Whut?! Waaaahhh! wat mis ik nu weerquote:Op maandag 24 augustus 2015 10:18 schreef Lamb29 het volgende:
Zo! Kleuter op school... Kan ik rustig broeden
Dot wat leuk! Hoeveel weken ben je nu? best al vroeg toch?
O. voelde ik al met 13/14 weken en de vk dacht ws dat de placenta weer op de achterkant zat dus hopelijk nu weer zo snel.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Whut?! Waaaahhh! wat mis ik nu weer
Gefeliciteerd man wat leuk! Een broertje/zusje voor O.
Ruim 12 weken, dus idd erg vroegquote:Op maandag 24 augustus 2015 10:18 schreef Lamb29 het volgende:
Zo! Kleuter op school... Kan ik rustig broeden
Dot wat leuk! Hoeveel weken ben je nu? best al vroeg toch?
O. voelde ik al met 13/14 weken en de vk dacht ws dat de placenta weer op de achterkant zat dus hopelijk nu weer zo snel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die verf moet nog ergens op hequote:Op maandag 24 augustus 2015 11:24 schreef mignonne het volgende:
hahaha malteser![]()
![]()
yay voor alle goede echo's enzo!
Ik kwam er net achter dat ze bij lidl tegenwoordig ook rennies verkopenvoor 2 euro nogwat
![]()
Wij hebben net de kleurtjes uitgezocht voor de muur en voor het bedje. Gister een commode, box en babyfoon opgehaald. Volgens mij zijn we nagenoeg klaar zot enige wat echt nog moet voordat de baby komt is een rolgordijn. De rest kan ook erna. Yay!
Mijn papa is nu bezig met de muren!quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja maar dat hoef ik niet te doendat doen mijn papa en mijn meneer dus dat komt wel goed.
Ik zeg: doen! Voor je het weet ben je ¤465,- rijker dan je dachtquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ga ook even kijken in m'n onderbroekenla!
In m'n lade met ondergoed hč... Het is niet zo dat ik met euro's in mijn onderbroek loopquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:40 schreef gestreeptestoel het volgende:
Haha geld in je onderbroek! Zoiets als in n oude sok?
De muren moeten wit. Hoeveel kan er mis gaan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:45 schreef pinquit het volgende:
Dat jullie zo veel uit handen durven gevenik ben geboren zonder dat vertrouwen geloof ik
![]()
Hier spreekt iemand die niet met mijn man getrouwd isquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:10 schreef Estrys het volgende:
[..]
De muren moeten wit. Hoeveel kan er mis gaan?
quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:06 schreef Malteser het volgende:
[..]
In m'n lade met ondergoed hč... Het is niet zo dat ik met euro's in mijn onderbroek loop.
Het erge is dat we allebei niet weten waar het van is/waarom we daar geld hadden... Best dom van ons want wij leven juist erg gestructureerd. Dat geloven jullie nu nooit meer, haha. Maar vooral heel leuk!
Mja, daarom stond ik met 32 weken nog op een huishoudtrapje te behangen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:45 schreef pinquit het volgende:
Dat jullie zo veel uit handen durven gevenik ben geboren zonder dat vertrouwen geloof ik
![]()
HO mijn man raakt geen kwast aan he. Nee nee zo zijn we niet getrouwdquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier spreekt iemand die niet met mijn man getrouwd is
Yay!quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik mag het zelf proberen!!![]()
Vanmorgen een ballonnetje gekregen. Vanavond wordt er bekeken of het iets heeft gedaan en anders morgen poging 2.
(Natuurlijk alleen als de baby dat toelaat, anders wordt er eerder actie ondernomen)
Ben zo blij dat ik het mag proberen! Vanmorgen dacht ik nog.. Hier ben ik niet klaar voor. Maar nu denk ik, kom maar op..
Daar kom ik tijdens de weeen wel op terug zeker??
Tuurlijk niet! Je kan het!quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Vanmorgen een ballonnetje gekregen. Vanavond wordt er bekeken of het iets heeft gedaan en anders morgen poging 2.
(Natuurlijk alleen als de baby dat toelaat, anders wordt er eerder actie ondernomen)
Ben zo blij dat ik het mag proberen! Vanmorgen dacht ik nog.. Hier ben ik niet klaar voor. Maar nu denk ik, kom maar op..
Hier met 36+5 ramen zemen op n keukentrap.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:26 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Mja, daarom stond ik met 32 weken nog op een huishoudtrapje te behangen.
B. is een stuk preciezer dan ik. Ik ben niet zo van t afplakken of eerst schuren enzoquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:45 schreef pinquit het volgende:
![]()
Ook dat doet mijn vader altijd bij mijquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:02 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Hier met 36+5 ramen zemen op n keukentrap.
Moet kunnen.. Zolang t stevig staat
Zelf proberenquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:31 schreef J0ycie88 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |