abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155432342
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 10:55 schreef Jagärtrut het volgende:
36 weken *O* *O* voor Malteser.

Gister was ik 37 weken! *O* *O*

Ik vind het echt 'grappig' om te lezen waar jullie allemaal moeilijkheden mee hebben. (Niet dat ik het leuk vind dat jullie dat hebben, maar ik kan het me niet voorstellen). Broeken aantrekken is geen probleem, iets van de grond oprapen is geen probleem, schoenen aantrekken is geen probleem hier. Toch wel fijn.

Vandaag gaan we naar zwangerschapscursus, van 12 tot 7. Ben benieuwd!
Ik wil best met je ruilen hoor! Maar aan de andere kant; ik heb relatief kleine ongemakken tot op heden. oké, een getromboseerde aambei is echt wel heel irritant! . Maar verplicht bedrust moeten houden ivm pre-eclampsie is nog veel zwaarder..

Wat een lange cursus! Maar, ik wil opzich graag een zwangerschap van 12 tot 7. En dat je dan om 7 uur naar huis kan om normaal, zonder achterlijke nachtmerries en bandenpijn en benauwdheid te kunnen slapen.

Serieus, gaan die dromen weg als je bevallen bent? Ik droomde nu dat ik zo kapot was na bevalling dat ik niet van mijn bed kon komen. En de baby huilde maar, want die had honger, maar de artsen weigerden maar om mijn baby aan mij te geven zodat ik kon voeden.
Ik werd, not kidding, huilend en schreeuwend wakker. Gelukkig had ik man al wakker geschreeuwd, dus die zat direct naast me zodat ik kon uithuilen..
pi_155432441
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 11:21 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik wil best met je ruilen hoor! Maar aan de andere kant; ik heb relatief kleine ongemakken tot op heden. oké, een getromboseerde aambei is echt wel heel irritant! . Maar verplicht bedrust moeten houden ivm pre-eclampsie is nog veel zwaarder..

Wat een lange cursus! Maar, ik wil opzich graag een zwangerschap van 12 tot 7. En dat je dan om 7 uur naar huis kan om normaal, zonder achterlijke nachtmerries en bandenpijn en benauwdheid te kunnen slapen.

Serieus, gaan die dromen weg als je bevallen bent? Ik droomde nu dat ik zo kapot was na bevalling dat ik niet van mijn bed kon komen. En de baby huilde maar, want die had honger, maar de artsen weigerden maar om mijn baby aan mij te geven zodat ik kon voeden.
Ik werd, not kidding, huilend en schreeuwend wakker. Gelukkig had ik man al wakker geschreeuwd, dus die zat direct naast me zodat ik kon uithuilen..

Meh... to some extend...

Ik ben in de eerste maanden echt wel meer dan eens badend in t zweet wakker geworden en op zoek gegaan naar mn baby omdat ik er echt van overtuigd was dat ik haar vergeten was terug te leggen in haar bedje en dat ze dan nu verstrikt lag in de dekens enzo. ;(
Kind lag natuurlijk gewoon heerlijk te slapen in dr eigen bed :') :D
:)
pi_155432494
Hier met vlagen last vh bekken, maar mijn teennagels knippen/lakken lukt prima. Veters strikken ook.

Dromen, check. Maar niet perse over de baby. Zoon die ondergaat in drijfzand, man die me verlaat.. Etc.
pi_155432543
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 11:27 schreef mignonne het volgende:

[..]

Meh... to some extend...

Ik ben in de eerste maanden echt wel meer dan eens badend in t zweet wakker geworden en op zoek gegaan naar mn baby omdat ik er echt van overtuigd was dat ik haar vergeten was terug te leggen in haar bedje en dat ze dan nu verstrikt lag in de dekens enzo. ;(
Kind lag natuurlijk gewoon heerlijk te slapen in dr eigen bed :') :D
Ik heb m'n vriend in paniek hard in z'n zij/rug geschopt omdat ik er van overtuigd was dat hij op Lou was gaan liggen. Ze lag gewoon in d'r wieg :')
pi_155432568
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 11:34 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ik heb m'n vriend in paniek hard in z'n zij/rug geschopt omdat ik er van overtuigd was dat hij op Lou was gaan liggen. Ze lag gewoon in d'r wieg :')
:D arme vriend ;(

Toch mooi hč, dat je dan zo'n soort hyperalerte status hebt ondanks dat je slaapt enzo.
Jammer alleen dat ie nogal ns vals alarm slaat :')
pi_155432573
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 11:21 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Vlak na mijn bevalling heb ik de ergste nachtmerrie ooit gehad :'( Nog steeds durf ik niet alleen door de gang 's avonds/'s nachts en al helemaal niet alleen de slaapkamer in waar mijn kind ligt te slapen*... (En ze is nu 2 jaar en 4 maanden).

* Gelukkig is dat dezelfde kamer als waar ik slaap en hoef ik er 's avonds maar 1x naar binnen nadat mijn vriend heeft gecheckt of alles veilig is. <3

Vanaf d'r geboorte slaapt ze bij ons in bed trouwens en ik heb dus echt nog nooit zoiets gehad van dat ik in paniek raakte in mijn slaap omdat ze verstrikt zou liggen in dekens oid. Als ze bij mij in bed ligt, dan weet ik 1001% zeker dat er niets gebeurd. Ik weet altijd precies waar ze ligt en ben nooit een seconde bang geweest dat er iets zou gebeuren! En dat terwijl ik gewoon kan slapen ;) en niet telkens wakker lig omdat ik iets hoor of zo.
pi_155432655
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 11:36 schreef mignonne het volgende:

[..]

:D arme vriend ;(

Toch mooi hč, dat je dan zo'n soort hyperalerte status hebt ondanks dat je slaapt enzo.
Jammer alleen dat ie nogal ns vals alarm slaat :')
Hij werd er niet eens wakker van :D
Dat valse alarm is een beetje jammer, ja :')
pi_155432807
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 11:36 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Vlak na mijn bevalling heb ik de ergste nachtmerrie ooit gehad :'( Nog steeds durf ik niet alleen door de gang 's avonds/'s nachts en al helemaal niet alleen de slaapkamer in waar mijn kind ligt te slapen*... (En ze is nu 2 jaar en 4 maanden).

* Gelukkig is dat dezelfde kamer als waar ik slaap en hoef ik er 's avonds maar 1x naar binnen nadat mijn vriend heeft gecheckt of alles veilig is. <3

Vanaf d'r geboorte slaapt ze bij ons in bed trouwens en ik heb dus echt nog nooit zoiets gehad van dat ik in paniek raakte in mijn slaap omdat ze verstrikt zou liggen in dekens oid. Als ze bij mij in bed ligt, dan weet ik 1001% zeker dat er niets gebeurd. Ik weet altijd precies waar ze ligt en ben nooit een seconde bang geweest dat er iets zou gebeuren! En dat terwijl ik gewoon kan slapen ;) en niet telkens wakker lig omdat ik iets hoor of zo.
Ahw je nachtmerrie ;(
ik ben ook nooit bang geweest dat er iets zou gebeuren 's nachts eerlijk gezegd, maar toch werd ik dan zo wakker, echt heel bizar. E. sliep ook vanaf dr geboorte bij ons in bed.Deze baby zal niet bij ons in bed slapen maar in de co-sleeper omdat E. nog regelmatig een plek tussen ons in opeist 's nachts (bij voorkeur overdwars :') )
pi_155432932
:D Het is ook wel echt tof hoe je reactie vermogen verandert vind ik, ik herken 's nachts, terwijl ik slaap, echt aan de ademhaling van dochter of het tijd is om aan te leggen bijv.
En we hebben inderdaad ook een co-sleeper op een gegeven moment aan het bed gemaakt, toen ze nogal beweeglijk werd in bed. Inmiddels slaapt ze wel weer rustig, soms in de co-sleeper en soms tussenin.
pi_155433018
Ja haha, ik weet precies wanneer E. wakker begint te worden of wanneer ze juist echt heel diep slaapt.
En je slaaphormonen na een voeding, heerlijk vond ik dat hahaha. Aanleggen, doezelen en weer verder slapen hoppaaaa.
pi_155433146
Ik vond het ook eng in het begin. Maar ik viel tijdens het voeden gewoon in slaap, kon ik weinig tegen doen (ja, zittend voeden misschien). Maar ik word altijd in precies dezelfde houding wakker als ik in slaap viel, dus onbewust lig je er echt wel op :)
pi_155433390
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:00 schreef elamanilo het volgende:
:D Het is ook wel echt tof hoe je reactie vermogen verandert vind ik, ik herken 's nachts, terwijl ik slaap, echt aan de ademhaling van dochter of het tijd is om aan te leggen bijv.
En we hebben inderdaad ook een co-sleeper op een gegeven moment aan het bed gemaakt, toen ze nogal beweeglijk werd in bed. Inmiddels slaapt ze wel weer rustig, soms in de co-sleeper en soms tussenin.
Mijn zoon maakte echt veel te veel geluid. Zuchten, kreetjes, hoesten, hikken, niezen...we deden geen oog dicht. Dus die heeft maar een paar maanden hij ons op de kamer geslapen.
Professioneel gifmenger.
pi_155434878
Zo. Alle Kerstspullen uitgeruimd en opgeruimd en weggegooid wat niet meer kon. Dat kon want kon er nu goed bij :D Buitenspeelgoed gesopt :') en nu met voeten in het zwembadje.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_155435200
Kerstspullen? :P

Zo ook naar met de pootjes in n badje.
pi_155435223
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:56 schreef gestreeptestoel het volgende:
Kerstspullen? :P

Zo ook naar met de pootjes in n badje.
Ja ik ben de zolder driftig aan het opruimen :@. Van 4 dozen spullen gereduceerd naar 2 dozen met ballen en alles. Ik ben tevreden. 8-).
pi_155436367
Lekker bezig kuuks!
Hier ook een opruimmiddagje maar dan de kastenkamer heb een hele shitload aan kleding weggedaan en er nog eea uitgevist voor V&A van E. Ruimt weer een heel eind op. Morgen komt de commode dus dan kan ik ook het gros van het babyspul inruimen. Ik neig er naar om de commode even tijdelijk bij A. op de slaapkamer te zetten.
pi_155436441
Hier droom ik steeds dat m'n melk op is ;(

En ik word zojuist voor het eerst goed geschopt. Allemaggies… Dat was meer dan een plop. :X :D
Ben bang. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2015 14:55:41 ]
pi_155436631
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 14:47 schreef mignonne het volgende:
Lekker bezig kuuks!
Hier ook een opruimmiddagje maar dan de kastenkamer heb een hele shitload aan kleding weggedaan en er nog eea uitgevist voor V&A van E. Ruimt weer een heel eind op. Morgen komt de commode dus dan kan ik ook het gros van het babyspul inruimen. Ik neig er naar om de commode even tijdelijk bij A. op de slaapkamer te zetten.
Lekker he dat ruimen. Ongelooflijk hoeveel een mens verzamelt. dinsdag gaat manlief nog naar de milieustraat en de kringloop. Ideaal. Weg ermee. Hoezee 8-).
pi_155436882
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 14:50 schreef Myrr het volgende:
Hier droom ik steeds dat m'n melk op is ;(

En ik word zojuist voor het eerst goed geschopt. Allemaggies… Dat was meer dan een plop. :X :D
Ben bang. :')
Ha. Geniet er van. Wordt alleen maar meer en ongemakkelijker :@. Van de week schoof meneer z'n billen of hoofdje onder m'n ribbenkast langs. Nahhh. Niet prettig :'). En de laatste tijd tikt ie ook tegen de uitgang aan met voetjes of handjes. Niet plezant.

Wel gezellig hoor, dat geschuif. O+
pi_155436980
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 15:08 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ha. Geniet er van. Wordt alleen maar meer en ongemakkelijker :@. Van de week schoof meneer z'n billen of hoofdje onder m'n ribbenkast langs. Nahhh. Niet prettig :'). En de laatste tijd tikt ie ook tegen de uitgang aan met voetjes of handjes. Niet plezant.

:D

Precies waar ik bang voor ben. _O-

Dit is nog leuk, maar zometeen wordt alles van binnen geschraapt. :X
pi_155437051
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 15:08 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Bij mij zit er iets (ik denk billen) onder mijn ribben geparkeerd. Steekt nu de hele tijd een bult uit :D
Maf gevoel en maf zicht. Man zat er net al zachtjes op te duwen, maar dan voel je tegengas, zeg maar; je wordt gewoon teruggeduwd! Man stond er echt zo bij te kijken: :{ :o :D *) . En daarna heeft 'ie maar meteen de wieg én 't ledikant geinstalleerd. O+
Met al die spullen die langzaamaan een plek krijgen wordt het toch wel heel echt allemaal. :o
pi_155437132
Lekker kuuks! Ik wil ook de zolder declutten. O+ Ik lig nu nog even op bed na koffie en krant op het strand. *)
pi_155437197
Ik heb steeds n uitpuilende bal links in mijn zij. Kan dat gewoon vastpakken en dan schuift die bal naar de bovenkant van mijn buik. Ook niet prettig. Zeker niet als je dan in de supermarkt loopt.
pi_155437222
Opruimen vind ik altijd fijn! Heerlijk om vanalles weg te doen.
pi_155437274
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 15:18 schreef Limone het volgende:
Lekker kuuks! Ik wil ook de zolder declutten. O+ Ik lig nu nog even op bed na koffie en krant op het strand. *)
Ik heb gisteren de zolder opgeruimd. Hele hoop zooi op de lokale "ik geef weg..." Op facebook gezet, was er 's avonds nog vanaf! _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')