Gelukkig groeit hij goed! Geniet ervan.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:10 schreef mousemicky het volgende:
Gefeliciteerd Cocci! Ik ben benieuwd naar z'n naam en je verhaal
En verder kom ik hier een beetje afscheid nemen. F. doet t goed, is meestal tevreden, maar moet nog wel leren wat dag en nacht is. Wij gaan verhuizen naar het babytopic
Het wordt pas echt leuk als je niks meer kan. Dat je geen idee hebt hoe je die sokken aan gaat trekken, of als je 30 keer op een nacht jezelf uit bed moet hijsen om te plassen. Als je na 1 trap een kwartier uit moet hijgen. Wacht maar af!quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gelukkig groeit hij goed! Geniet ervan.
Ben even helemaal klaar met zwanger zijn.Het is saai en duurt veel te lang.
Komt er ineens nog een augustusbaby...quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Coccinelle, gefeliciteerd!
Nu alle augustusbaby's zijn geboren vind mijn baby het opeens tijd om te gaan komen. Vanmorgen CTG gehad en daar waren weer dipjes op te zien. Gyn wilde toen even snel een echo maken. En daar was al een stuk minder vruchtwater op te zien en ook weinig beweging.
Verdere uitslagen mbt tot de groei en dopllers weet ik niet. Die heeft ze pas bekeken nadat ik weg was. VPK kwam wel net vertellen dat het verstandig was om niets meer te eten en drinken. Dus ik denk dat het niet lang meer duurt. Ze willen me over een uurtje weer aan de CTG hebben en dan gaan ze beslissen.
Sowieso wordt het een keizersnede....
Veel succes Joycie, hoop dat als het zover is je meisje een goede start maakt! Je hebt gelukkig longrijpingsspuiten gekregen. Sterke ook voor de tijd die straks gaat komen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Coccinelle, gefeliciteerd!
Nu alle augustusbaby's zijn geboren vind mijn baby het opeens tijd om te gaan komen. Vanmorgen CTG gehad en daar waren weer dipjes op te zien. Gyn wilde toen even snel een echo maken. En daar was al een stuk minder vruchtwater op te zien en ook weinig beweging.
Verdere uitslagen mbt tot de groei en dopllers weet ik niet. Die heeft ze pas bekeken nadat ik weg was. VPK kwam wel net vertellen dat het verstandig was om niets meer te eten en drinken. Dus ik denk dat het niet lang meer duurt. Ze willen me over een uurtje weer aan de CTG hebben en dan gaan ze beslissen.
Sowieso wordt het een keizersnede....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |