We hebben jou al als tienermeisje toch?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:18 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Kom allemaal naar Quizlet kunnen jullie tienermeisjes pesten, eentje is geobsedeerd met Jeffery Dahmer en vind m helemaal geil.
Ben 18, misschien is dit wat voor Fylax, ik kwam deze video tegen btw.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We hebben jou al als tienermeisje toch?
Dat is zeker netjes. En dat bedrag valt me ook alleszins mee. Scherp ingekocht Scrumquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:15 schreef Scrummie het volgende:
Zo, gewinkeld. Salontafel, tv meubel, en eethoek met 4 stoelen. Eindscore; 250,-.
Best netjes al zeg ik het zelf!
Tieners, hoe geil ook, kunnen niet op tegen de sociale intelligentie van ons. #fouteinsinuaties jawelquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:18 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Kom allemaal naar Quizlet kunnen jullie tienermeisjes pesten, eentje is geobsedeerd met Jeffery Dahmer en vind m helemaal geil.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is zeker netjes. En dat bedrag valt me ook alleszins mee. Scherp ingekocht Scrum
Hahaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:11 schreef Divje het volgende:
Goed bedrag trouwens Scrumter vergelijking, mijn tv meubel was al 300
![]()
Verdomde netjes dus.
Haha, die zooi heb ik nooit verstand van gehad. Werd me altijd gezegd dat Miele o zo goed is, ja tot je er zelf een hebtquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha.
Mooi, doe ik dat goed. Nu de dure zooi nog als wasmachine enzo. Ben benieuwd.
Heb er ook geen verstand vanquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, die zooi heb ik nooit verstand van gehad. Werd me altijd gezegd dat Miele o zo goed is, ja tot je er zelf een hebt
Is wat je zoekt allemaal nieuw of tweedehands qua koelkast/wasmachine/dergelijkspul?
Nieuw kan nog veel goedkoperquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb er ook geen verstand van. Miele schijnt wel goed/bekend te zijn, maar tegenwoordig..
Zoek in principe nieuw, tenzij veel te duur. Maar hier adresje in het dorp die handelt in die zooi, goedkoper dan de nieuwprijs, wel garantie en komt bezorgen en installeren. Gok dat ik daar voor koelkast + wasmachine 600 kwijt ga zijn.
Ja, zag al mooie dingen bij Coolblue, en die bezorgen ook enzo. Even kijken maar wat het hier kost, en als dat tegenvalt ga ik alsnog elcheapo doenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Nieuw kan nog veel goedkopermaar dat ligt er wel aan hoe lang je ermee wil doen, en of je veel geeft om het merkje wat er op staat
Leuk is dat uitzoeken hequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, zag al mooie dingen bij Coolblue, en die bezorgen ook enzo. Even kijken maar wat het hier kost, en als dat tegenvalt ga ik alsnog elcheapo doen
wishfull thinkingquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:49 schreef Divje het volgende:
Onze ajacied is er. Zeg Tjack, wat als Ajax derde wordt?
Klinkt ook goed!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb er ook geen verstand van. Miele schijnt wel goed/bekend te zijn, maar tegenwoordig..
Zoek in principe nieuw, tenzij veel te duur. Maar hier adresje in het dorp die handelt in die zooi, goedkoper dan de nieuwprijs, wel garantie en komt bezorgen en installeren. Gok dat ik daar voor koelkast + wasmachine 600 kwijt ga zijn.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:00 schreef Divje het volgende:
[..]
We shall see.
Alles okidoki verder?
Hahaha vetquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Divje heb je deze game al?
ziet er erg realistisch uit
Ik ook niet echt heb er maar 2 echte shooters black ops 1 en 2 maar puur voor de multiplayer zombie modusquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahaha vet
Toch..... Hou ik niet zo van shooters
Zombiesquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik ook niet echt heb er maar 2 echte shooters black ops 1 en 2 maar puur voor de multiplayer zombie modus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |