SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Sukkel je vergeet 4 chicksquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:27 schreef VMSDKR het volgende:
Faeroer mag je nu ook meedoen met suikerfeest?
Zeg ik geen nee tegen. Caloriebommen zijn altijd welkom. Vanavond iets onuitspreekbaars te eten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:27 schreef VMSDKR het volgende:
Faeroer mag je nu ook meedoen met suikerfeest?
Je mag ze altijd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:31 schreef VMSDKR het volgende:
Je mag 4 chicks doen met suikerfeest? En 72 maagden als je naar de hemel gaat?
Klinkt zo gek nog niet, die islam.
dan is dat vast geen pussyquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zeg ik geen nee tegen. Caloriebommen zijn altijd welkom. Vanavond iets onuitspreekbaars te eten.
Nee nog beter, superieure islam gecombineerd met het superieure Turkije.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:33 schreef fathank het volgende:
Vertel me alsjebielft meer over de superieure Islam
Feggetquote:
HIJ WIL GEWOON ROMANTIEKquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:48 schreef fathank het volgende:
Fucking hell wat is die stumperd uit how i met your mother een ontiegelijke beta.
Genoeg geërgerd nu, tijd om de gym te slopen
Hij doet me denken aan yats of faxiequote:
Ff serieus henk. Hoeveel van yats z'n dateverhalen geloof jij?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan yats of faxie
Ik zie t al voor me. Yats en deezertje op stap. Met yats als hosselcoachquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ff serieus henk. Hoeveel van yats z'n dateverhalen geloof jij?
Ik zit op 13%.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou faxie wel gruwelijk de dood in willen wensen maar je wéét gewoon dat die kerel overal op fok meeleest en er dan een jankkanonnade aankomt waar je je eigen polsen van door gaat willen snijden.
We weten wel dat je latent homoflikkertje bent Ossum.quote:
Prachtig was dat jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zie t al voor me. Yats en deezertje op stap. Met yats als hosselcoach
Ja is ook echt zo'n bescheten show. Type mensen die daar naar kijkt vindquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:48 schreef fathank het volgende:
Fucking hell wat is die stumperd uit how i met your mother een ontiegelijke beta.
Genoeg geërgerd nu, tijd om de gym te slopen
Chandler wel idd. Jezelf echt te geestig vinden en op ongepaste momenten door blijven gaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben echt zó'n Chandler. Wat jij?
Ik weet wel waarom, doerak.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:06 schreef Deuce92 het volgende:
Vind clumsy meer een Monica, weet niet waarom.
Zij valt wel keihard af, dus hey.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:06 schreef Deuce92 het volgende:
Vind clumsy meer een Monica, weet niet waarom.
https://www.google.nl/sea(...)JGgodaYcEzg&dpr=1.25quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Chandler wel idd. Jezelf echt te geestig vinden en op ongepaste momenten door blijven gaan.
Robin denk ik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:08 schreef Awesome_ het volgende:
Denk dat we allemaal wel kunnen verzinnen welk himym character ik zou zijn.
ik kijk die troep gelukkig niet, dus geen ideequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:08 schreef Awesome_ het volgende:
Denk dat we allemaal wel kunnen verzinnen welk himym character ik zou zijn.
Doe ik ook niet. Ik ben geen anime liefhebber.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:13 schreef Deuce92 het volgende:
Ja Beach we kunnen niet allemaal tekenfilmpjes kijken.
Als jij je 'ik voel me verheven boven alles wat enigszins opgevat zou kunnen worden als mainstream'-hoedje eens af zou zetten zou je gewoon legit geestige en goede series kunnen kijken, vriend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:10 schreef Beach het volgende:
[..]
ik kijk die troep gelukkig niet, dus geen idee
xDquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:10 schreef Deuce92 het volgende:
Hier zie ik Awesome ook wel voor aan.
@ 1:17
Nja, hij heeft tenminste alleen maar het hoedje. Henk heeft er een full body armor van.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Als jij je 'ik voel me verheven boven alles wat enigszins opgevat zou kunnen worden als mainstream'-hoedje eens af zou zetten zou je gewoon legit geestige en goede series kunnen kijken, vriend.
loondienst, zzp of freelance?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:19 schreef clumsy_clown het volgende:
WIE HEEFT ERVARING MET WERKEN VOOR DETACHERINGSBUREAUS EN WIL WAT VRAGEN BEANTWOORDEN VOOR ME.
Ik. Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:19 schreef clumsy_clown het volgende:
WIE HEEFT ERVARING MET WERKEN VOOR DETACHERINGSBUREAUS EN WIL WAT VRAGEN BEANTWOORDEN VOOR ME.
heb alleen coraline en graveyard book gelezenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:38 schreef clumsy_clown het volgende:
hey seto lees je ook boeken van neil gaiman?
aangezien die elkaar zo'n beetje uitsluiten, do explain?quote:
Turkije ligt toch grotendeels in Azië.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Haha daarin trappen is echt iets voor Aziaten.
Twee dms en je moet je aandacht alweer te veel verdelen. Manmanman. Ouderdom is geen pretje he?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:41 schreef stinkie het volgende:
Verdomme cc, door dat ge-dm brand mijn vreten aan
rip pratchettquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja wat ik nog wilde zeggen dan moet je good omens ff lezen seto. Is tof.
bezoek. Onuitspreekbaar recept. Ik ben iets op het spoor. Kom er zo op terugquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:14 schreef Stimorol- het volgende:
Cc wat was die pogaca recept? Krijg bezoek en kan niet ff n pak koekjes neerpleuren. Ben geen tataaaaa
Skiet opquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
bezoek. Onuitspreekbaar recept. Ik ben iets op het spoor. Kom er zo op terug
http://mijnmixedkitchen.b(...)Turkse-broodjes.htmlquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:14 schreef Stimorol- het volgende:
Cc wat was die pogaca recept? Krijg bezoek en kan niet ff n pak koekjes neerpleuren. Ben geen tataaaaa
aha, de gevoelige snaar. Alles valt op z'n plekquote:
Nee hoor. Slechts fantasy en sci-fi trek ik doorgaans niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nja, hij heeft tenminste alleen maar het hoedje. Henk heeft er een full body armor van.
can you fill me iiiiiiiiiiiiiinquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:25 schreef Awesome_ het volgende:
zit dankzij seto echt ff hard te genieten van craig david
Ohja dat kan pas sinds deze week op iphones he?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Whatsapp web is wel een verademing zeg. Jeetje.
Ja ik loop ietwat achter. I know. I know.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Ohja dat kan pas sinds deze week op iphones he?
Haar receptenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
http://mijnmixedkitchen.b(...)Turkse-broodjes.html
Ik ga volgende keer wel minder olie erin doen. Kan zeker met een kwart minder.
Dat zijn toch gewoon (gevulde)croissants?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
GA ELDERS SCHELDEN HOORquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon croissants?
Welkom in de Turkse keuken, waar je kookt voor een middelgroot dorp en restjes laten staan geen optie is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:15 schreef Beach het volgende:
48 stuks dat is mij te gortig
ik schrok al toen ik zag 1 kilo bloem
Ik dacht altijd dat die Turken in de shop zo stoned waren dat ze vergaten dat ze net suiker in hun thee hadden gedaan maar kennelijk is 6 scheppen suiker normaal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:20 schreef fathank het volgende:
Heel vreemd die diabetes-epidemie onder de Turkse medemens
Hehehehequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die Turken in de shop zo stoned waren dat ze vergaten dat ze net suiker in hun thee hadden gedaan maar kennelijk is 6 scheppen suiker normaal.
Wanneer ga je eens voor ons koken dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die Turken in de shop zo stoned waren dat ze vergaten dat ze net suiker in hun thee hadden gedaan maar kennelijk is 6 scheppen suiker normaal.
Ah duh. Je kookt voor het hele gezin en eventuele bezoek.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:15 schreef Beach het volgende:
Jij bakt 16 porties voor jezelf?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah duh. Je kookt voor het hele gezin en eventuele bezoek.
Ik bak dus 1/3 van het recept.
Echt eh, zijn gewoon croissantjes. Zit geeneens vlees of kip in.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:15 schreef Beach het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Omdat hij het serieus over jullie toekomst wil haan hebben. Zo te horen ben je een halve stap van verloofd zijn verwijderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, wat een malle hond.BEASTMODE
Aantal personen: 10quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:04 schreef Beach het volgende:
http://www.turksekok.nl/50/pogaca
wat vinden jullie van dit recept dan
heeft gehakt
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:02 schreef Awesome_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, wat een malle hond.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
je bezoek komt niet?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah duh. Je kookt voor het hele gezin en eventuele bezoek.
Ik bak dus 1/3 van het recept.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:05 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Aantal personen: 10
250 gram lamsgehakt
Leuk geprobeerd.
Je bent gewoon bang dat ik je deadlift record op je verjaardag verbreken zal, geef nou maar toe.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:01 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Sorry ik schrap jou uit mijn verjaardagsboekje
Geen idee wat iedereen hier lift, en zolang ik aan het cutten ben boeit het me ook niet zo.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat ik je deadlift record op je verjaardag verbreken zal, geef nou maar toe.
Geloof er niets van. Ik daag je uit om die 300 te pakken. Pak hem dan!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:12 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Geen idee wat iedereen hier lift, en zolang ik aan het cutten ben boeit het me ook niet zo.
Paar weken goed eten en pak de 300 wel
Verdikke, ik elke dag bezig met liften om jou te overtuigenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:14 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Geloof er niets van. Ik daag je uit om die 300 te pakken. Pak hem dan!
Tsja, moet je maar meer video's uploaden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Verdikke, ik elke dag bezig met liften om jou te overtuigen
Alles voor niets
Film jij eens een Deadlift dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:22 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Tsja, moet je maar meer video's uploaden.Je kan het nog goedmaken voor ons allemaal.
Heb geen 280 staan vriend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:22 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Film jij eens een Deadlift dan?
Er komen 3 mensen. Plus ik. Oh en 2 kids. Fuck. Wordt toch meer maken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
je bezoek komt niet?
Zat zeker in de Thalys Op het toilet he
Leuk, veel eten, gezellig, haar moeder wil dit weekend koffiedrinken met die van mij.quote:
alsof jij dat niet weet 😉quote:
R&P / He Faeröer, hoe was je date?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Leuk, veel eten, gezellig, haar moeder wil dit weekend koffiedrinken met die van mij.![]()
Maar verder geen zin in de seto-warriors op m'n nek, dit topic is GYM, niet R&P.
Jij gaat soon die chick ownenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Leuk, veel eten, gezellig, haar moeder wil dit weekend koffiedrinken met die van mij.![]()
Maar verder geen zin in de seto-warriors op m'n nek, dit topic is GYM, niet R&P.
die weet waarschijnlijk waar ie aan begintquote:
maar wat zijn je maxes nu dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:37 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Even geen tijd om te editten, maar komt eraan
Ben je naast het Turks zijn ook nog eens lesbo of zo? Aangezien je geen greintje humor hebt/quote:
Jonger zijn ze nog zo angstig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
die weet waarschijnlijk waar ie aan begint
Geef me meer. 9/10 ditquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben je naast het Turks zijn ook nog eens lesbo of zo? Aangezien je geen greintje humor hebt/
Je doet wel je naam eer aan trouwens, qua smaak de eerste 3 seconden lekkerder dan de meesten maar daarna al een gigantische teleurstelling. De taak die je hebt kun je niet, en van de enige manier om van je te genieten raak je gigantisch van aan de schijt.
setoneger.gifquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben je naast het Turks zijn ook nog eens lesbo of zo? Aangezien je geen greintje humor hebt/
Je doet wel je naam eer aan trouwens, qua smaak de eerste 3 seconden lekkerder dan de meesten maar daarna al een gigantische teleurstelling. De taak die je hebt kun je niet, en van de enige manier om van je te genieten raak je gigantisch van aan de schijt.
Wel die straps dumpen bij singles!!!quote:
Ja, is ook beter, alleen constant heet + zweet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:43 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wel die straps dumpen bij singles!!!
Voor reps gebruik ik ze wel, maar probeer ze met singles weg te laten!
de watquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:31 schreef Faeroer het volgende:
Het is ook af en toe de bedoeling dat je de tren eruit gooit he!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:44 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ja, is ook beter, alleen constant heet + zweet.Moet magnesium halen.
Ik heb tren hitte zelfs zonder tren. Winter-gains, hopelijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Het is ook af en toe de bedoeling dat je de tren eruit gooit he!
Maar als je er doorheen bijt scheuren je spieren af.quote:
Doe je het dagelijkse buikspierkwartier?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar mn buik voelt beurs aangewoon negeren en alles?
De beste manier om van spierpijn af te komen is veel water drinken en zorgen dat je weer gaat bewegen, dan voer je e de afvalstoffen in je spieren sneller af. Met stilzitten maak je het ergerquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:47 schreef Stimorol- het volgende:
Als je spierpijn hebt hoe beweeg je dan verder? Sporten doet dan toch pijn?
Nee een 12 min durende hiit prut na 81828q919192 dagen niets doen. Alles doet zeer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Doe je het dagelijkse buikspierkwartier?
Gewoon consequent blijven trainen, gaat de spierpijn uiteindelijk wel weg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee een 12 min durende hiit prut na 81828q919192 dagen niets doen. Alles doet zeer.
Nou morgenochtend de buurt maar wakker kreunen danquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
De beste manier om van spierpijn af te komen is veel water drinken en zorgen dat je weer gaat bewegen, dan voer je e de afvalstoffen in je spieren sneller af. Met stilzitten maak je het erger
En wat doe jij dan voor hiitquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee een 12 min durende hiit prut na 81828q919192 dagen niets doen. Alles doet zeer.
Via een app.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:53 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
En wat doe jij dan voor hiit
Damn en ik dacht lui te zijn met mn 2 weken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Via een app.
Ik begrijp dat jullie gaan bashen, maar ik heb voor het laatst september 2013 gesport. Be gentle.
Als ik het gewoon puur voor het afvallen deed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Via een app.
Ik begrijp dat jullie gaan bashen, maar ik heb voor het laatst september 2013 gesport. Be gentle.
Had geen zin meer. Liep vooral hard. Was toen best die hard. Soms om 6 uur opstaan en dan buiten rennenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Damn en ik dacht lui te zijn met mn 2 weken.
Ja dit wil ik ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Als ik het gewoon puur voor het afvallen deed.
Kocht ik me zon "spinfiets" ging ik dat gewoon elke ochtend gewoon even lekker op een lege maag hiit doen.
Kilo's vliegen er vanaf!
precies, dat of zon roeimachinequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Als ik het gewoon puur voor het afvallen deed.
Kocht ik me zon "spinfiets" ging ik dat gewoon elke ochtend gewoon even lekker op een lege maag hiit doen.
Kilo's vliegen er vanaf!
Bmi van 28.2 meen ik. Wat er af moet... hmmmm... minimaal 13 Kg. Met mijn lichaamsbouw is een beetje vet mooier.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:56 schreef VMSDKR het volgende:
stimorol mag ik vragen hoeveel als jij weegt en wat jij als streef hebt?
Nog niet gekeken.. Zal t wel snel doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:58 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nou, zo'n ding is op MP niet zo duur!
Wat let je
Goedzo, we horen graag van uw progressie!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nog niet gekeken.. Zal t wel snel doen.
Wat voor schema stel jij voor? Jij bent veel afgevallen vernam ik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Goedzo, we horen graag van uw progressie!
Wel alles geven als je dan het fietsje om hoge intensiteit zet.
Niet dat halve wijven werk
Ik snapte nooit waarom ze in islamitische staten zuur over vrouwen gooien maar dat is kennelijk de enige manier om met basic bitches als jou om te gaan.quote:
Irl ben ik geen bitch? Ben best lief en zorgzaam.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik snapte nooit waarom ze in islamitische staten zuur over vrouwen gooien maar dat is kennelijk de enige manier om met basic bitches als jou om te gaan.
De enige reden dat varkens haram zijn is omdat ze in die contreien niet weten hoe ze met stugge beharing af moeten rekenen, dat en het kriebelt zo lekker bij een pijpbeurt.
Gezien het feit hoeveel mongolen er rondlopen in Turkije is constant toeteren de enige manier om er geen op je motorkap te laten belanden, daarom doen jullie het hier alleen als er een overwinning is geweest en er een boel Turken op straat lopen.
Ja maar dat is puur door voeding, en daarnaast lift ik gewoon.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat voor schema stel jij voor? Jij bent veel afgevallen vernam ik.
Ow you. 30 KG is niet nix. Iets met veer en zo.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja maar dat is puur door voeding, en daarnaast lift ik gewoon.
En voor mij is het afvallen puur om in een lagere gewichtklasse te komen voor wedstrijden
Gewoon HIIT opbouwen tot max een 12/13 minuten en dan nog gewoon lekker half uur flink doortrappen
En de enige waar je op reageert snap je nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
De rest is het reageren niet waard.
Kijk veren voor mij!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow you. 30 KG is niet nix. Iets met veer en zo.
Maar ja mannen vallen wel sneller af hmm
Ow my God I love itttttttquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:09 schreef stinkie het volgende:
Ik wilde dat ik hardlopen leuk vond, maar echt
Dan zou ik elke ochtend rondje om de wijk heen doen.
Maar hardlopen
loop door de goudse hout danquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:09 schreef stinkie het volgende:
Maar hardlopen
Heb last van mn hormonen. Pcos. Ik val af als ik koolhydraatarm eet tho is dat echt lastig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:11 schreef Fripsel het volgende:
Afvallen doe je voornamelijk op voeding. Als je een lage spiermassa hebt kun je wel in het begin ook nog wat gains maken waardoor je wat strakker lijkt..
Sinds ik in het buitengebied woon kan ik hardlopen wel een beetje waarderen. In het zonnetje tussen de weilanden en schaapjesquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:09 schreef stinkie het volgende:
Maar hardlopen
Heb nog wel een delicious kh arme avondmaaltijd waar je zo verliefd op word als je vis magquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb last van mn hormonen. Pcos. Ik val af als ik koolhydraatarm eet tho is dat echt lastig.
vrouw gaat daar altijd. Maar het blijft hardlopen. Wn het zou mij echt om10-15 minuutjes sprinten gaan voor mijn ontbijtquote:
Zou je je eens moeten verdiepen in paleo. En zoveel mogelijk makkelijke lekkere alternatieven zoeken waarbij je weinig koolhydraten hebt. Als je daar een leuke hoeveelheid van bij elkaar gesprokkeld krijgt is het leuker/makkelijker.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb last van mn hormonen. Pcos. Ik val af als ik koolhydraatarm eet tho is dat echt lastig.
Snap jequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:13 schreef Faeroer het volgende:
Turk zijn en koolhydraat arm eten.
Doe dan 1000 gram gehakt en 250 gram bloem ipv andersom.
Die van mij zitten gewoon stevig in een sport bh hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Snap je
En mannen die niet rennen! AL DIE OP EN NEERGAANDE BORSTEN MISSEN
Ben al zo ver dat ik bijnaaaa geen brood eet. En maak idd ook vaak "natuurlijke" recepten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:14 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zou je je eens moeten verdiepen in paleo. En zoveel mogelijk makkelijke lekkere alternatieven zoeken waarbij je weinig koolhydraten hebt. Als je daar een leuke hoeveelheid van bij elkaar gesprokkeld krijgt is het leuker/makkelijker.
Sorry dat ik iemand probeer te helpen met adviesquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:14 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wel grappig dat het over afvallen gaat en plots komt onze blonde schoonheid weer tevoorschijn.
Waar gaat dit heen met dit topic!
Volgensmij zat er een compliment in om het geen haatpost te laten worden he madame!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Sorry dat ik iemand probeer te helpen met advies
Mwa. Vooralsnog hebben jullie een theekransje van het topic gemaakt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:10 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Kijk veren voor mij!
Ik mag deze turk nu al meer als C_C
Kunnen we dr inruilen?
Elke zondag 06:30 coopertest masterrace. Zie geen borsten, wel veel 50-plus beta mannen die het hondje van hun 18-jarige uitgepaalde bimbo moeten uitlaten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Snap je
Ik eet nog liever rauwe kip dan vis. Bah.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:13 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Heb nog wel een delicious kh arme avondmaaltijd waar je zo verliefd op word als je vis mag
Nog in shock van die anti-banger die jij laatst postte. En ze vroeg om meer...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:09 schreef VMSDKR het volgende:
Normaal is v1zor zo'n rustige jongen. Snap er niks van.
Ik maak zulke lekkere zalm, dat er een hele horde aan IJslandse shieldmaidens aan mijn tafel komt zitten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik eet nog liever rauwe kip dan vis. Bah.
Maar kan de blanke vis nog net waarderen.
Geef je recept maar. Al denk ik dat ik het niet zal maken.
Ik ging eens rennen laat id avond. Val niet zo op blonde mannen, maar daar liep er een rond waar ik week van werd. Iedere keer als ik hem zagquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:16 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Elke zondag 06:30 coopertest masterrace. Zie geen borsten, wel veel 50-plus beta mannen die het hondje van hun 18-jarige uitgepaalde bimbo moeten uitlaten.
Anti-banger? Welke track gaat het nu over?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nog in shock van die anti-banger die jij laatst postte. En ze vroeg om meer...
Alsof jij niet balls-deep gaat op verzoek.
Reddit.com/r/ketoquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil dat leren eten. Maar tis zo gruwelijk nasty..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:18 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik maak zulke lekkere zalm, dat er een hele horde aan IJslandse shieldmaidens aan mijn tafel komt zitten.
Lieg niet jij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die van mij zitten gewoon stevig in een sport bh hoorer is ook niet zoveel van over. Ik ben in rouw
Niet zo haten, jij wil niet voor ons koken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa. Vooralsnog hebben jullie een theekransje van het topic gemaakt.
wedden dat die hun ouders niet mee zouden nemenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:18 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik maak zulke lekkere zalm, dat er een hele horde aan IJslandse shieldmaidens aan mijn tafel komt zitten.
Nee, geheim recept.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik eet nog liever rauwe kip dan vis. Bah.
Maar kan de blanke vis nog net waarderen.
Geef je recept maar. Al denk ik dat ik het niet zal maken.
Ze kookt wel als je het lief vraagt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Niet zo haten, jij wil niet voor ons koken.
Gun me die 13 Kg minder.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nee, geheim recept.
had het met je willen delen maar als je al zo reageert dan doe ik ook geen moeite!
Naar pis stinken wutquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En dan naar pis ruiken zeker![]()
Ik neem max 150 gr per dag. Is voldoende.
Denk t ook. CC doet stoer hier maar zal IRL vast aardig en een echte pussy zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ze kookt wel als je het lief vraagt.
Keto is toch ruiken naar aceton? Zodra ik minder met koolhydraten en meer eiwitten eet ruik ik.quote:
Ja durf niet zo snel lief te doen tegen C_C ze is zon feeks in dit topicquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ze kookt wel als je het lief vraagt.
Tuurlijk gun ik je dat!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gun me die 13 Kg minder.
Hoelang heb je er over gedaan?
Toen ik rookte ging het wel easy. Eens in 1 maand 10 Kg afgevallen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:24 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja durf niet zo snel lief te doen tegen C_C ze is zon feeks in dit topic
[..]
Tuurlijk gun ik je dat!
maar het komt niet aanwaaien..
Poeh, weetniet hoelang ik erover heb gedaan precies.
't is ook geen wedstrijd he, sinds eind vorig jaar ofzo
Of je snor beter wassenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Keto is toch ruiken naar aceton? Zodra ik minder met koolhydraten en meer eiwitten eet ruik ik.
Waarom jahroon weer boosten hier dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:28 schreef Beach het volgende:
gewoon anavar kuurtje regeleren bij Jahroon
Heb geen snor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:27 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Of je snor beter wassen![]()
Maar srs nergens last van als je genoeg water zuipt..
Kek. Arische vrouwen hebben geen snorgroei.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb geen snor.
Jouw chick heeft zeker een blonde snor he? Zo nasty.
Oe, dit is wel een hele naïeve aanname.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:32 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kek. Arische vrouwen hebben geen snorgroei.
Blonde vrouwen hebben van dat blonde haar in hun gezicht. Dat donshaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:32 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kek. Arische vrouwen hebben geen snorgroei.
Dezequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Anti-banger? Welke track gaat het nu over?
Roep maar waar je zin in hebt hoor. De VMS dropt er zo even 3 in een spoilertje.
Normaal gewend jouw linkjes te openen zonder dat m'n youtube history verpest gaat worden met bagger. Dit vond ik echt slecht...quote:
Nie mauwen kutquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:47 schreef Stimorol- het volgende:
Als je spierpijn hebt hoe beweeg je dan verder? Sporten doet dan toch pijn?
ewa vizor wellike track stuurde jij toen naar mijquote:
De meeste hardlopende vrouwen zijn van die takjes zonder tieten. Die met tieten zijn dikkerds die het nooit lang volhouden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Snap je
Oh shit, dat vind ik serieus wel een goede track.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Deze
[..]
Normaal gewend jouw linkjes te openen zonder dat m'n youtube history verpest gaat worden met bagger. Dit vond ik echt slecht...
Andere missers waren vooral "kun je tegenkomen op illegale rave op strand van Grieks eiland, no probs". Dit was VMS drukt hoer met SOA op m'n pik.
Mwa, 50-plusser met een bimbo van 18. Hoezo beta? Of worden ze hun eigen huis uitgejaagd door die bimbo's?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:16 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Elke zondag 06:30 coopertest masterrace. Zie geen borsten, wel veel 50-plus beta mannen die het hondje van hun 18-jarige uitgepaalde bimbo moeten uitlaten.
Denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Denk t ook. CC doet stoer hier maar zal IRL vast aardig en een echte pussy zijn.
Emo-trackje voor je? Dan niks gezegd vriend, snap jequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oh shit, dat vind ik serieus wel een goede track.
Was je nog maaaar hieeeeeeer bij mijjjjjjjjjjjjj :$ ;$
Ja ik behoor tot de fatties he.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
De meeste hardlopende vrouwen zijn van die takjes zonder tieten. Die met tieten zijn dikkerds die het nooit lang volhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh. ok.BEASTMODE
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:44 schreef Awesome_ het volgende:
Dus ik deze TT vertalen, gewoon rustig, nieuwsgierig aagje als ik benHij levert wel, die seto. Dat moet je hem nageven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh. ok.
Ik lieg niet! Ik ben van een volle 85D naar een magere 70/75C gegaan jaquote:
Waar hebben we het nu over gehad?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:47 schreef Awesome_ het volgende:
Hey frips
if you were a fruit you would be a fine-apple
dm me voo rmeer zoete woordjes![]()
Van jou moet ik behoorlijk huilen jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou faxie wel gruwelijk de dood in willen wensen maar je wéét gewoon dat die kerel overal op fok meeleest en er dan een jankkanonnade aankomt waar je je eigen polsen van door gaat willen snijden.
Heb nu ook volle D.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik lieg niet! Ik ben van een volle 85D naar een magere 70/75C gegaan jaik heb m'n tieten er gewoon bij in kunnen leveren.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van jou moet ik behoorlijk huilen ja
Jezus Christus op een hobbelpaard.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van jou moet ik behoorlijk huilen ja
Zeg maar Faxie hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus Christus op een hobbelpaard.
7.5/tien zou waarderen met een half liter illegale Moldavische wodkaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:38 schreef VMSDKR het volgende:
^ Ja V1zor, deze stuurde ik naar Awesome_. Consider dat een goedmakertje.
Ligt aan je bouw en naar welke bmi je gaat denk ik. Mijn bmi was 32, hij is nu 21.9.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb nu ook volle D.
Moet ik afscheid van ze nemen?
Hoi, jij hier?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ligt aan je bouw en naar welke bmi je gaat denk ik. Mijn bmi was 32, hij is nu 21.9.
Ik zou eerder het stukje hondenpoep wat aan m'n schoen bleef hangen aanbidden dan jou, maar nice try.quote:
Stiekem ben ik Braddie in full cammoquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:52 schreef Deuce92 het volgende:
Topic is nu helemaal naar de ernstige ziekte. Straks komen Yats en Deezertje ook nog erbij.
28 nog wat. 25 is ok met mijn bouw. Heb vrouwelijke rondingen dus hoef niet heel slank te zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ligt aan je bouw en naar welke bmi je gaat denk ik. Mijn bmi was 32, hij is nu 21.9.
Owwwww... zo autistisch dit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:52 schreef Deuce92 het volgende:
Topic is nu helemaal naar de ernstige ziekte. Straks komen Yats en Deezertje ook nog erbij.
He bah, je moet je voeten ook vegen hequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zou eerder het stukje hondenpoep wat aan m'n schoen bleef hangen aanbidden dan jou, maar nice try.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik best verbaasd ben over m'n bouw. Ik was ook bang dat ik m'n vorm een beetje zou verliezen maar heb nog steeds wel zandloper figuur.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
28 nog wat. 25 is ok met mijn bouw. Heb vrouwelijke rondingen dus hoef niet heel slank te zijn.Wil toch graag n c behouden. Straks krijg ik theezakjes
Jazeker. En jij?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met een vrouw bedoel ik. Vrijwillig?
quote:Het grootste voordeel dat creatine me geeft is het verlies aan spierpijn na de training. Vroeger liep ik 2 dagen mank van de spierpijn bij wijze van.
Wees blij dat we niet zo achterlijk zijn als de cultuur waar jij vandaan komt, genocide op een ongewenste volksgroep klinkt zo minder leuk niet?quote:
Zit er iets dwars?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wees blij dat we niet zo achterlijk zijn als de cultuur waar jij vandaan komt, genocide op een ongewenste volksgroep klinkt zo minder leuk niet?
Ik vind het lief, maar heb je al door dat ik Koerdisch ben?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wees blij dat we niet zo achterlijk zijn als de cultuur waar jij vandaan komt, genocide op een ongewenste volksgroep klinkt zo minder leuk niet?
Ben je uit aan het lekken?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wrm denk je dat ik nu chill ben. Engerd.
Volgens mij verandert dat juist niets aan het onderliggende bericht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind het lief, maar heb je al door dat ik Koerdisch ben?
Dan hoef ik m'n boertjes ook niet in te houdenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hij loost het liever bij CC geloof ik.
In before: Ben je een archeologe Frip?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:47 schreef Awesome_ het volgende:
Hey frips
if you were a fruit you would be a fine-apple
dm me voo rmeer zoete woordjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |