abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155437428
Twee ritjes kringloop gedaan vandaag hier! Nog wat dingetjes ophangen als mini wakker is en dan is onze slaapkamer geen opslag meer.
Mijn vader komt maandag de babykamer witten. Dan kan ik daar aan de slag met de decoratie. Indianen thema :) met tipi- muurstickers die ik zelf ga maken. Zin in! *O*
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_155437508
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 15:33 schreef Estrys het volgende:
Twee ritjes kringloop gedaan vandaag hier! Nog wat dingetjes ophangen als mini wakker is en dan is onze slaapkamer geen opslag meer.
Mijn vader komt maandag de babykamer witten. Dan kan ik daar aan de slag met de decoratie. Indianen thema :) met tipi- muurstickers die ik zelf ga maken. Zin in! *O*
Leuk!
Fijn dan komt er wat schot in de boel :)

Ik kijk best uit naar maandag, dan zijn de meiden weer op school en kan ik met B. samen even een aantal dingetjes gaan regelen zoals een rolgordijn en verfje uitzoeken voor de muren enzo.
:)
pi_155437640
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 15:36 schreef mignonne het volgende:

[..]

Leuk!
Fijn dan komt er wat schot in de boel :)

Ik kijk best uit naar maandag, dan zijn de meiden weer op school en kan ik met B. samen even een aantal dingetjes gaan regelen zoals een rolgordijn en verfje uitzoeken voor de muren enzo.
Ja dan schiet het ook allemaal wat meer op. Hier nog een week vakantie. En nog twee weken werken voor mij. En dan komen mijn ouders vast met een enorme vracht aan babyspul want alles ligt bij hen op zolder. Ik heb geen overzicht wat allemaal
pi_155437870
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 15:40 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja dan schiet het ook allemaal wat meer op. Hier nog een week vakantie. En nog twee weken werken voor mij. En dan komen mijn ouders vast met een enorme vracht aan babyspul want alles ligt bij hen op zolder. Ik heb geen overzicht wat allemaal
ze gaan hier starten met een continurooster dus de dames gaan 3 dagen pw overblijven :o zal wel weer even wennen zijn hoor.

Ja dat overzicht pfffrt... ik wil gewoon héél graag dat die kast op zolder af is want dan kan de babykamer leeggemaakt worden en dan is mijn overzicht tenminste een beetje terug :')
behangen en verven enzo hoef ik me geen zorgen om te maken want dat doen B. en mn vader. En paps wil vast ook wel het rolgordijn ophangen tzt. Maar gewoon een beetje het idee dat er schot in zit, dat zou wel fijn zijn.
pi_155437936
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 15:51 schreef mignonne het volgende:

[..]

ze gaan hier starten met een continurooster dus de dames gaan 3 dagen pw overblijven :o zal wel weer even wennen zijn hoor.

Ja dat overzicht pfffrt... ik wil gewoon héél graag dat die kast op zolder af is want dan kan de babykamer leeggemaakt worden en dan is mijn overzicht tenminste een beetje terug :')
behangen en verven enzo hoef ik me geen zorgen om te maken want dat doen B. en mn vader. En paps wil vast ook wel het rolgordijn ophangen tzt. Maar gewoon een beetje het idee dat er schot in zit, dat zou wel fijn zijn.
Dat hadden ze bij ons al. Dat went supersnel en de kinderen vinden het volgens mij wel prettig. Ik heb er wel weer zin in, een nieuw schooljaar. S. ook. Komende week eerst nog kindervakantieweek in het bos *O*
pi_155438176
Nu toch helderrood bloedverlies. VK gebeld. Die probeert nu echo te regelen in ziekenhuis
:'(
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 16:07:23 #82
50430 Yuki
Student Midwife
pi_155438195
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:06 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nu toch helderrood bloedverlies. VK gebeld. Die probeert nu echo te regelen in ziekenhuis
He, wat rot. Hopelijk is het loos alarm :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_155438198
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:06 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ah nee, niet leuk :( sterkte Groof. Hopelijk kan je snel terecht voor wat zekerheid.
pi_155438391
Aah nee groofsken
pi_155438627
Nationale opruimdag geloof ik! Hier ook druk geweest vandaag: bed staat op klossen, cosleeper in elkaar, alle kleertjes zijn gewassen, de kinderwagen is geolied en de banden zijn opgepompt (mijn man had nesteldrang O+) en ik heb dingen klaargelegd voor de vluchttas. Want 37 weken idd :+ Nog 'even' een knoop doorhakken over de meisjesnaam en dan zijn we er wel zo'n beetje :o

Die uitstekende bult heb ik ook, zijn (hier) de billen. Gister had baby de hik, ik voelde het heel diep beneden maar m'n hele buik schudde ervan! Leuk om te zien, m'n placenta ligt ongeveer over de hele voorkant dus ik zie weinig beweging aan de buitenkant. Vorige keer kon ik een golvende buik filmen, dat was ook leuk!
pi_155438661
Oh shit groofs, ik hoop dat het loos alarm is en dat je snel terecht kan. Sterkte!
pi_155439032
Groof :*
pi_155439345
och jemig groofs, wat naar, wat zul je geschrokken zijn. Hopelijk kun je inmiddels terecht voor een echo. :* :*
pi_155439362
Groofs :*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_155439950
Groof :*
Wat naar. Hopelijk heb je snel zekerheid, en valt het mee.
pi_155440146
Helaas. Miskraam.
pi_155440195
Ohhh Groof, wat kl*te.. Veel sterkte :*
pi_155440269
Groof ;( Wat verdrietig, heel veel sterkte
  Moderator zaterdag 22 augustus 2015 @ 17:46:58 #94
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155440355
Ah nee wat naar, sterkste groofsken!
5 - 28 februari Thailand O+
pi_155440529
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 17:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Helaas. Miskraam.
:'( Wat naar!
pi_155440712
Aahw Groof. Wat ontzettend naar ;( Sterkte :*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_155440842
Ik vind het zo onwerkelijk allemaal. Was vandaag ook ineens niet meer misselijk.
pi_155440964
De baarmoederwanddikte enzo paste allemaal bij zwangerschapsduur, maar de embryo is helemaal niet tot ontwikkeling gekomen. Ze hebben nog gekeken in de eileiders, maar zagen verder niks bijzonders. En de vruchtzak gaf ook wel aan dat de zwangerschap aanvankelijk wel in de baarmoeder leek te hebben gezeten. Dus nu verder afwachten tot het verder helemaal loskomt. Baarmoedermond zat nog behoorlijk dicht. het vloeide nog niet echt. De verloskundige komt vanavond langs om wat dingen te bespreken, zal wel over pillen gaan lijkt me.

Ik ben wel blij dat er in elk geval geen twijfel mogelijk was. Er was geen embryo klaar.
pi_155441330
Oh nee Groofsken. :'(
Sterkte :*
pi_155441563
Groofsken :* wat verdrietig.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')