Whut?! Waaaahhh! wat mis ik nu weerquote:Op maandag 24 augustus 2015 10:18 schreef Lamb29 het volgende:
Zo! Kleuter op school... Kan ik rustig broeden
Dot wat leuk! Hoeveel weken ben je nu? best al vroeg toch?
O. voelde ik al met 13/14 weken en de vk dacht ws dat de placenta weer op de achterkant zat dus hopelijk nu weer zo snel.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Whut?! Waaaahhh! wat mis ik nu weer
Gefeliciteerd man wat leuk! Een broertje/zusje voor O.
Ruim 12 weken, dus idd erg vroegquote:Op maandag 24 augustus 2015 10:18 schreef Lamb29 het volgende:
Zo! Kleuter op school... Kan ik rustig broeden
Dot wat leuk! Hoeveel weken ben je nu? best al vroeg toch?
O. voelde ik al met 13/14 weken en de vk dacht ws dat de placenta weer op de achterkant zat dus hopelijk nu weer zo snel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die verf moet nog ergens op hequote:Op maandag 24 augustus 2015 11:24 schreef mignonne het volgende:
hahaha malteser![]()
![]()
yay voor alle goede echo's enzo!
Ik kwam er net achter dat ze bij lidl tegenwoordig ook rennies verkopenvoor 2 euro nogwat
![]()
Wij hebben net de kleurtjes uitgezocht voor de muur en voor het bedje. Gister een commode, box en babyfoon opgehaald. Volgens mij zijn we nagenoeg klaar zot enige wat echt nog moet voordat de baby komt is een rolgordijn. De rest kan ook erna. Yay!
Mijn papa is nu bezig met de muren!quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja maar dat hoef ik niet te doendat doen mijn papa en mijn meneer dus dat komt wel goed.
Ik zeg: doen! Voor je het weet ben je ¤465,- rijker dan je dachtquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ga ook even kijken in m'n onderbroekenla!
In m'n lade met ondergoed hč... Het is niet zo dat ik met euro's in mijn onderbroek loopquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:40 schreef gestreeptestoel het volgende:
Haha geld in je onderbroek! Zoiets als in n oude sok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |