heb je dit van een glitterplaatje op facebook ofzoquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:22 schreef Deuce92 het volgende:
Ik vind trouwen maar voor homo's. Ben daarom een groot voorstander van het homohuwelijk.
Deepthroatenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
TIPS OM HEM SNELLER AAN MIJ TE BINDEN??????
je bent ook meteen illi gewordenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee vriend zit ff in de buitenland train jij al in andere gym?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
heb je dit van een glitterplaatje op facebook ofzo
zinaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu de grote K is verbannen, kunnen we mocro-straattaal ook gewoon een automatische ban op laten leveren?
Lekker zuur weer. Eet wat knoflook.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu de grote K is verbannen, kunnen we mocro-straattaal ook gewoon een automatische ban op laten leveren?
Inshallah dan ook verbod op penis destroyersquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
ooooow shiaaatquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Inshallah dan ook verbod op penis destroyers
nigga wutquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik train al toen jij nog in je luier poepie bb dus dat valt wel mee
Inshallah. But first, let me take a duckafaceselfie.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Amin.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Ow pls no.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Inshallah. But first, let me take a duckafaceselfie.
Moet nog allemaal regelen. Maandag overleggen en moet zelf ook wat advies inwinnen bij een oud-docent van mij.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
Faeroer wanneer ga je trouwen in moskee?
Weten we montelly. Weten we.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:30 schreef Montelly het volgende:
als ik moest kiezen tussen piemol destroyer of duckfaceselfie, dan is die keuze snel gemaakt.
Die keuze is bij mij reuzequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Weten we montelly. Weten we.
Feit blijft alleen dat je die keuze niet hebt en nooit gaat krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |