Ik geloof je niet inso, Koeman = eindbaas en clasie ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
koeman mag snel opdonderen met zn matige nederlandse aankopen
clasie wordt ook niks
Koeman heeft alleen bij Feyenoord goed gepresteerd en Clasie vind ik een beperkte voetballer, ook bij Feyenoord al.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geloof je niet inso, Koeman = eindbaas en clasie ook.
@MF nee, ik bedoelde dat ik eerder deze week al afgezegd had en dus vanavond wel moet
een van de slechtere twente spelers vorig jaarquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:31 schreef Divje het volgende:
Who. The. Fuck. Is Martinaklinkt als een geile oostblokse
Ken m nog niet. Volg twente nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een van de slechtere twente spelers vorig jaar
die kan er niks van
Zal ook wel niet veel worden.quote:
straks gaat FOK! failliet ripquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
'Op naar de 300' staat er in de OP. Ik hoop dat we dat gaan redden.
Wat watquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
Niets denk ik. Hoe spijtig ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat bedoel ikWat kunnen wij doen?
Abo heb ik al. Ik hoop dat het goedkomt. Zou echt erg zijn als FOK! zou moeten stoppen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets denk ik. Hoe spijtig ook.
Ik denk simpelweg dat zulke sites tegenwoordig niet makkelijk meer te monetizen zijn zonder heel gericht te kunnen adverteren zoals tweakers doet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Abo heb ik al. Ik hoop dat het goedkomt. Zou echt erg zijn als FOK! zou moeten stoppen.
eh hoezo dat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
Over 3 maanden stekker eruit als er geen geld binnenkomtquote:
Hé dus geen leuk 2016 met fok? Fuck!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Over 3 maanden stekker eruit als er geen geld binnenkomt
Als dat pak hem beet 10k per maand kan opleveren, waarom niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:05 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Serious request voor FOK! dan maar doen?
Witwassen dan maar, Echte Penosa FOK! editie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als dat pak hem beet 10k per maand kan opleveren, waarom niet.
misschien had Danny niet zo veel geld uit moeten geven aan nieuwe look van de FPquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lees dit eens door
FB / Abonnementenactie? #3
De FP is juist hetgene waar geld aan verdient wordt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
misschien had Danny niet zo veel geld uit moeten geven aan nieuwe look van de FP
Denk het niet. Als FOK! velries maakt is het gewoon afgelopen.quote:
Voor zover ik weet bestaat het team uit vrijwilligers en is Danny de enige die er van moet leven?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk het niet. Als FOK! velries maakt is het gewoon afgelopen.
Er moeten mensen gewoon van leven he, net een bedrijf.
Ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Voor zover ik weet bestaat het team uit vrijwilligers en is Danny de enige die er van moet leven?
Ja dat is natuurlijk een slechte zaak. /opendeurquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
En op moment maken ze verlies op de site zonder loonuitkering.
Tja, voor een bedrijf is het niet altijd handig om met zulke dingen naar buiten te tredenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk een slechte zaak. /opendeur
Lekker op tijd trouwens dat dit naar buiten komt.
Ja, maar een forum met veel actieve leden die eventueel bij willen dragen is wel wat anders dan een bedrijfquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, voor een bedrijf is het niet altijd handig om met zulke dingen naar buiten te treden
Precies.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:48 schreef Scrummie het volgende:
Zonde dat het zo slecht gaat, maar ook logisch. Fok als FP werkt niet meer, daar had al veel eerder een andere weg gekozen moeten worden.
Overigens ga ik geen geld doneren ofzo. Als het eindigd, jammer maar helaas.
True.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou best wat overhebben om FOK! te behouden. Als er een actie zou komen zou ik wel meedoen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:48 schreef Scrummie het volgende:
Zonde dat het zo slecht gaat, maar ook logisch. Fok als FP werkt niet meer, daar had al veel eerder een andere weg gekozen moeten worden.
GC / #RUN4FOK!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou best wat overhebben om FOK! te behouden. Als er een actie zou komen zou ik wel meedoen.
Ik heb andere prioriteitenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou best wat overhebben om FOK! te behouden. Als er een actie zou komen zou ik wel meedoen.
Nóg minder?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:39 schreef Scrummie het volgende:
een tijdje eerst maar wat kwalitatief minder nieuws plaatsen
Dat wat ANP schrijft acht ik kwalitatief beter dan wat een vrijwilliger voor Fok! zou schrijven, dus ja, nog minderquote:
Op termijn zal het niet structureel helpen maar misschien een snelle actie om die doorstart te maken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb andere prioriteiten. Maar serieus, laten ze eerst dat dure ANP gebeuren maar cancelen, geloof dat dan het probleem al opgelost was, een tijdje eerst maar wat kwalitatief minder nieuws plaatsen, en goed nadenken over een nieuwe stap, nieuw concept etc. De FP is namelijk in essentie nog dezelfde als die van pakweg 10 jaar terug met een ander sausje erop. 10 jaar terug werkte dat, nu zijn er kwalitatief veel betere alternatieven met meer budget, dus dat het huidige concept niet meer werkt, is logisch, en dus is het nutteloos er geld (voor mij persoonlijk) in te stoppen, want ben er verre van overtuigd dat dat op lange termijn voldoende is.
Maar de FP groeit juist en het forum niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb andere prioriteiten. Maar serieus, laten ze eerst dat dure ANP gebeuren maar cancelen, geloof dat dan het probleem al opgelost was, een tijdje eerst maar wat kwalitatief minder nieuws plaatsen, en goed nadenken over een nieuwe stap, nieuw concept etc. De FP is namelijk in essentie nog dezelfde als die van pakweg 10 jaar terug met een ander sausje erop. 10 jaar terug werkte dat, nu zijn er kwalitatief veel betere alternatieven met meer budget, dus dat het huidige concept niet meer werkt, is logisch, en dus is het nutteloos er geld (voor mij persoonlijk) in te stoppen, want ben er verre van overtuigd dat dat op lange termijn voldoende is.
En nog kan het er niet uit. Dus is je business model niet goedquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar de FP groeit juist en het forum niet.
Ach, het is allemaal gewoon veroudert.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En nog kan het er niet uit. Dus is je business model niet goed.
lijkt mij leuk als het van de grond komtquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuke actie. Ik sponsor wel een lekkere rennerDoe jij mee?
Deze Renner?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuke actie. Ik sponsor wel een lekkere rennerDoe jij mee?
Ja gelukkig.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 10:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar morgen is het wel zondag hoor.
Dagception.
Dat is 1 grote R&P bende manquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dus nu allemaal naar het VIVA forum?
Die worden depressief van ons denk ikquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kom allemaal naar Quizlet kunnen jullie tienermeisjes pesten, eentje is geobsedeerd met Jeffery Dahmer en vind m helemaal geil.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
We hebben jou al als tienermeisje toch?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:18 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Kom allemaal naar Quizlet kunnen jullie tienermeisjes pesten, eentje is geobsedeerd met Jeffery Dahmer en vind m helemaal geil.
Ben 18, misschien is dit wat voor Fylax, ik kwam deze video tegen btw.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We hebben jou al als tienermeisje toch?
Dat is zeker netjes. En dat bedrag valt me ook alleszins mee. Scherp ingekocht Scrumquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:15 schreef Scrummie het volgende:
Zo, gewinkeld. Salontafel, tv meubel, en eethoek met 4 stoelen. Eindscore; 250,-.
Best netjes al zeg ik het zelf!
Tieners, hoe geil ook, kunnen niet op tegen de sociale intelligentie van ons. #fouteinsinuaties jawelquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:18 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Kom allemaal naar Quizlet kunnen jullie tienermeisjes pesten, eentje is geobsedeerd met Jeffery Dahmer en vind m helemaal geil.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is zeker netjes. En dat bedrag valt me ook alleszins mee. Scherp ingekocht Scrum
Hahaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:11 schreef Divje het volgende:
Goed bedrag trouwens Scrumter vergelijking, mijn tv meubel was al 300
![]()
Verdomde netjes dus.
Haha, die zooi heb ik nooit verstand van gehad. Werd me altijd gezegd dat Miele o zo goed is, ja tot je er zelf een hebtquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha.
Mooi, doe ik dat goed. Nu de dure zooi nog als wasmachine enzo. Ben benieuwd.
Heb er ook geen verstand vanquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, die zooi heb ik nooit verstand van gehad. Werd me altijd gezegd dat Miele o zo goed is, ja tot je er zelf een hebt
Is wat je zoekt allemaal nieuw of tweedehands qua koelkast/wasmachine/dergelijkspul?
Nieuw kan nog veel goedkoperquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb er ook geen verstand van. Miele schijnt wel goed/bekend te zijn, maar tegenwoordig..
Zoek in principe nieuw, tenzij veel te duur. Maar hier adresje in het dorp die handelt in die zooi, goedkoper dan de nieuwprijs, wel garantie en komt bezorgen en installeren. Gok dat ik daar voor koelkast + wasmachine 600 kwijt ga zijn.
Ja, zag al mooie dingen bij Coolblue, en die bezorgen ook enzo. Even kijken maar wat het hier kost, en als dat tegenvalt ga ik alsnog elcheapo doenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Nieuw kan nog veel goedkopermaar dat ligt er wel aan hoe lang je ermee wil doen, en of je veel geeft om het merkje wat er op staat
Leuk is dat uitzoeken hequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, zag al mooie dingen bij Coolblue, en die bezorgen ook enzo. Even kijken maar wat het hier kost, en als dat tegenvalt ga ik alsnog elcheapo doen
wishfull thinkingquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:49 schreef Divje het volgende:
Onze ajacied is er. Zeg Tjack, wat als Ajax derde wordt?
Klinkt ook goed!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb er ook geen verstand van. Miele schijnt wel goed/bekend te zijn, maar tegenwoordig..
Zoek in principe nieuw, tenzij veel te duur. Maar hier adresje in het dorp die handelt in die zooi, goedkoper dan de nieuwprijs, wel garantie en komt bezorgen en installeren. Gok dat ik daar voor koelkast + wasmachine 600 kwijt ga zijn.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:00 schreef Divje het volgende:
[..]
We shall see.
Alles okidoki verder?
Hahaha vetquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Divje heb je deze game al?
ziet er erg realistisch uit
Ik ook niet echt heb er maar 2 echte shooters black ops 1 en 2 maar puur voor de multiplayer zombie modusquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahaha vet
Toch..... Hou ik niet zo van shooters
Zombiesquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik ook niet echt heb er maar 2 echte shooters black ops 1 en 2 maar puur voor de multiplayer zombie modus
Waarom geen dying light meer?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Zombieswas bezig met downloaden van Zombi maar toen ging ziggo dwarsliggen
Heb geen Dying Light meer, en wil verdomd weer zombies vermoorden, of vluchten voor hordes
Dus speel ik weer Skylines en laat ik mn hele stad doodgaan, ook leuk.
Ja preciesquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Leuk is dat uitzoeken hevergelijken, 'oh dit is goed' keuzes maken, je gedachten ergens op zetten, niet in voorraad, 'kut, moet bij 2 verschillende winkels bestellen dus 2 keer bezorgkosten betalen', 'kutwinkel', 'ah, dit komt wel goed' tot de uiteindelijke koop en dan wachten tot het bezorgd wordt.
En als alles op orde is nieuwe dingen bedenken om je wooncomfort te verbeteren en te leven als een koning
Heb 't .iso bestand verwijderd na installatie en nooit opnieuw gedownloadquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja precies. Heerlijk is het. Straks ook eredivisie internationaal, hele weekend hand in de broek voetbal kijken
Maar dan download je toch opnieuw?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb 't .iso bestand verwijderd na installatie en nooit opnieuw gedownload
Dan jaag ik m'n datalimiet er doorheenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dan download je toch opnieuw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan jaag ik m'n datalimiet er doorheenAah oke! Goed excuusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ga lekker naar bed dan..quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:33 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hoe is het, ben moeeeee verdomee
Oom kwam op bezoek moest eruit, Ulgh.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
ga lekker naar bed dan..
heb vandaag ook serieus tot 13:00 in mijn bed liggen meuren haha
ben ff lekker multiplayer last of us aan doen ieder op apparte plek in huis handig 2 PS3's hahhaquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:38 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Oom kwam op bezoek moest eruit, Ulgh.
dankquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:08 schreef theguyver het volgende:
[..]succes vandaag scrummie
![]()
moge peeps
Thanks! En getekend! 1 september sleutel. Weer aftellen!quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja succes Scrum. Mooie dag vandaag
We tellen allemaal mee!quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Thanks! En getekend! 1 september sleutel. Weer aftellen!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ikea en Pocoquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:35 schreef theguyver het volgende:
[..]mooi zo!
Nog een week de tijd om de Ikea Leeg te halen!
en dan niet even op de koffie komenquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ikea en Poco. Wat ik zei; al salontafel, tv meubel en eethoek bij Poco gehaald in Enschede, kosten samen: 250,-
Sorry hoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
en dan niet even op de koffie komen
Als je overdag was geweest , was ik waarschijnlijk op mijn werk geweest!quote:
Welkom thuis! het is patat trouwens.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:08 schreef sararaats het volgende:
ik ben weer veilig thuis en ga een goeie vettige friet van de frituur eten hihi. ik was gisteren te moe.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:08 schreef sararaats het volgende:
ik ben weer veilig thuis en ga een goeie vettige friet van de frituur eten hihi. ik was gisteren te moe.
Klinkt wel euh.. Apart. Maar zo'n zwoele Vlaamse die het uitspreekt zal mss beter zijn..quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:13 schreef theguyver het volgende:
[..]friet zwerfkar shottekast, ah vlaams is zo mooi
ja friet = patatquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Klinkt wel euh.. Apart. Maar zo'n zwoele Vlaamse die het uitspreekt zal mss beter zijn..
Geen verkeerde combinatiequote:Op maandag 24 augustus 2015 17:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja friet = patat
zwerfkar = camper of caravan
shottekast = tafelvoetbal
goed zat twee dagen vastquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:44 schreef Scrummie het volgende:
liever homo dan een 410'er.
Maar hoi Tjackgoos. Hoe is ie?
Wow sterktequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:12 schreef sararaats het volgende:
Ik ben bij mijn tante tegen de glazen deur geknald omdat iemand koud had en ik dat niet wist.
leipe foto maar ziet er beetje frisjes uitquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:12 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben bij mijn tante tegen de glazen deur geknald omdat iemand koud had en ik dat niet wist.
Het koelde af tijdens de nacht (bij mijn tante in Poortview en Simonstown) maar in de dag aangenaam zomerweer.
In Marloth Park was het 's nachts warm. Thank God voor ventilators.
het was koud hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
leipe foto maar ziet er beetje frisjes uit
gecondoleerd... reanimeren?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Fucking hell,mijn voedingseenheid(een Sharkoon PSU van 700 watt!!) is vannacht rond 02:30 defect gegaan en heeft een kortsluiting veroorzaak(alle apparaten in mijn studiokamer kregen tijdelijk geen elektriciteit,moest even stroomkast induiken).
Gelukkig werkt alles nog(met mijn 5 jaar oude OCZ PSU van 700 watt getest) ,behalve mijn 3 HDD en Blu-Ray brander.Die krijgen helaas geen direct stroom meer via SATA,maar de multicard-lezer wel.![]()
![]()
*noodzakelijk een oude pc gebruiken(quadcore) met Linux Mint 17.2 LiveDVD*
Al sinds mijn 15equote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
gecondoleerd... reanimeren?
nooit geweten dat je een computer wizkid was
Ik maaaaaaar ik zit op werk, en heb de kaarten zelf thuis haha misschien doe ik vanavond wel potje meequote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:32 schreef MotherFoker het volgende:
Wie kent het spel Cards Against Humanity?
Ik heb een spel gestart dus als je mee wil doen? http://www.cardsagainstoriginality.com/?g=2PJVTN
Sowwy.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke zou nog eens keer compliment doen
krijg toch een verkoudheid
leuk voor je mopquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
Sowwy.
Verder was het in de dag aangenaam
Prachtige reis gehad maar zo snel voorbij.
Ik heb mijn neef en nicht terug gezien na heel wat jaren, hoogtepuntje van de laatste dag.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:33 schreef Izzy73 het volgende:
Lekker relaxed sfeertje op BNW de laatste paar dagen.
quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:23 schreef Ali_boo het volgende:
je hebt gelijk
achter al die vijandigheid zit er een diepe bewondering voor hem als user en als mens
Ik ben zó benieuwd naar die BNW-meetquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:19 schreef Tingo het volgende:
Ik heb 't zelfde soort rare gevoelens voor jou,Lavvy baby.
Komt Scrummie ook op de BNW meet?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ben zó benieuwd naar die BNW-meet
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:44 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Komt Scrummie ook op de BNW meet?
Oh jee , ik denk dat ik weet wiequote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Het gerucht gaat dat er een bekende ex-FOK!ker komt.
Zit toch binnen,quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:07 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen luitjes![]()
![]()
Er komt een klap regen aan
Gefelicitaartquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:49 schreef theguyver het volgende:
Forum Post nummer 20.000![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* theguyver gaat gebakje eten
Gefeliciteerd met deze mijlpaalquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:49 schreef theguyver het volgende:
Forum Post nummer 20.000![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* theguyver gaat gebakje eten
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze mijlpaal![]()
![]()
quote:
Ja, wij schieten ook lekker op Inso. Heb ff gechecked en zit nu op 91.171. En jij?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
lav is ook bijna #team100k samen met mijn
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, wij schieten ook lekker op Inso. Heb ff gechecked en zit nu op 91.171. En jij?
Jij bent de 100.000 allang voor bij! 147.202!
TGIF.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
nope vrijdag ... bijna weekend![]()
morgen bbqen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
TGIF.
Maar het is morgen wél zaterdag hoor.
kan ik mij voorstellenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kijk meer uit naar maandag en dinsdag dan het weekend dit keer
Yus *boks* Ik ben bezig met autotheorie en heb mijn muziek opstaan dus ik hoor vanalles door elkaar van rock tot opera, van country tot pop.quote:
Jaaaaaaaaajajajjajjajjajajajaja!!!!! Over een week hoop ik klaar te zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi liefies. Bijna weekend . Scrum, nog ff en je gaat verkassen !
Lekker toch:).quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:01 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Yus *boks* Ik ben bezig met autotheorie en heb mijn muziek opstaan dus ik hoor vanalles door elkaar van rock tot opera, van country tot pop.
Ja best wel! Maar ben nog niet vol vertrouwen. Jij?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Ook zenuwachtig? Naast het feit dat het ook bijna maandag is
Nope, geen vertrouwenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja best wel! Maar ben nog niet vol vertrouwen. Jij?
Als Gio met Immers en Kazim begint ga ik huilenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De bal is rond. Het is elf tegen elf. Gras is groen. Immers is slecht.
Dan geef ik je vast een zakdoekjequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Als Gio met Immers en Kazim begint ga ik huilen
Thanksquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan geef ik je vast een zakdoekje.
Een dansende SC. Niks mis meequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:18 schreef Divje het volgende:
Zonder de typefout en andersom ook trouwens!
Qua verdediging zijn we beter dan PSV, middenveld ~gelijkwaardig als Immers er niet in staat (Al is die Guardado wel een héle goede) en aanval weet ik niet. Ligt er ook aan of Kazim er wel/niet in staat.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tis simpelweg niet zo'n goed elftal.
Als je Kuyt, Kazim en Immers erin hebt spelen heb je gewoon een matig elftal.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Qua verdediging zijn we beter dan PSV, middenveld ~gelijkwaardig als Immers er niet in staat (Al is die Guardado wel een héle goede) en aanval weet ik niet. Ligt er ook aan of Kazim er wel/niet in staat.
Maar hoop toch gewoon dat we winnen om al die zure PSV'ers op het forum
Kuyt tegen die Brenet zie ik Brenet wel winnen jaquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je Kuyt, Kazim en Immers erin hebt spelen heb je gewoon een matig elftal.
Wat zijn die 3 kut zeg
Lol wut?quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:53 schreef Domnivoor het volgende:
Onderweg naar de BNW-meet.
Ik hoop dat ik niet voor niets in een overvolle oververhitte trein ben gestapt...
Ik ben er niet bij dus dan is er sowieso geen BNW meet. Hoax dus, wat div zegt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:53 schreef Domnivoor het volgende:
Onderweg naar de BNW-meet.
Ik hoop dat ik niet voor niets in een overvolle oververhitte trein ben gestapt...
Zit niet zo te zaniken op Kuyt man, gozer is goed.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je Kuyt, Kazim en Immers erin hebt spelen heb je gewoon een matig elftal.
Wat zijn die 3 kut zeg
Opsodetyfstralen met die gozert.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:36 schreef Scrummie het volgende:
Ach divje. Troost je. Immers stond in de buurt van de 0-1, misschien geeft ie em wel aan zichzelf, die goal.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
Allemachtig wat gaat het hard op Mysteryland. Doenkedoenkedoenkendoenkedoen.
Heb je die film gezien? Bradley Cooper speelt er ook in (wat wassie goed in American Sniperquote:
Nog nietquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb je die film gezien? Bradley Cooper speelt er ook in (wat wassie goed in American Sniper) Ze speelt zo'n leuke rol.. Broekje ging spontaan uit
Geen ideequote:
Leuk is zij he.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen ideeHeb 'm ~2 weken terug gedownload
kwam in april uit volgens mij..
Maar hij is wel leuk. Alleen al omdat Emma
Die heb ik gezien jaquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:06 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
In Easy A was ze ook euk, maar nu. Nog veel leuker
Zie net dat ze ook in Birdman speelt. Nog niet gezien.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die heb ik gezien ja
Gauw maar eens de rest van haar films zien
Ze kan zo grappig zijnquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Zie net dat ze ook in Birdman speelt. Nog niet gezien.
Maar vind Emma sowieso leuk in de minder serieuze rollen. Of gewoon, in beeld
Scrummie zit gewoon op een wolkje en is beetje in de war denk ikquote:
snap ik wel na dat dramatische feyenoordquote:Op maandag 31 augustus 2015 10:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Scrummie zit gewoon op een wolkje en is beetje in de war denk ik
Ik denk dat zijn felicitatie meer met ajax te maken heeft.quote:Op maandag 31 augustus 2015 10:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Scrummie zit gewoon op een wolkje en is beetje in de war denk ik
Jij snapt em. En terug inmiddels. Inwoner Hardenberg.. Morgen sleutel pikken!quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn felicitatie meer met ajax te maken heeft.
En goedemorgen allemaal![]()
Veel plezier zometeen Scrum.
gister wel kut uitslagquote:Op maandag 31 augustus 2015 11:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nummer 1, 0 goals tegen, volle punten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Lag in bed toen het losging, was wel genieten! Schitterende foto!quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
Gister ook zo lekker van het weer genoten?
huh watte?quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mogge guyv.
Zin in de echte BNW meet zaterdag!
Op een nog nader te bepalen locatie. Last minute word dat, om posities niet te openbaren.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
huh watte?
sorry slecht geslapen... bnw meet? waar?
Waarom weet ik hier niks van?quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op een nog nader te bepalen locatie. Last minute word dat, om posities niet te openbaren.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:25 schreef theguyver het volgende:
Als je goed kijkt zie je B en J ook al in het water dobberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Jup, something fishy going on!quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je B en J ook al in het water dobberen.
Hmm da's wel een tegenvaller iddquote:Op dinsdag 1 september 2015 17:40 schreef Scrummie het volgende:
vraag opgelost
Ik heb dus sleutel!
Dikke tegenvaller helaas, muren in de woonkamer waren behangen, wou ik overeen verven. Maar, al het behang was er af gehaald. Logisch ook, maar ik had dat niet verwacht
. Nu dus eerst alles behangen, dus qua tijd schiet het nog niet op.. maar ja.
Allemaal elite en achter de schermen politiek!quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mogge guyv.
Zin in de echte BNW meet zaterdag!
He bah wat een tegenvallerquote:Op dinsdag 1 september 2015 17:40 schreef Scrummie het volgende:
vraag opgelost
Ik heb dus sleutel!
Dikke tegenvaller helaas, muren in de woonkamer waren behangen, wou ik overeen verven. Maar, al het behang was er af gehaald. Logisch ook, maar ik had dat niet verwacht
. Nu dus eerst alles behangen, dus qua tijd schiet het nog niet op.. maar ja.
Stop daarmee.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik maak het mijzelf vooral heel druk
hoezo?quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, misschien minder druk maken Tjack?
Ja, met mij gaat het wel goed, dankje.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe dat. Lekker lol maken met vrienden en lekker naar Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |