abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155465498
Joycie wat spannend opeens :o
Hopelijk gaat alles goed. Sterkte! :* En een mooie ontmoeting met je meisje gewenst.

Groofsken, ik zie dat ik nog helemaal niet had gereageerd. Wat klote dat het toch mis is. Veel sterkte, fijn dat je steun hebt aan je kindjes, ook al weten zij van niks :* kon je een beetje van je af praten met de vk?

Wij waren vandaag een dagje in de dierentuin met mc en vluchttas in de kofferbak, zo echt opeens! :o Ik ken dit 'afwachten' nog helemaal niet.
pi_155465707
Cocci, gefeliciteerd met jullie zoon *G*

Joycie, wat spannend.... Succes!
pi_155467065
Mineola, neem je dat echt allemaal mee als je een dagje weg bent :D ? Of was je zo ver van huis dat je niet meer naar huis zou kunnen? Of beval jij supersnel? Ben nieuwsgierig!

Mijn man kwam net thuis met seabands (soort polsbandjes) tegen misselijkheid. "Ja ik dacht misschien helpt het, ik vind je zo zielig" . Mien laiverd O+
pi_155468127
Wat lief van die seabands O+ Werken ze ?! Zo klote om steeds zo misselijk te zijn, hopelijk is het snel voorbij! Had je er bij A ook zoveel last van?

Haha, die vluchttas klinkt groter dan het is hoor :D Gewoon de luiertas. Mijn man kwam ermee en het stond toch klaar dus het was weinig moeite de boel in de auto te gooien. Of ik snel beval, kan, geen historie iig. De vorige keer was gewoon gemiddeld (maar wel te vroeg dus ik moest meteen naar het ziekenhuis door).

Maar ik bedenk me nu door jouw vraag pas dat bevallingen ook prima kunnen beginnen met af en toe een wee en dat je nog uren thuis bent voor er iets gebeurt of voor je naar het ziekenhuis rijdt _O- Dus in dat opzicht was het misschien wat overdreven, haha
pi_155468935
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 16:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Mineola, neem je dat echt allemaal mee als je een dagje weg bent :D ? Of was je zo ver van huis dat je niet meer naar huis zou kunnen? Of beval jij supersnel? Ben nieuwsgierig!

Mijn man kwam net thuis met seabands (soort polsbandjes) tegen misselijkheid. "Ja ik dacht misschien helpt het, ik vind je zo zielig" . Mien laiverd O+
Agoss. O+ Het is ook echt kut als je partner hondsberoerd is en je kunt niets doen. Lief van hem.
J0yce succes met dame, een voorspoedige bevalling voor beeb en voor jou.

Hier nu ook overdag een rechtertiet met plakdruppels. :')
En een gigantisch drukke baby. :+ Was al wel te voorspellen zo met zijn vier/vijf keer draaien tijdens een echo van nog geen tien minuten. Ik vind het (nu nog) helemaal heerlijk. En toch maar even wat zoogcompressen halen, geen zin om bh's los te peuteren. :X

M'n vriend wil het proeven... Viezerik. :')

Fijne zondagavond allemaal!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2015 17:20:31 ]
pi_155470309
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 16:48 schreef Mineola het volgende:
Wat lief van die seabands O+ Werken ze ?! Zo klote om steeds zo misselijk te zijn, hopelijk is het snel voorbij! Had je er bij A ook zoveel last van?

Haha, die vluchttas klinkt groter dan het is hoor :D Gewoon de luiertas. Mijn man kwam ermee en het stond toch klaar dus het was weinig moeite de boel in de auto te gooien. Of ik snel beval, kan, geen historie iig. De vorige keer was gewoon gemiddeld (maar wel te vroeg dus ik moest meteen naar het ziekenhuis door).

Maar ik bedenk me nu door jouw vraag pas dat bevallingen ook prima kunnen beginnen met af en toe een wee en dat je nog uren thuis bent voor er iets gebeurt of voor je naar het ziekenhuis rijdt _O- Dus in dat opzicht was het misschien wat overdreven, haha
:D Ja mijn bevalling van A begon om 01:00 met wat buikkramp en om 6:30 reden we pas naar het ziekenhuis, toen had ik 4cm ontsluiting. Vandaar mijn vraag inderdaad.

Bij A was ik alleen 's avonds af en toe wat misselijk, maar lang niet zo erg als nu. De bandjes lijken iets te helpen, maar misschien is dat ook wel omdat ik heel graag wil dat ze helpen :') geen idee.
pi_155470673
Nou, Net CTG gehad. En we mogen de nacht over. En dan weer per dag bekijken.

Aan de ene kant heel blij.. Maar aan de andere kant ben ik op... gebroken... klaar.. In mijn hoofd zoveel zorgen erbij. Want beweegt ze wel genoeg, wanneer trek ik aan de bel? Hoe merk ik dat de baby een dipje heeft of het niet meer fijn heeft.
Morgenochtend weer CTG...

Emotioneel kost dit ook heel veel merk ik. Je word mentaal voorbereid op een keizersnede en moet nuchter blijven en 4 uur later is diezelfde keizersnede weer van tafel geschoven..

Een ding scheelt morgen mijn eigen gyn hier met de visite. Hopelijk wat antwoorden en duidelijkheid.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_155470714
Razz dat maakt niet uit dat ze helpen, alleen omdat je t denkt.. Al zit t tussen de oren.. Als ze maar helpen! :+
pi_155473010
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 18:06 schreef J0ycie88 het volgende:

Aan de ene kant heel blij.. Maar aan de andere kant ben ik op... gebroken... klaar.. In mijn hoofd zoveel zorgen erbij. Want beweegt ze wel genoeg, wanneer trek ik aan de bel? Hoe merk ik dat de baby een dipje heeft of het niet meer fijn heeft.

Emotioneel kost dit ook heel veel merk ik. Je word mentaal voorbereid op een keizersnede en moet nuchter blijven en 4 uur later is diezelfde keizersnede weer van tafel geschoven..

Een ding scheelt morgen mijn eigen gyn hier met de visite. Hopelijk wat antwoorden en duidelijkheid.
Waarom wordt het een keizersnede. Ligt ze in stuit of dwars?
En een hele dikke knuffel! :*
Ik zou er ook klaar mee zijn. Maar ze houden jullie goed in de gaten
pi_155473212
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:04 schreef mignonne het volgende:
Ja haha, ik weet precies wanneer E. wakker begint te worden of wanneer ze juist echt heel diep slaapt.
En je slaaphormonen na een voeding, heerlijk vond ik dat hahaha. Aanleggen, doezelen en weer verder slapen hoppaaaa.
waarom maak ik die niet aan :(

keihard wakker steeds }:|

Waar is de wallen emoticon? :D

terug lees poging aan het maken. (enkel van dit topic, want veel te veel gemist!)
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 02:52 schreef coccinelle het volgende:
Afgelopen vrijdag is na een snelle bevalling van 5,5 uren onze zoon geboren! O+

Meer info later :)
Gefeliciteerd! Zeker snel 5,5 uur! Ben je nog wel heel? :9

quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 14:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Coccinelle, gefeliciteerd! *G*

Nu alle augustusbaby's zijn geboren vind mijn baby het opeens tijd om te gaan komen. Vanmorgen CTG gehad en daar waren weer dipjes op te zien. Gyn wilde toen even snel een echo maken. En daar was al een stuk minder vruchtwater op te zien en ook weinig beweging.
Verdere uitslagen mbt tot de groei en dopllers weet ik niet. Die heeft ze pas bekeken nadat ik weg was. VPK kwam wel net vertellen dat het verstandig was om niets meer te eten en drinken. Dus ik denk dat het niet lang meer duurt. Ze willen me over een uurtje weer aan de CTG hebben en dan gaan ze beslissen.

Sowieso wordt het een keizersnede....
Wat vreselijk spannend!

@Groofs :'( :*
Schudden voor gebruik
pi_155473606
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:14 schreef Daui het volgende:

[..]

Waarom wordt het een keizersnede. Ligt ze in stuit of dwars?
En een hele dikke knuffel! :*
Ik zou er ook klaar mee zijn. Maar ze houden jullie goed in de gaten
Omdat het te lang duurt om mij voor te bereiden op een gewone bevalling ( inleiden op deze termijn schijnt best lang te kunnen duren). En ze gezien de conditie van het kindje (de dipjes) het beter vinden om haar de weeen te besparen.

Maar dat is ook een vraag die ik morgen heb voor mijn eigen gyn omdat hij pro-inleiden is/was. Ben uberhaupt benieuwd naar zijn "mening" over de situatie.
pi_155474069
Wat een rollercoaster, Joycie. Sterkte! :*
pi_155475137
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:31 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Omdat het te lang duurt om mij voor te bereiden op een gewone bevalling ( inleiden op deze termijn schijnt best lang te kunnen duren). En ze gezien de conditie van het kindje (de dipjes) het beter vinden om haar de weeen te besparen.

Maar dat is ook een vraag die ik morgen heb voor mijn eigen gyn omdat hij pro-inleiden is/was. Ben uberhaupt benieuwd naar zijn "mening" over de situatie.
Toevallig heb ik afgelopen donderdag ook gevraagd wanneer het een keizersnede zou worden. Alleen hebben we het niet over inleiden gehad. Dat ga ik woensdag wel vragen. Maar goed andere situatie natuurlijk. Bij mij waren ze pro natuurlijke bevalling. Onder andere iets over de stress die goed was voor de longen.

Gaan ze opnieuw longrijping toedienen?
Heb je nog wat te eten gekregen?
En ik vind het echt heel knap van je dat je het zo lang hebt uitgehouden in het ziekenhuis
pi_155475293
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:10 schreef Daui het volgende:

[..]

Toevallig heb ik afgelopen donderdag ook gevraagd wanneer het een keizersnede zou worden. Alleen hebben we het niet over inleiden gehad. Dat ga ik woensdag wel vragen. Maar goed andere situatie natuurlijk. Bij mij waren ze pro natuurlijke bevalling. Onder andere iets over de stress die goed was voor de longen.

Gaan ze opnieuw longrijping toedienen?
Heb je nog wat te eten gekregen?
En ik vind het echt heel knap van je dat je het zo lang hebt uitgehouden in het ziekenhuis
Bij PE zijn er ook wat gevaren voor de moeder waardoor het op zeker moment wenselijk is om snel te bevallen.

Joycie, heftig allemaal, ik hoop op een fijne ontmoeting met je meisje en dat jullie het er verder zonder kleerscheuren vanaf brengen :*
pi_155475479
L. Heeft een lekker broodje gehaald voor me. En hij heeft mijn rode kool met hachee op ;)
En we kregen allebei een puddingtoetje van de dame van de voeding. Vanmiddag hadden de dame en heer van de voeding frietjes met kroket voor me geregeld. Superlief O+. En die had ik nog mooi op tijd op voor ze zeiden dat ik niet meer mocht eten of drinken ;)

L. Nu lekker naar huis gestuurd. Die was ook op en klaar. En hij is zo weer hier als het moet :)

Longrijping krijg ik niet meer opnieuw. Doen ze niet meer met deze termijn.
Ja hier zou de stress dus juist niet goed zijn oomdat haar conditie achteruit lijkt te gaan.
Benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, het is zo dubbel. Tuurlijk wil ik haar zolang mogelijk in de buik. Maar aan de andere kant, hak die knoop maar door!
  zondag 23 augustus 2015 @ 20:23:15 #216
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155475601
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:31 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik zou t zeker navragen. Ik ben zelf wel ingeleid met 34 weken ivm PE/ Hellp. De afspraak die we toen gemaakt hebben is dat als het niet binnen 24 uur zou lukken, het alsnog een keizersnee zou worden. Ik ben toen binnen 12 uur na de eerste keer aanbrengen van gel bevallen, dus snel kan het wel gaan. Een weeenstorm is dan wel een risisco wat je loopt helaas }:| :%

Nu was in mijn geval met J. alles in orde, dus niet helemaal vergelijkbaar (en elk geval is anders), maar dat weet jouw eigen gynaecoloog het beste natuurlijk.

Succes iig! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt over het 'plan' :*
pi_155475629
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:14 schreef L-E het volgende:

[..]

Bij PE zijn er ook wat gevaren voor de moeder waardoor het op zeker moment wenselijk is om snel te bevallen.

Joycie, heftig allemaal, ik hoop op een fijne ontmoeting met je meisje en dat jullie het er verder zonder kleerscheuren vanaf brengen :*
Dank je wel L-E :*

Ik word zelf waarschijnlijk na de keizersnede opgenomen op medium care ivm de bloeddruk, pijnstilling en mijn BMI. Dus ik hoop haar even te mogen zien, voelen na de ongreep. Dat is misschien nog wel hetgene waar ik het meest tegenop zie. Het daarna gescheiden zijn van elkaar.
En de ruggenprik, hoe stom dat dat ook klinkt in deze.
pi_155475787
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:23 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ik zou t zeker navragen. Ik ben zelf wel ingeleid met 34 weken ivm PE/ Hellp. De afspraak die we toen gemaakt hebben is dat als het niet binnen 24 uur zou lukken, het alsnog een keizersnee zou worden. Ik ben toen binnen 12 uur na de eerste keer aanbrengen van gel bevallen, dus snel kan het wel gaan. Een weeenstorm is dan wel een risisco wat je loopt helaas }:| :%

Nu was in mijn geval met J. alles in orde, dus niet helemaal vergelijkbaar (en elk geval is anders), maar dat weet jouw eigen gynaecoloog het beste natuurlijk.

Succes iig! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt over het 'plan' :*
Ik vind het fijn dat je dit zegt. Want ik wil zelf inleiden nog wel ter sprake brengen.
En kijken wat mijn "eigen" gyn daar van denkt.
Want hij heeft altijd gezegd dat dat het beste is voor mij en de baby, zolang onze conditie het toelaat. En wat zegt 1 dag met dipjes in de CTG dan?
pi_155476310
Inleiden heeft altijd de voorkeur. Tenzij medische noodzaak. Hoe was je bloed nu Joycie?
pi_155476680
Joyce veel sterkte! Ik hoop op snelle knopen zodat je weet waar je aan toe bent en vooral op een heel mooie ontmoeting met je dochter!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_155477093
Het klinkt in dit geval alsof de zorgen niet per se om joycie gaan maar vooral over de baby. Conditie van de baby is wel echt een doorslaggevende factor mbt keuze tussen inleiding of primaire keizersnede.
Joycie laat je alles goed uitleggen en vraag vooral alles wat je op je hart hebt daar zullen ze vast alle tijd voor nemen :*
:)
pi_155477275
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:36 schreef L-E het volgende:
Inleiden heeft altijd de voorkeur. Tenzij medische noodzaak. Hoe was je bloed nu Joycie?
Mijn bloedwaardes zagen er afgelopen donderdag nog prima uit. Die worden morgen vroeg weer geprikt. Eiwit van de 24 uurs was afgelopen vrijdag zelfs wat afgenomen. 0,66 nu. Dus dat is allemaal nog heel mild.
Bloeddruk blijft vandaag een beetje rond de 145/100-105 hangen. Net te hoog naar mijn zin. En die van de dokters.
Maar goed ben dan ook een brok spanning geweest en heel veel gehuild vanmiddag/avond.
pi_155477520
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:49 schreef mignonne het volgende:
Het klinkt in dit geval alsof de zorgen niet per se om joycie gaan maar vooral over de baby. Conditie van de baby is wel echt een doorslaggevende factor mbt keuze tussen inleiding of primaire keizersnede.
Joycie laat je alles goed uitleggen en vraag vooral alles wat je op je hart hebt daar zullen ze vast alle tijd voor nemen :*
Ja het is echt de baby waar zorgen om gemaakt wordt. Dat is ook altijd mijn voorspelling geweest, dat zij de doorslag zou gaan geven in deze keuze)

Vragen. Ja ik weet bijna niet wat ik moet vragen. Qua baby zijn we al heel goed voorgelicht door de kinderarts. Maar de rest..
pi_155477684
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 18:06 schreef J0ycie88 het volgende:

Ik had hetzelfde (zonder jouw voorgeschiedenis). Bij de 3e ctg van de dag steeds hartslagdipjes van de baby en toen werd ook opeens m'n eten weggehaald, werd m'n kamergenoot direct verhuisd en moesten wij ons voorbereiden op een keizersnede. Pas de dag erna, na de hele nacht aan de ctg, besloten ze dat het toch niet nodig was vooralsnog en mocht ik eindelijk eten. Echt vervelend vond ik dat. Tuurlijk wil je liever geen keizersnede, maar heb je je er net bij neergelegd dat dat het gaat worden, veranderd het weer, dat is gewoon heel vervelend.

Mijn baby bleef dipjes houden btw, tot en met de geboorte, maar kwam zonder problemen ter wereld, dus die dipjes hoeven niet perse iets ernstigs te betekenen. Ik hoop dat dat bij jou ook het geval is, en ze gewoon nog even blijft zitten zonder je nog ongeruster te maken. Elke dag is er eentje! Sterkte!
pi_155477872
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:55 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja het is echt de baby waar zorgen om gemaakt wordt. Dat is ook altijd mijn voorspelling geweest, dat zij de doorslag zou gaan geven in deze keuze)

Vragen. Ja ik weet bijna niet wat ik moet vragen. Qua baby zijn we al heel goed voorgelicht door de kinderarts. Maar de rest..
Heb je je schriftje nog bij je? schrijf gewoon alles op wat in je opkomt op het moment dat je er aan denkt.
Ik kan me voorstellen dat je hoofd echt enorm overloopt nu. Heel heel veel sterkte en succes komende dagen :*
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')