig speler bij Zwolle zorgt voor gevaar bij Twente.
Het spijt me.quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vond m wel grappig eerlijk gezegd
Kan haast niet anders...quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat JR-Style gewoon jaloers is.
De grensrechter had gevlagd.quote:
Heb je mazzel dat je Cambuur niet hebt zien spelenquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:10 schreef Kopsterk het volgende:
Het niveau van deze wedstrijd is schrijnend.
Je stream loopt weer achter?quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh, Twente staat achter Wat een verrassing.
Lekker op tijd wakkerquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh, Twente staat achter Wat een verrassing.
En Van Rhijn.quote:
Die Duitser speelde mee met jong Ajax geloof ik.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waar zijn Sanogo en die Duitser eigenlijk? Niet eens op de bank.
Miskopenquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waar zijn Sanogo en die Duitser eigenlijk? Niet eens op de bank.
Zo slecht is Heitinga ook niet toch?quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:18 schreef Brammess het volgende:
[..]
Spelers rust geven om dan vervolgens Heitinga niet op te stellen
Bankzittertje van Herta.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo slecht is Heitinga ook niet toch?
Dat ik zat te klagen dat je geen UI had betekende niet dat je deze kut UI maar weer moest nemenquote:
Ray wie?quote:
Ik ben heel benieuwd hoe je mijn grap beoordeelt.quote:
Wanneer Feyenoord kampioen wordt misschienquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:32 schreef Kopsterk het volgende:
Zal Tompsv ooit vergeven worden voor zijn jeugdzonde?
Nee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:32 schreef Kopsterk het volgende:
Zal Tompsv ooit vergeven worden voor zijn jeugdzonde?
Een PSV-fan zonder persoonlijkheid. DAT IS NOG EENS TOEVALLIG.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Hij heeft elke dag de kans zijn weddenschap alsnog na te komen, maar dit laat hij na.
Dit getuigt van een zeer slappe persoonlijkheid.
Dit is niet aardig tegenover Mexquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een PSV-fan zonder persoonlijkheid. DAT IS NOG EENS TOEVALLIG.
Wat dat betreft was mrstylo een uitzondering.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een PSV-fan zonder persoonlijkheid. DAT IS NOG EENS TOEVALLIG.
Hoelang moest hij ook alweer een Ajax-UI nemen?quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Hij heeft elke dag de kans zijn weddenschap alsnog na te komen, maar dit laat hij na.
Dit getuigt van een zeer slappe persoonlijkheid.
Eén jaar.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang moest hij ook alweer een Ajax-UI nemen?
quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Je stream loopt niet eens een minuut achter
Dat ook nogquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt. Denk dat hij er uit moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |