quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:39 schreef tong80 het volgende:
Dit is gruwelijk goed. Heavy stuff zonder ordinair te zijn. In het genre de grenzen op zoeken.
Zoals ik in de gitaarmuziek doe. Geile shit.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:40 schreef tong80 het volgende:
Echt geweldig
Doet me aan Foetus denken van 30 jaar geleden.
Ik kap het nu af om te luisteren wat ik bedoel met dertig jaar geleden. De Belgen waren trouwens voorlopers. Let wel. Echt dertig jaar geleden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je moet er van houden hoor, dat zeg ik er eerlijk bij.
I love it.
Ben nu met die jongen in contact gekomen via zijn youtube kanaal, is een lieve Belgische jongen.
Vind het al heel wat als je het even geluisterd hebt. (Betwijfel het nog steeds..quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kap het nu af om te luisteren wat ik bedoel met dertig jaar geleden. De Belgen waren trouwens voorlopers. Let wel. Echt dertig jaar geleden.
Foetus is meer jou ding denk ik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Vind het al heel wat als je het even geluisterd hebt. (Betwijfel het nog steeds..)
Maar ben wel benieuwd morgen naar Strange Wilds.
Ook ik sta open voor andere muziek.
Wie weet...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Foetus is meer jou ding denk ik.
Trusten
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wie weet...
Slaap lekker Tongemans en zoete dromen.
Moeje krabben?quote:
quote:
Fuzz uitgezet....quote:
Dit is mijn grote en enige Muzikale Liefde.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fuzz uitgezet....
Dit moet wel iets zijn.
Toen de vogeltjesdans een hit werd heb ik er afstand van genomen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dit is mijn grote en enige Muzikale Liefde.![]()
Oude He-Man.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen de vogeltjesdans een hit werd heb ik er afstand van genomen.
quote:Anal, anal!
Anal, anal!
Baking a lasagne, in your punani
Impressive moustaches, in your punani
Mike Paradinas, in your punani
Intellivision basketball, in your punani
He-Man and Skeletor in your punani
Producing dubstep records, in your punani
Undergoing plastic surgery, in your punani
Pretending I'm from London, in your punani
Formerly Harry's Foods, now Food Fare, in your punani
St. Helen's grocery, in your punani
Grilling a panini, in your poonani
Lucky Koi Express, in your punani
Langside Infirmary, in your punani
Welfare Wednesday, in your punani
Selling crystal meth, in your punani
I want to cash my cheque, in your punani
Wearing leather jackets, in your punani
Driving my car, in your punani
Victorian Langside, in your punani
I want to put orange juice in your punani
Egg salad sandwiches, in your punani
Hot dogs and french fries, in your punani
Chef Boyardee, in your punani
Anal intercourse in your punani
Wearing leather jackets, in your punani
Driving my car, in your punani
Victorian Langside, in your punani
I want to put orange juice, in your punani
Baking a lasagne, in your punani
Impressive moustaches, in your punani
Mike Paradinas, in your punani
Intellivision basketball, in your punani
I want to put orange juice in your punani
Anal, anal!
Anal, anal!
Anal, anal!
1986. Openers op Bommelpop. Kon er niks van. Totaal talentloos. Geluid uitgezet en de andere syntesyserspeler de fouten laten maken. We heetten de Absolute beginners. Heb dus één keer opgetreden. Was gelijk op een popfestival. M'n toenmalige vriendinnetje stond te swingen als een gek. Ik ben echt op m'n hoogtepunt gestopt.quote:
Dat is een crosspost.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
1986. Openers op Bommelpop. Kon er niks van. Totaal talentloos. Geluid uitgezet en de andere syntesyserspeler de fouten laten maken. We heetten de Absolute beginners. Heb dus één keer opgetreden. Was gelijk op een popfestival. M'n toenmalige vriendinnetje stond te swingen als een gek. Ik ben echt op m'n hoogtepunt gestopt.Ging weer voetballen. Succesvoller.
Ik zet nu Pukkelpop uit. Over niet te lang ga ik pitten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
Nu wil ik dit album natuurlijk ook luisteren.
In mijn ogen het mooiste album ever en al ruim 10 jaar mijn favoriete album.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je dit niet mooi vindt Tongemans, dan kwets je me diep in mijn hart en ziel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zet nu Pukkelpop uit. Over niet te lang ga ik pitten.
Laat dit de moeiete waard zijn. Anders zwaait er iets.
Het is gruwelijk Wat is dit in hemelsnaam ? Geen klassiek. Geen house. Pretentieuze bullshit. Kijk ons een cool zijn door klassiek met electro te vermengen. Echt gruwelijk. Ik haat dit gedoe. Walgelijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als je dit niet mooi vindt Tongemans, dan kwets je me diep in mijn hart en ziel.
Je moet er wellicht naar leren luisteren, maar dit... is een parel, een juweel.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is gruwelijk Wat is dit in hemelsnaam ? Geen klassiek. Geen house. Pretentieuze bullshit. Kijk ons een cool zijn door klassiek met electro te vermengen. Echt gruwelijk. Ik haat dit gedoe. Walgelijk.
Grappig, ik heb na wat ik nu luister Sadhu op mijn playlist staan, zijn Prypjat Partymix.quote:
Ik ga nu slapenquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ken je de muziek (Deathstep) van Mental Instability?
Welterusten.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:09 schreef pinman het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen![]()
Ik luister hem wel een andere keer
Sadhu prypjat mixquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welke?
De Mental Instability mix of de Sadhu prypjat mix?
Zijn allebei lekker om te luisteren.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:32 schreef pinman het volgende:
[..]
Sadhu prypjat mix
Mental Instability mix ga ik zo luisteren
Zoquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zijn allebei lekker om te luisteren.
Mental Instability heeft een eigen youtube kanaal, waar hij al zijn mixes en tracks op zet.
https://www.youtube.com/channel/UC90BIRb0ZPsOyCl45yQ3QfQ
Mental Instability doet zijn naam eer aan.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:54 schreef pinman het volgende:
[..]
ZoDie Mental Instability mix
. En dan zegt iemand op mijn school dat hardstyle harder is dan dubstep
Ken je deze kanalen?quote:
Net gedaanquote:[b]Op zondag 23 augustus 2015 13:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Mental Instability doet zijn naam eer aan.
Is wat agressievere Deathstep.
Subscribe je je op zijn kanaal?
Yep, staan ook in mijn Subscribe lijst.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:57 schreef pinman het volgende:
[..]
Ken je deze kanalen?
https://www.youtube.com/user/DubstepDose
https://www.youtube.com/user/DarkstepWarrior
Ow tof!quote:
Wat vind je van dit kanaal?quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Yep, staan ook in mijn Subscribe lijst.
[..]
Ow tof!
Ben met hem in contact gekomen via zijn youtube kanaal.
Blijkt dat hij heel weinig Nederlandse en Belgische (hij is Belg) luisteraars heeft.
Hij is vooral populair in Rusland.
Nu support ik hem waar ik kan.
Ken geen een van die namen bij de video's.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:25 schreef pinman het volgende:
[..]
Wat vind je van dit kanaal?
https://www.youtube.com/user/MrSuicideSheep
Dat luisterde ik (en nu nog steeds) voordat ik echt harde dubstep ging luisteren.
Toen vond ik het nog herrie
Ja. Dat is het softere werk.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ken geen een van die namen bij de video's.
Is dat het wat softere werk?
Ik hou meer van ruig, hard, snel, bombastisch en veel bass.
Qua muziek he.
Luister voornamelijk Crossbreed, Breakcore, Drum & Bass en Terror.
Als je wat ruigere muziek wil luisteren kun je af en toe een van mijn video's in dit topic aanklikken.quote:
Deze moet er nu aan geloven na Studio sport en voor zomergasten. Zal wel zeggen als het niks is.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als je wat ruigere muziek wil luisteren kun je af en toe een van mijn video's in dit topic aanklikken.![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze moet er nu aan geloven na Studio sport en voor zomergasten. Zal wel zeggen als het niks is.
Thunderdome voorspelt weinig goeds.
Fijnde het errug dak er mee ben gestopt. Ge post soms gruwelijk mooie dinge. Nu moest ik denke aan ADO-Hooligans in trainingspak met een matje als als kapsel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]!
!
Het is hard en lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr, maar je moet er van houden.Drokz
Ik begrijp het Tongemans.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fijnde het errug dak er mee ben gestopt. Ge post soms gruwelijk mooie dinge. Nu moest ik denke aan ADO-Hooligans in trainingspak met een matje als als kapsel.
Post eens iets echt moois.
Ik schrik niet zo snel. Kan je ergere dingen laten horen waar ik wel waardering voor heb.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik begrijp het Tongemans.
Als je het niet gewend bent en in 1 keer zo'n bak teringherrie over je heen krijgt.
Kan me voorstellen dat het je afschrikt, neem je niets kwalijk.
Wel je mening over Venetian Snares... die zou ik graag zien dat je die een kans geeft.
Dat durf ik nu niet meer.quote:
Laat maar horen Tongemans.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik schrik niet zo snel. Kan je ergere dingen laten horen waar ik wel waardering voor heb.
Post ze nog eens.
Ik befin er aanquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat durf ik nu niet meer.
Geen idee wat jij mooi gaat vinden waar ik van hou.
Vooruit, ik neem het risico...
Dit vind ik een van de mooiste tracks (van een uur !) die ik ken, zet ik op als ik even tot mezelf wil komen.
Voor mij is dit nummer pure muzikale meditatie.
Mijn harde gitaarmuziek krijg je later. Ook de zachte als je wil. Dit is lekker.quote:
Je moet het ook langer luisteren dan 5 minuten Tongie.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:16 schreef tong80 het volgende:
Het begin is gruwelijk mooi. Je wacht op de storm. Ik blij luisteren. Ga over een uurtje toch naar bed. Zpmergastenn word uitzendinggemist. Dit is spannend.
Ik wacht vol spanning je gitaarmuziek af.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn harde gitaarmuziek krijg je later. Ook de zachte als je wil. Dit is lekker.
Moet wel iets gebeuren nu.
Wat een derderangs Bach. Dit trek ik niet meerquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik wacht vol spanning je gitaarmuziek af.
Het nummer heeft een climax om naar toe te werken, het is muzikale kunst.
Jemig Tongemans, heb je speed op ofzo, je bent retesnel.
Agossie.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een derderangs Bach. Dit trek ik niet meer
Je wilt vast mijn eerlijke mening.quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:07 schreef pinman het volgende:
[..]
Wat vind je van dit soort Dubstep?
Nee achter elkaar.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Treehut362 op 24-08-2015 20:59:50 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Album Islands van Bear's Den
Kende het nog niet, maar zag het op 101TV tijdens uitzending Lowlands.
TERING WAT GOED!
Hehe!quote:
Ben blij dat je het tof vind!quote:
Vond het écht tof!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:53 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ben blij dat je het tof vind!
Ik heb net het derde album van Roxy Music aangezet... Heb altijd enorm van deze band gehouden.
OMG!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:18 schreef FANN het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind het grappig![]()
ik zat te zappen op YT en kwam hem tegen, er zijn er meerquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
OMG!
Door je comment moest ik wel klikken op de video.
Nu heb je mij ook aan het lachen.
Benny Lava Gangnam Style ofzo?
Die tekst er ook bij !
Het is al een godswonder dat ik deze heb zitten kijken.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat te zappen op YT en kwam hem tegen, er zijn er meer
Ik ook, dit was de leukste trouwensquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het is al een godswonder dat ik deze heb zitten kijken.
Om mijn geplande vroege nachtrust niet te verstoren laat ik het daar maar bij.
I'll give it a try.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:33 schreef tong80 het volgende:
Te gruwelijk. Ik hoor nog liever Wolter Kroes die Heino playbackt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |