Ja maar ik heb het ergens anders over.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:08 schreef Beach het volgende:
[..]
huh jij bent toch marokkaans en niet nederlands afkomst
Wellicht ze een NLse jongen leuk vind, alleen moet hij nog bekeren?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:08 schreef Beach het volgende:
[..]
huh jij bent toch marokkaans en niet nederlands afkomst
Jammer.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En ik geen tranny dus dat komt goed uit
Nu weer lief doen. Het is faeroer z'n dag.
Hahah. Dat geloof ik ja!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude ik ben al blij dat hij al een paar maanden verder is met mij
Leg uit aub cripsje.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het ergens anders over.
Pics?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:59 schreef Crip het volgende:
Ik heb net een paarse smokey eye gedaan. ziet echt lekker uit
Maar strijk je ook z'n stropdassen en overhemden? Dat kan wel écht een dealbreaker zijn namelijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:00 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kook voor hem. Ik was zijn kleding. In een goede bui masseer ik zelfs zijn voeten. Ik ben geen Westerse feminist.
Ik ben gewoon lastig.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:00 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was al bekeerd. En ja, zou het wel zijn. Haar familie en clubje vrienden steunen mij hier wel enorm in de laatste tijd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:05 schreef Montelly het volgende:
Faer ben je nou bekeerd of was dat geen voorwaarde voor hun?
3/4e Fin, 1/4e Fae. Veel verhuist door army-vader, wel Nederlandse opvoeding voornamelijk.quote:
Vandaar dat ze me de hele tijd dmt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
Crip ben je verliefd op een niet moslim
hjb tr gemachtquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Vandaar dat ze me de hele tijd dmt.
Heeft hij niet. Als hij het vraagt wil ik het wel doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Pics?
[..]
Maar strijk je ook z'n stropdassen en overhemden? Dat kan wel écht een dealbreaker zijn namelijk.
[..]
[..]
Was al bekeerd. En ja, zou het wel zijn. Haar familie en clubje vrienden steunen mij hier wel enorm in de laatste tijd.
[..]
3/4e Fin, 1/4e Fae. Veel verhuist door army-vader, wel Nederlandse opvoeding voornamelijk.
Je bent net verloofd ga je geen pics sturen sryquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Pics?
[..]
Maar strijk je ook z'n stropdassen en overhemden? Dat kan wel écht een dealbreaker zijn namelijk.
[..]
[..]
Was al bekeerd. En ja, zou het wel zijn. Haar familie en clubje vrienden steunen mij hier wel enorm in de laatste tijd.
[..]
3/4e Fin, 1/4e Fae. Veel verhuist door army-vader, wel Nederlandse opvoeding voornamelijk.
This doesn't even make sense.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:13 schreef stinkie het volgende:
Zo, dus je ex jaagt je je huis uit. Wat gaat deze straks doen? Je het land uit jagen?
pakt meteen de veelwijverij op. Bekeerd as hell zeg ikquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Je bent net verloofd ga je geen pics sturen sry
Ik ga hier niet op in.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:13 schreef stinkie het volgende:
Zo, dus je ex jaagt je je huis uit. Wat gaat deze straks doen? Je het land uit jagen?
FGM word merendeel gedaan door christenen in Afrika.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:13 schreef stinkie het volgende:
En is ze besneden? Geschoren? Os heb je dat nog niet gezien?
nee maak me nooit zorgen over chicks die denken dat man gelukkige is omdat zij alleen pussy gevenquote:
Besnedenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:13 schreef stinkie het volgende:
En is ze besneden? Geschoren? Os heb je dat nog niet gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |