Op termijn zal het niet structureel helpen maar misschien een snelle actie om die doorstart te maken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb andere prioriteiten. Maar serieus, laten ze eerst dat dure ANP gebeuren maar cancelen, geloof dat dan het probleem al opgelost was, een tijdje eerst maar wat kwalitatief minder nieuws plaatsen, en goed nadenken over een nieuwe stap, nieuw concept etc. De FP is namelijk in essentie nog dezelfde als die van pakweg 10 jaar terug met een ander sausje erop. 10 jaar terug werkte dat, nu zijn er kwalitatief veel betere alternatieven met meer budget, dus dat het huidige concept niet meer werkt, is logisch, en dus is het nutteloos er geld (voor mij persoonlijk) in te stoppen, want ben er verre van overtuigd dat dat op lange termijn voldoende is.
Maar de FP groeit juist en het forum niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb andere prioriteiten. Maar serieus, laten ze eerst dat dure ANP gebeuren maar cancelen, geloof dat dan het probleem al opgelost was, een tijdje eerst maar wat kwalitatief minder nieuws plaatsen, en goed nadenken over een nieuwe stap, nieuw concept etc. De FP is namelijk in essentie nog dezelfde als die van pakweg 10 jaar terug met een ander sausje erop. 10 jaar terug werkte dat, nu zijn er kwalitatief veel betere alternatieven met meer budget, dus dat het huidige concept niet meer werkt, is logisch, en dus is het nutteloos er geld (voor mij persoonlijk) in te stoppen, want ben er verre van overtuigd dat dat op lange termijn voldoende is.
En nog kan het er niet uit. Dus is je business model niet goedquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar de FP groeit juist en het forum niet.
Ach, het is allemaal gewoon veroudert.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En nog kan het er niet uit. Dus is je business model niet goed.
lijkt mij leuk als het van de grond komtquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuke actie. Ik sponsor wel een lekkere rennerDoe jij mee?
Deze Renner?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuke actie. Ik sponsor wel een lekkere rennerDoe jij mee?
Ja gelukkig.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 10:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar morgen is het wel zondag hoor.
Dagception.
Dat is 1 grote R&P bende manquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dus nu allemaal naar het VIVA forum?
Die worden depressief van ons denk ikquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kom allemaal naar Quizlet kunnen jullie tienermeisjes pesten, eentje is geobsedeerd met Jeffery Dahmer en vind m helemaal geil.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |