Doe eens even niet. Het was zo gezellig.quote:
Ook lachwekkende keeperskwaliteiten.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:26 schreef Cavaliers het volgende:
Marsman heeft een lachwekkend kapsel.
PSV deed dat de afgelopen 4 seizoenen ook.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:30 schreef Cavaliers het volgende:
Ik moet altijd een beetje lachen om die scrums.
Kees Kwakman en Jan van Halst zijn het met je eens.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:30 schreef Cavaliers het volgende:
Ik moet altijd een beetje lachen om die scrums.
Die Ziyech die een heel bord clichés uitspuugt terwijl zo'n Uvini bijvoorbeeld er geen woord van verstaat. Heb je veel aan.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kees Kwakman en Jan van Halst zijn het met je eens.
Twente ookquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:34 schreef Kopsterk het volgende:
PEC is er kwalitatief wel op achteruit gegaan
Ajax ook? Heb de transfermarkt eigenlijk niet heel erg gevolgd...quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:38 schreef Kopsterk het volgende:
Weinig ploegen zijn er kwalitatief op vooruit gegaan dit seizoen nu ik erover nadenk. Feyenoord, Ajax en misschien Willem 2?
ze hebben Dijks en Gudelj erbij.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax ook? Heb de transfermarkt eigenlijk niet heel erg gevolgd...
Ajax vooral in de breedte. Het is nog steeds niet veel, maar er is genoeg talent.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax ook? Heb de transfermarkt eigenlijk niet heel erg gevolgd...
Gudelj is vooralsnog geen aanwinst. Het enige wat hij doet is trots vertellen over zijn Olivera-dieet en zijn prachtige spieren. Voetballen kan hij vooralsnog niet.quote:
Feyenoord niet?quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ploegen die er w.m.b vooruit op zijn gegaan
FC Utrecht heeft minder aids dan vorig jaar.
FC Groningen
Willem II
ADO Den Haag
FC Twente heeft een betere selectie, maar nog steeds Schreuder
Tot zover.
Laten we het hopenquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twente gaat Ziyech en Corona nog wel verliezen toch?
Sowieso wel, met Kramer, Kuyt en Elia alleen alquote:
Welk niveau?quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor het niveau van de competitie eigenlijk niet.
weet ik zo ff niet. Zivko en Kishna maar verder?quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
OK, maar wat is er allemaal weg dan?
Hoezo? Schreuder zorgt ervoor dat ze ondanks hun goals en acties weinig floreren. Schreuder maakt dat elftal geestesziek, zielloos en weinig sprankelend. Ik zit niet wekelijks op JoepTjoep te kijken of Ziyech wat leuke passes heeft gegeven. Dat kan bijna niet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor het niveau van de competitie eigenlijk niet.
Het weinige aantal goede spelers wat we nog in de competitie hebben, laten we die koesteren.quote:
Omdat het wel gewoon individueel goede spelers zijn, en vorig seizoen nog wel iets van goede dingen deden bij Twente.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo? Schreuder zorgt ervoor dat ze ondanks hun goals en acties weinig floreren. Schreuder maakt dat elftal geestesziek, zielloos en weinig sprankelend. Ik zit niet wekelijks op JoepTjoep te kijken of Ziyech wat leuke passes heeft gegeven. Dat kan bijna niet.
Dat ligt er aan van wie.quote:
In dit geval was mijn post gericht aan een Feyenoorder, Feyenoord dus. En dat is niet omdat Feyenoord nou zo goed is.quote:
Ik weet zo snel niet wie dat is, maar mensen de Bram heten gun ik het ergste toe.quote:
Je bent weer in vorm vandaag zie ikquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die bal kan toch helemaal niet naar Mars, man.
Ik moet weer even op gang komen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je bent weer in vorm vandaag zie ik
Aangezien je niemand quotte kon ik dat natuurlijk niet weten.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
In dit geval was mijn post gericht aan een Feyenoorder, Feyenoord dus. En dat is niet omdat Feyenoord nou zo goed is.
Bram van der Vlugt gun jij erge dingenquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet zo snel niet wie dat is, maar mensen de Bram heten gun ik het ergste toe.
Leeft die nog dan?quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bram van der Vlugt gun jij erge dingen?
Wie?quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bram van der Vlugt gun jij erge dingen?
Napoli toch?quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:55 schreef Kopsterk het volgende:
Waar komt deze Uvini vandaan eigenlijk
Napoliquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:55 schreef Kopsterk het volgende:
Waar komt deze Uvini vandaan eigenlijk
quote:
Oh.quote:
De huidige Sinterklaas is Kees, van Flodderquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Oh.
Nou vooruit, hem maak ik een uitzondering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:58 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]Heeft 40-45 fakkels mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die spandoekquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:59 schreef Vermecelli het volgende:
Die spandoek met Fuck 12:30Wat een bazen
quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:58 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh.
Die spandoekquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:59 schreef Vermecelli het volgende:
Niet opstaan voor je cluppiequote:Op zondag 23 augustus 2015 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die komt pas om 13:45 uit bed rollen en 'oh pas net wakker'
Die spandoek, wazmetjou.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:59 schreef Vermecelli het volgende:
Of aan het feit dat je alleen in bed ligt?quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:02 schreef Kopsterk het volgende:
Snap niet hoe je tot twee uur in je bed kunt liggen. Zelfs als ik tot zes uur 's ochtends uit ben geweest ben ik er rond elf uur wel klaar mee, maar misschien ligt dat aan mij.
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of aan het feit dat je alleen in bed ligt?
OP ons en Haags na zijn er volgens mij bijzonder weinig mensen met een SC. Uitgezonderd het Feyenoord topic.quote:
Als ik bij een meid blijf slapen wordt het inderdaad wel eens later, dat klopt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of aan het feit dat je alleen in bed ligt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |