hey Tylerquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:15 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_jos_verstappen.html
hey beach
Minus Faeroer die is nu verloofd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:47 schreef Montelly het volgende:
Het wordt dat dat we met zn allen met een grote bang uitgaan, en dan bedoel ik niet stappen mee maar hele gym topic.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Minus Faeroer die is nu verloofd.
Hmmmm... goede vraag. Volgens mij nog even niet. En ik ga maar niet zeuren dan jaag ik hem weg.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie trouwens aan next step beginnen?![]()
Gedraag je niet als een westerse feminist.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmmmm... goede vraag. Volgens mij nog even niet. En ik ga maar niet zeuren dan jaag ik hem weg.
En ik snap dat. Met mij een relatie hebben is lastig, je moet ballen hebben om mij aan te kunnen
Ach. Dat je daar op in wil gaan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat zelfs make-up niet je face kan redden ofzo. ;s
Ik heb net een paarse smokey eye gedaan. ziet echt lekker uitquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach. Dat je daar op in wil gaan.
Ik kook voor hem. Ik was zijn kleding. In een goede bui masseer ik zelfs zijn voeten. Ik ben geen Westerse feminist.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Gedraag je niet als een westerse feminist.
Ik hoop het ook ja, damn...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je bent verloofd he?
Shiiiiit.
Ik hoop dat het het sprookje wordt wat je verwacht, knul.
alright coolquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kook voor hem. Ik was zijn kleding. In een goede bui masseer ik zelfs zijn voeten. Ik ben geen Westerse feminist.
Ik ben gewoon lastig.
Missch kun je CC tips geven?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb net een paarse smokey eye gedaan. ziet echt lekker uit
TIPS OM HEM SNELLER AAN MIJ TE BINDEN??????quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik hoop het ook ja, damn...
[..]
alright cool
Ja. Alleen m'n vader wil mij klappen, maar ik ben geen 15 meer dus ik kan hem hebben.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Je bent verloofd he?
Shiiiiit.
Ik hoop dat het het sprookje wordt wat je verwacht, knul.
gvd heb je dit niet eens s besproken met je ouders eerstquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ja. Alleen m'n vader wil mij klappen, maar ik ben geen 15 meer dus ik kan hem hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |