WAAR IS TAPIA?quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC Zwolle: Begois, Van Polen, Lam, Marcellis, Van Hintum, Dekker, Rienstra, Becker, Marinus, Menig, Veldwijk
FC Twente: Marsman, Ter Avest, Bijen, Uvini, Schilder, Mokotjo, Gutierrez, Ziyech, Corona, Oilatan, Da Cruz
Hopelijk verliezen ze. Met 10-0.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de bank. Schreuder haat het leven.
Ik hoop met je mee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hopelijk verliezen ze. Met 10-0.
Doe eens even niet. Het was zo gezellig.quote:
Ook lachwekkende keeperskwaliteiten.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:26 schreef Cavaliers het volgende:
Marsman heeft een lachwekkend kapsel.
PSV deed dat de afgelopen 4 seizoenen ook.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:30 schreef Cavaliers het volgende:
Ik moet altijd een beetje lachen om die scrums.
Kees Kwakman en Jan van Halst zijn het met je eens.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:30 schreef Cavaliers het volgende:
Ik moet altijd een beetje lachen om die scrums.
Die Ziyech die een heel bord clichés uitspuugt terwijl zo'n Uvini bijvoorbeeld er geen woord van verstaat. Heb je veel aan.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kees Kwakman en Jan van Halst zijn het met je eens.
Twente ookquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:34 schreef Kopsterk het volgende:
PEC is er kwalitatief wel op achteruit gegaan
Ajax ook? Heb de transfermarkt eigenlijk niet heel erg gevolgd...quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:38 schreef Kopsterk het volgende:
Weinig ploegen zijn er kwalitatief op vooruit gegaan dit seizoen nu ik erover nadenk. Feyenoord, Ajax en misschien Willem 2?
ze hebben Dijks en Gudelj erbij.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax ook? Heb de transfermarkt eigenlijk niet heel erg gevolgd...
Ajax vooral in de breedte. Het is nog steeds niet veel, maar er is genoeg talent.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax ook? Heb de transfermarkt eigenlijk niet heel erg gevolgd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |