Gelukkig groeit hij goed! Geniet ervan.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:10 schreef mousemicky het volgende:
Gefeliciteerd Cocci! Ik ben benieuwd naar z'n naam en je verhaal
En verder kom ik hier een beetje afscheid nemen. F. doet t goed, is meestal tevreden, maar moet nog wel leren wat dag en nacht is. Wij gaan verhuizen naar het babytopic
Het wordt pas echt leuk als je niks meer kan. Dat je geen idee hebt hoe je die sokken aan gaat trekken, of als je 30 keer op een nacht jezelf uit bed moet hijsen om te plassen. Als je na 1 trap een kwartier uit moet hijgen. Wacht maar af!quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gelukkig groeit hij goed! Geniet ervan.
Ben even helemaal klaar met zwanger zijn.Het is saai en duurt veel te lang.
Komt er ineens nog een augustusbaby...quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Coccinelle, gefeliciteerd!
Nu alle augustusbaby's zijn geboren vind mijn baby het opeens tijd om te gaan komen. Vanmorgen CTG gehad en daar waren weer dipjes op te zien. Gyn wilde toen even snel een echo maken. En daar was al een stuk minder vruchtwater op te zien en ook weinig beweging.
Verdere uitslagen mbt tot de groei en dopllers weet ik niet. Die heeft ze pas bekeken nadat ik weg was. VPK kwam wel net vertellen dat het verstandig was om niets meer te eten en drinken. Dus ik denk dat het niet lang meer duurt. Ze willen me over een uurtje weer aan de CTG hebben en dan gaan ze beslissen.
Sowieso wordt het een keizersnede....
Veel succes Joycie, hoop dat als het zover is je meisje een goede start maakt! Je hebt gelukkig longrijpingsspuiten gekregen. Sterke ook voor de tijd die straks gaat komen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Nu alle augustusbaby's zijn geboren vind mijn baby het opeens tijd om te gaan komen. Vanmorgen CTG gehad en daar waren weer dipjes op te zien. Gyn wilde toen even snel een echo maken. En daar was al een stuk minder vruchtwater op te zien en ook weinig beweging.
Verdere uitslagen mbt tot de groei en dopllers weet ik niet. Die heeft ze pas bekeken nadat ik weg was. VPK kwam wel net vertellen dat het verstandig was om niets meer te eten en drinken. Dus ik denk dat het niet lang meer duurt. Ze willen me over een uurtje weer aan de CTG hebben en dan gaan ze beslissen.
Agoss.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Mineola, neem je dat echt allemaal mee als je een dagje weg bent? Of was je zo ver van huis dat je niet meer naar huis zou kunnen? Of beval jij supersnel? Ben nieuwsgierig!
Mijn man kwam net thuis met seabands (soort polsbandjes) tegen misselijkheid. "Ja ik dacht misschien helpt het, ik vind je zo zielig" . Mien laiverd
quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:48 schreef Mineola het volgende:
Wat lief van die seabandsWerken ze ?! Zo klote om steeds zo misselijk te zijn, hopelijk is het snel voorbij! Had je er bij A ook zoveel last van?
Haha, die vluchttas klinkt groter dan het is hoorGewoon de luiertas. Mijn man kwam ermee en het stond toch klaar dus het was weinig moeite de boel in de auto te gooien. Of ik snel beval, kan, geen historie iig. De vorige keer was gewoon gemiddeld (maar wel te vroeg dus ik moest meteen naar het ziekenhuis door).
Maar ik bedenk me nu door jouw vraag pas dat bevallingen ook prima kunnen beginnen met af en toe een wee en dat je nog uren thuis bent voor er iets gebeurt of voor je naar het ziekenhuis rijdtDus in dat opzicht was het misschien wat overdreven, haha
Waarom wordt het een keizersnede. Ligt ze in stuit of dwars?quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:06 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou, Net CTG gehad. En we mogen de nacht over. En dan weer per dag bekijken.
Aan de ene kant heel blij.. Maar aan de andere kant ben ik op... gebroken... klaar.. In mijn hoofd zoveel zorgen erbij. Want beweegt ze wel genoeg, wanneer trek ik aan de bel? Hoe merk ik dat de baby een dipje heeft of het niet meer fijn heeft.
Morgenochtend weer CTG...
Emotioneel kost dit ook heel veel merk ik. Je word mentaal voorbereid op een keizersnede en moet nuchter blijven en 4 uur later is diezelfde keizersnede weer van tafel geschoven..
Een ding scheelt morgen mijn eigen gyn hier met de visite. Hopelijk wat antwoorden en duidelijkheid.
waarom maak ik die niet aanquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:04 schreef mignonne het volgende:
Ja haha, ik weet precies wanneer E. wakker begint te worden of wanneer ze juist echt heel diep slaapt.
En je slaaphormonen na een voeding, heerlijk vond ik dat hahaha. Aanleggen, doezelen en weer verder slapen hoppaaaa.
Gefeliciteerd! Zeker snel 5,5 uur! Ben je nog wel heel?quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:52 schreef coccinelle het volgende:
Afgelopen vrijdag is na een snelle bevalling van 5,5 uren onze zoon geboren!![]()
Meer info later
Wat vreselijk spannend!quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:04 schreef J0ycie88 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |