Nope geen warmtelamp boven de commode gehad bij Luc.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:37 schreef Jag�rtrut het volgende:
en vitamine K wordt in druppels gegeven dagelijks, wat is het beleid omtrent vitamine D?
beleid in nl is dagelijks 10 mcg D en 150 mcg K te geven vanaf dag 8 na de bevalling. De D geef je tm 4 jaar en de K tm 12 weken oud. Baby's hier krijgen direct na de bevalling een booster vit K. van 1 mg waar ze dus 7 dagen op vooruit kunnen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:37 schreef Jagärtrut het volgende:
Vandaag op de cursus hadden ze het over een warmtelamp boven de commode. Dat is iets wat in NL helemaal niet gedaan wordt, toch?
en vitamine K wordt in druppels gegeven dagelijks, wat is het beleid omtrent vitamine D?
/durftevragen
Hier was wel een warmtelamp boven de commode in het ziekenhuis. Thuis moesten we het blootliggen na badje en bij verschonen tot een minimum beperken wegens baby die slecht op temperatuur bleef.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:37 schreef Jagärtrut het volgende:
Vandaag op de cursus hadden ze het over een warmtelamp boven de commode. Dat is iets wat in NL helemaal niet gedaan wordt, toch?
/durftevragen
Je hebt naast de olie ook de Aquosum, die blijft niet plakken ;-)quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:33 schreef Dot. het volgende:
Gefeliciteerd Coccinelle!![]()
Ik snap pilletjes bij een baby ook niet helemaal nee. Je zou wat flesjes uit Nederland mee kunnen nemen? Al moet ik zeggen dat D hier echt bij in schiet de laatste tijd, maar hij is wel echt heel veel buiten... Misschien eens pilletjes proberen, want die druppels hoefde hij niet en als ik ze door zn drinken doe blijven ze tegen de rand plakken.![]()
Ik voel mijn baby
![]()
Hij was ook erg beweeglijk zagen we op de termijnecho, dus het kan ook gewoon echt niks anders zijn. En ik heb vandaag een positiebroek aan. Oh, ik ben echt zo zwanger
Hier nog een week vakantie en volgende week weer school. En dat is ook mijn laatste werkweek, dus nog zes dagenquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:35 schreef pinquit het volgende:
Ohhhh regelmaaaaatEcht boehoe dat de schoolvakantie weer op is, maar ook wel weer fijn dat er een soort van logisch ritme komt. Ik heb mezelf de laatste weken echt volgestopt met rotzooi
vooral chocola
Nu weer ff normaal
Ja :'D dat kindervakantieweek. Niet dat hele zelf-groepen-maken, want dat zou ik ook pijnlijk vindenquote:
Dat is een hele week (van 10 tot 16) samen met 399 andere schreeuwende kinderen in het bos en dan gaan ze hutten bouwen en allemaal spelletjes doen, speurtocht enz.quote:
Ooooooh geweldigquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:51 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat is een hele week (van 10 tot 16) samen met 399 andere schreeuwende kinderen in het bos en dan gaan ze hutten bouwen en allemaal spelletjes doen, speurtocht enz.
Hoor net dat hij bij zijn allerbeste vriend zitquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:49 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ja :'D dat kindervakantieweek. Niet dat hele zelf-groepen-maken, want dat zou ik ook pijnlijk vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |