Jammer.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En ik geen tranny dus dat komt goed uit
Nu weer lief doen. Het is faeroer z'n dag.
Hahah. Dat geloof ik ja!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude ik ben al blij dat hij al een paar maanden verder is met mij
Leg uit aub cripsje.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het ergens anders over.
Pics?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:59 schreef Crip het volgende:
Ik heb net een paarse smokey eye gedaan. ziet echt lekker uit
Maar strijk je ook z'n stropdassen en overhemden? Dat kan wel écht een dealbreaker zijn namelijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:00 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kook voor hem. Ik was zijn kleding. In een goede bui masseer ik zelfs zijn voeten. Ik ben geen Westerse feminist.
Ik ben gewoon lastig.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:00 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was al bekeerd. En ja, zou het wel zijn. Haar familie en clubje vrienden steunen mij hier wel enorm in de laatste tijd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:05 schreef Montelly het volgende:
Faer ben je nou bekeerd of was dat geen voorwaarde voor hun?
3/4e Fin, 1/4e Fae. Veel verhuist door army-vader, wel Nederlandse opvoeding voornamelijk.quote:
Vandaar dat ze me de hele tijd dmt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
Crip ben je verliefd op een niet moslim
hjb tr gemachtquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Vandaar dat ze me de hele tijd dmt.
Heeft hij niet. Als hij het vraagt wil ik het wel doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Pics?
[..]
Maar strijk je ook z'n stropdassen en overhemden? Dat kan wel écht een dealbreaker zijn namelijk.
[..]
[..]
Was al bekeerd. En ja, zou het wel zijn. Haar familie en clubje vrienden steunen mij hier wel enorm in de laatste tijd.
[..]
3/4e Fin, 1/4e Fae. Veel verhuist door army-vader, wel Nederlandse opvoeding voornamelijk.
Je bent net verloofd ga je geen pics sturen sryquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Pics?
[..]
Maar strijk je ook z'n stropdassen en overhemden? Dat kan wel écht een dealbreaker zijn namelijk.
[..]
[..]
Was al bekeerd. En ja, zou het wel zijn. Haar familie en clubje vrienden steunen mij hier wel enorm in de laatste tijd.
[..]
3/4e Fin, 1/4e Fae. Veel verhuist door army-vader, wel Nederlandse opvoeding voornamelijk.
This doesn't even make sense.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:13 schreef stinkie het volgende:
Zo, dus je ex jaagt je je huis uit. Wat gaat deze straks doen? Je het land uit jagen?
pakt meteen de veelwijverij op. Bekeerd as hell zeg ikquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Je bent net verloofd ga je geen pics sturen sry
Ik ga hier niet op in.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:13 schreef stinkie het volgende:
Zo, dus je ex jaagt je je huis uit. Wat gaat deze straks doen? Je het land uit jagen?
FGM word merendeel gedaan door christenen in Afrika.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:13 schreef stinkie het volgende:
En is ze besneden? Geschoren? Os heb je dat nog niet gezien?
nee maak me nooit zorgen over chicks die denken dat man gelukkige is omdat zij alleen pussy gevenquote:
Besnedenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:13 schreef stinkie het volgende:
En is ze besneden? Geschoren? Os heb je dat nog niet gezien?
Ben jij echt dom of?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee maak me nooit zorgen over chicks die denken dat man gelukkige is omdat zij alleen pussy geven
Maar goed dat je een dikke wijven fetish hebt kun je je pik weer op je bureau leggenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:16 schreef Deuce92 het volgende:
Wat is met al die dikke vrouwen hier vanavond?
wie is hier Marokkaans?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
BesnedenAlsof we Afrikanen zijn.
En ja geschoren vast. Zouden meer moeten doen
Schoteltje voldoet ook wel. Met je bureauquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar goed dat je een dikke wijven fetish hebt kun je je pik weer op je bureau leggen
Geen antwoord nog he?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
Crip ben je verliefd op een niet moslim
hhhhhhhhhquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Schoteltje voldoet ook wel. Met je bureau
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:17 schreef V1z0R het volgende:
Jeetje, ik heb langer gedaan over de kleur tegels uitzoeken voor m'n badkamer.
Nou ja, gefeliciteerd dan maar Faeroer!
aahhaa, kaas nog gym geweest vandaag?quote:
hehequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:18 schreef Crip het volgende:
[..]
kijk hem nieuwsgierig as fuck meteen
geef je eigen meningquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:21 schreef Beach het volgende:
ik wacht eigenlijk nog op de mening van Jahr00n
Nee, ik kan het niet zo scherp verwoorden ben ik bang.quote:
Niet zo onzeker doenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee, ik kan het niet zo scherp verwoorden ben ik bang.
nee vriend zit ff in de buitenland train jij al in andere gym?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
aahhaa, kaas nog gym geweest vandaag?
heb je dit van een glitterplaatje op facebook ofzoquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:22 schreef Deuce92 het volgende:
Ik vind trouwen maar voor homo's. Ben daarom een groot voorstander van het homohuwelijk.
Deepthroatenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
TIPS OM HEM SNELLER AAN MIJ TE BINDEN??????
je bent ook meteen illi gewordenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee vriend zit ff in de buitenland train jij al in andere gym?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |