SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Sukkel je vergeet 4 chicksquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:27 schreef VMSDKR het volgende:
Faeroer mag je nu ook meedoen met suikerfeest?
Zeg ik geen nee tegen. Caloriebommen zijn altijd welkom. Vanavond iets onuitspreekbaars te eten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:27 schreef VMSDKR het volgende:
Faeroer mag je nu ook meedoen met suikerfeest?
Je mag ze altijd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:31 schreef VMSDKR het volgende:
Je mag 4 chicks doen met suikerfeest? En 72 maagden als je naar de hemel gaat?
Klinkt zo gek nog niet, die islam.
dan is dat vast geen pussyquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zeg ik geen nee tegen. Caloriebommen zijn altijd welkom. Vanavond iets onuitspreekbaars te eten.
Nee nog beter, superieure islam gecombineerd met het superieure Turkije.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:33 schreef fathank het volgende:
Vertel me alsjebielft meer over de superieure Islam
Feggetquote:
HIJ WIL GEWOON ROMANTIEKquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:48 schreef fathank het volgende:
Fucking hell wat is die stumperd uit how i met your mother een ontiegelijke beta.
Genoeg geërgerd nu, tijd om de gym te slopen
Hij doet me denken aan yats of faxiequote:
Ff serieus henk. Hoeveel van yats z'n dateverhalen geloof jij?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan yats of faxie
Ik zie t al voor me. Yats en deezertje op stap. Met yats als hosselcoachquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ff serieus henk. Hoeveel van yats z'n dateverhalen geloof jij?
Ik zit op 13%.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou faxie wel gruwelijk de dood in willen wensen maar je wéét gewoon dat die kerel overal op fok meeleest en er dan een jankkanonnade aankomt waar je je eigen polsen van door gaat willen snijden.
We weten wel dat je latent homoflikkertje bent Ossum.quote:
Prachtig was dat jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zie t al voor me. Yats en deezertje op stap. Met yats als hosselcoach
Ja is ook echt zo'n bescheten show. Type mensen die daar naar kijkt vindquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:48 schreef fathank het volgende:
Fucking hell wat is die stumperd uit how i met your mother een ontiegelijke beta.
Genoeg geërgerd nu, tijd om de gym te slopen
Chandler wel idd. Jezelf echt te geestig vinden en op ongepaste momenten door blijven gaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben echt zó'n Chandler. Wat jij?
Ik weet wel waarom, doerak.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:06 schreef Deuce92 het volgende:
Vind clumsy meer een Monica, weet niet waarom.
Zij valt wel keihard af, dus hey.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:06 schreef Deuce92 het volgende:
Vind clumsy meer een Monica, weet niet waarom.
https://www.google.nl/sea(...)JGgodaYcEzg&dpr=1.25quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Chandler wel idd. Jezelf echt te geestig vinden en op ongepaste momenten door blijven gaan.
Robin denk ik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:08 schreef Awesome_ het volgende:
Denk dat we allemaal wel kunnen verzinnen welk himym character ik zou zijn.
ik kijk die troep gelukkig niet, dus geen ideequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:08 schreef Awesome_ het volgende:
Denk dat we allemaal wel kunnen verzinnen welk himym character ik zou zijn.
Doe ik ook niet. Ik ben geen anime liefhebber.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:13 schreef Deuce92 het volgende:
Ja Beach we kunnen niet allemaal tekenfilmpjes kijken.
Als jij je 'ik voel me verheven boven alles wat enigszins opgevat zou kunnen worden als mainstream'-hoedje eens af zou zetten zou je gewoon legit geestige en goede series kunnen kijken, vriend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:10 schreef Beach het volgende:
[..]
ik kijk die troep gelukkig niet, dus geen idee
xDquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:10 schreef Deuce92 het volgende:
Hier zie ik Awesome ook wel voor aan.
@ 1:17
Nja, hij heeft tenminste alleen maar het hoedje. Henk heeft er een full body armor van.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Als jij je 'ik voel me verheven boven alles wat enigszins opgevat zou kunnen worden als mainstream'-hoedje eens af zou zetten zou je gewoon legit geestige en goede series kunnen kijken, vriend.
loondienst, zzp of freelance?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:19 schreef clumsy_clown het volgende:
WIE HEEFT ERVARING MET WERKEN VOOR DETACHERINGSBUREAUS EN WIL WAT VRAGEN BEANTWOORDEN VOOR ME.
Ik. Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:19 schreef clumsy_clown het volgende:
WIE HEEFT ERVARING MET WERKEN VOOR DETACHERINGSBUREAUS EN WIL WAT VRAGEN BEANTWOORDEN VOOR ME.
heb alleen coraline en graveyard book gelezenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:38 schreef clumsy_clown het volgende:
hey seto lees je ook boeken van neil gaiman?
aangezien die elkaar zo'n beetje uitsluiten, do explain?quote:
Turkije ligt toch grotendeels in Azië.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Haha daarin trappen is echt iets voor Aziaten.
Twee dms en je moet je aandacht alweer te veel verdelen. Manmanman. Ouderdom is geen pretje he?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:41 schreef stinkie het volgende:
Verdomme cc, door dat ge-dm brand mijn vreten aan
rip pratchettquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja wat ik nog wilde zeggen dan moet je good omens ff lezen seto. Is tof.
bezoek. Onuitspreekbaar recept. Ik ben iets op het spoor. Kom er zo op terugquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:14 schreef Stimorol- het volgende:
Cc wat was die pogaca recept? Krijg bezoek en kan niet ff n pak koekjes neerpleuren. Ben geen tataaaaa
Skiet opquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
bezoek. Onuitspreekbaar recept. Ik ben iets op het spoor. Kom er zo op terug
http://mijnmixedkitchen.b(...)Turkse-broodjes.htmlquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:14 schreef Stimorol- het volgende:
Cc wat was die pogaca recept? Krijg bezoek en kan niet ff n pak koekjes neerpleuren. Ben geen tataaaaa
aha, de gevoelige snaar. Alles valt op z'n plekquote:
Nee hoor. Slechts fantasy en sci-fi trek ik doorgaans niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nja, hij heeft tenminste alleen maar het hoedje. Henk heeft er een full body armor van.
can you fill me iiiiiiiiiiiiiinquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:25 schreef Awesome_ het volgende:
zit dankzij seto echt ff hard te genieten van craig david
Ohja dat kan pas sinds deze week op iphones he?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Whatsapp web is wel een verademing zeg. Jeetje.
Ja ik loop ietwat achter. I know. I know.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Ohja dat kan pas sinds deze week op iphones he?
Haar receptenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
http://mijnmixedkitchen.b(...)Turkse-broodjes.html
Ik ga volgende keer wel minder olie erin doen. Kan zeker met een kwart minder.
Dat zijn toch gewoon (gevulde)croissants?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
http://mijnmixedkitchen.b(...)Turkse-broodjes.html
Ik ga volgende keer wel minder olie erin doen. Kan zeker met een kwart minder.
GA ELDERS SCHELDEN HOORquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon croissants?
Welkom in de Turkse keuken, waar je kookt voor een middelgroot dorp en restjes laten staan geen optie is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:15 schreef Beach het volgende:
48 stuks dat is mij te gortig
ik schrok al toen ik zag 1 kilo bloem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |