gecondoleerd... reanimeren?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Fucking hell,mijn voedingseenheid(een Sharkoon PSU van 700 watt!!) is vannacht rond 02:30 defect gegaan en heeft een kortsluiting veroorzaak(alle apparaten in mijn studiokamer kregen tijdelijk geen elektriciteit,moest even stroomkast induiken).
Gelukkig werkt alles nog(met mijn 5 jaar oude OCZ PSU van 700 watt getest) ,behalve mijn 3 HDD en Blu-Ray brander.Die krijgen helaas geen direct stroom meer via SATA,maar de multicard-lezer wel.![]()
![]()
*noodzakelijk een oude pc gebruiken(quadcore) met Linux Mint 17.2 LiveDVD*
Al sinds mijn 15equote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
gecondoleerd... reanimeren?
nooit geweten dat je een computer wizkid was
Ik maaaaaaar ik zit op werk, en heb de kaarten zelf thuis haha misschien doe ik vanavond wel potje meequote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:32 schreef MotherFoker het volgende:
Wie kent het spel Cards Against Humanity?
Ik heb een spel gestart dus als je mee wil doen? http://www.cardsagainstoriginality.com/?g=2PJVTN
Sowwy.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke zou nog eens keer compliment doen
krijg toch een verkoudheid
leuk voor je mopquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
Sowwy.
Verder was het in de dag aangenaam
Prachtige reis gehad maar zo snel voorbij.
Ik heb mijn neef en nicht terug gezien na heel wat jaren, hoogtepuntje van de laatste dag.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:33 schreef Izzy73 het volgende:
Lekker relaxed sfeertje op BNW de laatste paar dagen.
quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:23 schreef Ali_boo het volgende:
je hebt gelijk
achter al die vijandigheid zit er een diepe bewondering voor hem als user en als mens
Ik ben zó benieuwd naar die BNW-meetquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:19 schreef Tingo het volgende:
Ik heb 't zelfde soort rare gevoelens voor jou,Lavvy baby.
Komt Scrummie ook op de BNW meet?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ben zó benieuwd naar die BNW-meet
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:44 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Komt Scrummie ook op de BNW meet?
Oh jee , ik denk dat ik weet wiequote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Het gerucht gaat dat er een bekende ex-FOK!ker komt.
Zit toch binnen,quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:07 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen luitjes![]()
![]()
Er komt een klap regen aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |