SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Sukkel je vergeet 4 chicksquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:27 schreef VMSDKR het volgende:
Faeroer mag je nu ook meedoen met suikerfeest?
Zeg ik geen nee tegen. Caloriebommen zijn altijd welkom. Vanavond iets onuitspreekbaars te eten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:27 schreef VMSDKR het volgende:
Faeroer mag je nu ook meedoen met suikerfeest?
Je mag ze altijd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:31 schreef VMSDKR het volgende:
Je mag 4 chicks doen met suikerfeest? En 72 maagden als je naar de hemel gaat?
Klinkt zo gek nog niet, die islam.
dan is dat vast geen pussyquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zeg ik geen nee tegen. Caloriebommen zijn altijd welkom. Vanavond iets onuitspreekbaars te eten.
Nee nog beter, superieure islam gecombineerd met het superieure Turkije.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:33 schreef fathank het volgende:
Vertel me alsjebielft meer over de superieure Islam
Feggetquote:
HIJ WIL GEWOON ROMANTIEKquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:48 schreef fathank het volgende:
Fucking hell wat is die stumperd uit how i met your mother een ontiegelijke beta.
Genoeg geërgerd nu, tijd om de gym te slopen
Hij doet me denken aan yats of faxiequote:
Ff serieus henk. Hoeveel van yats z'n dateverhalen geloof jij?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan yats of faxie
Ik zie t al voor me. Yats en deezertje op stap. Met yats als hosselcoachquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ff serieus henk. Hoeveel van yats z'n dateverhalen geloof jij?
Ik zit op 13%.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou faxie wel gruwelijk de dood in willen wensen maar je wéét gewoon dat die kerel overal op fok meeleest en er dan een jankkanonnade aankomt waar je je eigen polsen van door gaat willen snijden.
We weten wel dat je latent homoflikkertje bent Ossum.quote:
Prachtig was dat jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zie t al voor me. Yats en deezertje op stap. Met yats als hosselcoach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |