Morgen 7 weken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:49 schreef Leonietje83 het volgende:
Groofsken, wat ontzettend verdrietig. Hoe ver was je? Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies...
Ik heb vooral behoefte aan rust en alleen zijn. ben niet zo goed in gezelschap op heftige momenten. ;-). kinderen weten van niks. Waren wel mee naar het ziekenhuis, maar daar speelden ze goed mee met niks zeggen, de verpleegkundigen en de vk die de echo maakte. Kinderen werden even bezig gehouden in wachtkamer.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:43 schreef LadyBlack het volgende:
Groofsken, nee toch!![]()
![]()
Wat vreselijk rot ditJe had het je kinderen nog niet verteld toch? Heb je nu wel iemand waar je vanavond even bij kunt uithuilen?
![]()
Sterkte en een knuffel
Lekker! Hier gaat het vooral om oude (afgedrukte) onscherpe foto's. Zouden ze die ook komen ophalen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:25 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de zolder opgeruimd. Hele hoop zooi op de lokale "ik geef weg..." Op facebook gezet, was er 's avonds nog vanaf!
Ligt er aan wat er op staat denk ik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:56 schreef Limone het volgende:
[..]
Lekker! Hier gaat het vooral om oude (afgedrukte) onscherpe foto's. Zouden ze die ook komen ophalen?
En je hebt er maar 1 gek voor nodigquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:56 schreef Limone het volgende:
[..]
Lekker! Hier gaat het vooral om oude (afgedrukte) onscherpe foto's. Zouden ze die ook komen ophalen?
Gefeliciteerd met jullie zoon! Hopelijk is alles goed gegaan, benieuwd naar de infoquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:52 schreef coccinelle het volgende:
Afgelopen vrijdag is na een snelle bevalling van 5,5 uren onze zoon geboren!![]()
Meer info later
Gefeliciteerdquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:52 schreef coccinelle het volgende:
Afgelopen vrijdag is na een snelle bevalling van 5,5 uren onze zoon geboren!![]()
Meer info later
Moet lukken wat mij betreftquote:Op zondag 23 augustus 2015 08:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Nu sta ik bovenaan![]()
Hoop die plaats nog een aantal weken te kunnen verdedigen!
Joh, jij telt niet eens mee, want je staat er niet in!quote:Op zondag 23 augustus 2015 08:20 schreef Mineola het volgende:
Coccinelle, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!Lekker snel! Ik ben benieuwd naar de overige info. Geniet van je kraamtijd!
[..]
Moet lukken wat mij betreft
ja, gelukkig wel. Nu nog maar een graad of 27, dat is goed vol te houden!quote:Op zondag 23 augustus 2015 08:26 schreef Mineola het volgende:
Vandaar de![]()
![]()
Lange dag zeg, met die cursus, lijkt me superintensief en vermoeiend inderdaad.
Is het al wat koeler bij jullie?
Bananen eten! Hielp bij mij best goedquote:Op zondag 23 augustus 2015 08:38 schreef silliegirl het volgende:
Gefeliciteerd coci!![]()
Ik heb de hele tijd kramp in m'n kuit! Als er nou iets irritant is..
Vreselijk. Heb ik ook maanden last van gehad tijdens mijn zwangerschap.quote:Op zondag 23 augustus 2015 08:38 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb de vorige zwangerschap magnesium geslikt op aanraden van iemand hier (dacht Franny) tegen kramp. Hielp supergoedquote:Op zondag 23 augustus 2015 08:38 schreef silliegirl het volgende:
Gefeliciteerd coci!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |