quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
heb je dit van een glitterplaatje op facebook ofzo
zinaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu de grote K is verbannen, kunnen we mocro-straattaal ook gewoon een automatische ban op laten leveren?
Lekker zuur weer. Eet wat knoflook.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu de grote K is verbannen, kunnen we mocro-straattaal ook gewoon een automatische ban op laten leveren?
Inshallah dan ook verbod op penis destroyersquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
ooooow shiaaatquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Inshallah dan ook verbod op penis destroyers
nigga wutquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik train al toen jij nog in je luier poepie bb dus dat valt wel mee
Inshallah. But first, let me take a duckafaceselfie.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Amin.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Ow pls no.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Inshallah. But first, let me take a duckafaceselfie.
Moet nog allemaal regelen. Maandag overleggen en moet zelf ook wat advies inwinnen bij een oud-docent van mij.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
Faeroer wanneer ga je trouwen in moskee?
Weten we montelly. Weten we.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:30 schreef Montelly het volgende:
als ik moest kiezen tussen piemol destroyer of duckfaceselfie, dan is die keuze snel gemaakt.
Die keuze is bij mij reuzequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Weten we montelly. Weten we.
Feit blijft alleen dat je die keuze niet hebt en nooit gaat krijgen.
Is wel saai in moskeequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Moet nog allemaal regelen. Maandag overleggen en moet zelf ook wat advies inwinnen bij een oud-docent van mij.Lang verhaal
ow man man man, hij moest gewoon op youtube van haarquote:Sam verontschuldigt zich voor account Ashley Madison
Echt schattig jijquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
praat ik marokaans ofzo begrijp jij niet
Wordt zoiezo Moskee én voor de wet, feest komt er wel, don't worry.quote:
Ben opgeleid door een Fiscaal Recht meester wiens motto "Het huwelijk is fiscale zelfmoord" is. Geen zin in gekke Vero Finnen die moeilijk gaan doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:31 schreef Beach het volgende:
Gelukkig kan je prima een lang verhaal kwijt op fok.
Bedankt, we nemen dit mee naar achteren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:28 schreef Awesome_ het volgende:
Deze jongen turft iig weer een TR'tje
Ja. Maar doe iets lichter. Dan zou ik je doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
stel ik zou een date hebben he en ik zou deze make up op doen (dm) zou je me dan doen?
Niet zo'n donkere ogen dus?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Maar doe iets lichter. Dan zou ik je doen.
Mag je ook via DM vragen. Dat trekt minder aandacht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
stel ik zou een date hebben he en ik zou deze make up op doen (dm) zou je me dan doen?
Feest is voor sommigen haram. Voor hun ook?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:36 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wordt zoiezo Moskee én voor de wet, feest komt er wel, don't worry.
[..]
Ben opgeleid door een Fiscaal Recht meester wiens motto "Het huwelijk is fiscale zelfmoord" is. Geen zin in gekke Vero Finnen die moeilijk gaan doen.
Nee, het zijn échte toeterturken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Feest is voor sommigen haram. Voor hun ook?
Doen jullie elkaar daar ook van achteren?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bedankt, we nemen dit mee naar achteren.
#rip je portemonneequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nee, het zijn échte toeterturken.
Jaloersquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mag je ook via DM vragen. Dat trekt minder aandacht.
Tenzij dat je daar juist behoefte aan hebt???
Meen je dit nou?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:36 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wordt zoiezo Moskee én voor de wet, feest komt er wel, don't worry.
[..]
Ben opgeleid door een Fiscaal Recht meester wiens motto "Het huwelijk is fiscale zelfmoord" is. Geen zin in gekke Vero Finnen die moeilijk gaan doen.
Aaaiiiit ze doet dus witte jurk en alles aan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dank u! Ik ben altijd waakzaam, je hoort dus nog van me.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bedankt, we nemen dit mee naar achteren.
ait aitquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jaloers
Crip iets lichter vind ik persoonlijk mooier.
Faer als je fisse geeft let me know, kom zieke kolbasti geven op je bruiloft.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Alleen bij GHB meets. Wil je ook eens komen hihi komen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Doen jullie elkaar daar ook van achteren?
Ow come on. Zelfs Deuce wil meer.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Ewa hij moet toch wat, heb gehoord dat hij cc probeert te hosselen
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Faer als je fisse geeft let me know, kom zieke kolbasti geven op je bruiloft.HHHhhhhh, dit nummer. hou opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hit me up smeg xoquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Alleen bij GHB meets. Wil je ook eens komen hihi komen.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Faer als je fisse geeft let me know, kom zieke kolbasti geven op je bruiloft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |