Waarom geen dying light meer?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Zombieswas bezig met downloaden van Zombi maar toen ging ziggo dwarsliggen
Heb geen Dying Light meer, en wil verdomd weer zombies vermoorden, of vluchten voor hordes
Dus speel ik weer Skylines en laat ik mn hele stad doodgaan, ook leuk.
Ja preciesquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Leuk is dat uitzoeken hevergelijken, 'oh dit is goed' keuzes maken, je gedachten ergens op zetten, niet in voorraad, 'kut, moet bij 2 verschillende winkels bestellen dus 2 keer bezorgkosten betalen', 'kutwinkel', 'ah, dit komt wel goed' tot de uiteindelijke koop en dan wachten tot het bezorgd wordt.
En als alles op orde is nieuwe dingen bedenken om je wooncomfort te verbeteren en te leven als een koning
Heb 't .iso bestand verwijderd na installatie en nooit opnieuw gedownloadquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja precies. Heerlijk is het. Straks ook eredivisie internationaal, hele weekend hand in de broek voetbal kijken
Maar dan download je toch opnieuw?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb 't .iso bestand verwijderd na installatie en nooit opnieuw gedownload
Dan jaag ik m'n datalimiet er doorheenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dan download je toch opnieuw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan jaag ik m'n datalimiet er doorheenAah oke! Goed excuusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ga lekker naar bed dan..quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:33 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hoe is het, ben moeeeee verdomee
Oom kwam op bezoek moest eruit, Ulgh.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
ga lekker naar bed dan..
heb vandaag ook serieus tot 13:00 in mijn bed liggen meuren haha
ben ff lekker multiplayer last of us aan doen ieder op apparte plek in huis handig 2 PS3's hahhaquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:38 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Oom kwam op bezoek moest eruit, Ulgh.
dankquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:08 schreef theguyver het volgende:
[..]succes vandaag scrummie
![]()
moge peeps
Thanks! En getekend! 1 september sleutel. Weer aftellen!quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja succes Scrum. Mooie dag vandaag
We tellen allemaal mee!quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Thanks! En getekend! 1 september sleutel. Weer aftellen!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |