SPOILER: Wat is de planning?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Help Toekito en anderen aan een Pace Pro!
Presentatie Hartekind
[ Bericht 2% gewijzigd door fietsie op 21-08-2015 11:07:46 ]Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
harder is beterquote:
heb jij hem liever zacht ?quote:
wifi al 2 keer weggevallen, al een vastloper gehad en hij is net zo traag als voorheen (w8) zo niet tragerquote:
Terug naar 7 dan maarquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:38 schreef crv het volgende:
[..]
wifi al 2 keer weggevallen, al een vastloper gehad en hij is net zo traag als voorheen (w8) zo niet trager
Uhuh. Met jou in de OPquote:
pics or it didn't..... ow wacht nee laat maarquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:39 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, eindelijk weet ik waarom ik niet zo groot ben. De lengte is ergens anders heen gegaan.
http://playboy.nl/knowhow(...)t-grootst-geschapen/
ik zat aan 3.11 te denkenquote:
Neen.quote:
Ik zou je laptop inruilen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:38 schreef crv het volgende:
[..]
wifi al 2 keer weggevallen, al een vastloper gehad en hij is net zo traag als voorheen (w8) zo niet trager
Bohhh ik hoor erbijquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh. Met jou in de OP
@All: moeten er nog meer nieuwes in de OP?
geld groeit me niet op de rug hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zou je laptop inruilen.
Geen problemen nog gehad hier, behalve bij een collega, die een vrij specifieke situatie had met een cisco vpn client.
Wakkel en Kampf staan er nog niet inquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh. Met jou in de OP
wauw, anderen moeten daar maanden voor zeurenquote:
Draait bij ons nog ergens virtueelquote:
wat heeft pix dat die ander niet hebben ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, anderen moeten daar maanden voor zeuren
Marijke en Molo....quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh. Met jou in de OP
geen ideequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:43 schreef crv het volgende:
[..]
wat heeft pix dat die ander niet hebben ?
Oh?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, anderen moeten daar maanden voor zeuren
Wie?quote:
en marijke is niet eens nieuwquote:
jij niet?quote:
Nee, ik kom hier nog niet eens maandenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:45 schreef gianni61 het volgende:
waar is muck eigenlijk heen?
[..]
jij niet?
Een oude mag ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh. Met jou in de OP
ja die is al ff pleite iddquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:45 schreef gianni61 het volgende:
waar is muck eigenlijk heen?
[..]
jij niet?
Een sprankelende persoonlijkheid?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:43 schreef crv het volgende:
[..]
wat heeft pix dat die ander niet hebben ?
ja, maar ja, jij bent Ygquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, ik kom hier nog niet eens maanden
Beide moet ik nog beantwoorden met: Geen idee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:47 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Een sprankelende persoonlijkheid?
Dikke tetten?
druk in nwe huisje, genieten v haar plotse vrijheid daar, niwue aquarium, lekker aan het naaien, muck is drukquote:
dat laatste zal wel de doorslag gegeven hebben denk ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:47 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Een sprankelende persoonlijkheid?
Dikke tetten?
En dan vraagt die teamdude van hem nog "Is the car damaged"quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:53 schreef Arch-Indar het volgende:
Yay, Crashtornado doet zijn naam weer eer aan!
quote:
ja dat vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:56 schreef Ygritte het volgende:
Wie is dat hartje met infinity teken?
Hondje staat er toch al in , in het lijstje?quote:
kapitein gasthofquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:56 schreef Ygritte het volgende:
Wie is dat hartje met infinity teken?
Barreltjequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dat groene drumvat weet ik ook niet
dat ben ik, die andere is Kampfdackelquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hondje staat er toch al in , in het lijstje?
die is hier vaker dan OA, en die staat er ook nog inquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:57 schreef Toekito het volgende:
Gooi Nikkie en dr toyota er ook maar uit. Is hier amper nog
is er ook weinig nogquote:
OA is een grondlegger.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die is hier vaker dan OA, en die staat er ook nog in
Zijn mijn tetten weer niet voldoendequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:52 schreef fietsie het volgende:
Zo beter?
En ja, dikke tetten, natuurlijk. Altijd een reden. Sorry Solique
brilletje opzetten PeZu, zijn geen kut-plaatjesquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:01 schreef PeZu het volgende:
lekker belangrijk die fokking kut plaatjes
Ja kom... buitenspelen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:01 schreef PeZu het volgende:
vandaar ook kut spatie plaatjesquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:03 schreef crv het volgende:
[..]
brilletje opzetten PeZu, zijn geen kut-plaatjes
Het enige plaatje dat echt fokking belangrijk is is:quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:01 schreef PeZu het volgende:
maar toch nooit hierquote:
ik wou net voorstellen het bed in te duikenquote:
Geniet er vanquote:
Have fun!quote:
Klopt maar die staat mij niet in de weg. Net als MPG niet. De rest is na langere periode afwezigheid inwisselbaar, ook ik.quote:
Dafuq did I just seequote:
Ik word er elke zoveel maanden uit gegooidquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
Klopt maar die staat mij niet in de weg. Net als MPG niet. De rest is na langere periode afwezigheid inwisselbaar, ook ik.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik word er elke zoveel maanden uit gegooid
gewoon niet naar de OP kijken. probleem opgelostquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik word er elke zoveel maanden uit gegooid
gewoon kappen met die huiliehuilie OPquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon niet naar de OP kijken. probleem opgelost
Klopt, ik houd het weer eens best lang volquote:
Boeit mij niets hoor, maar is altijd leuk om er over te beginnen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar OP'squote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewoon alle plaatjes eruit gooien, probleem opgelostquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, ik houd het weer eens best lang vol
[..]
Boeit mij niets hoor, maar is altijd leuk om er over te beginnen.![]()
De OP is altijd weer terugkomend gezeik![]()
ook in gewone topics niet?quote:
en dat zeg jij als OPautist?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon alle plaatjes eruit gooien, probleem opgelost.
Ik heb dat wel vaker geroepen hoor... maar die suggestie wordt niet door iedereen gewaardeerd geloof ikquote:
dacht dat jij juist tegen wasquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb dat wel vaker geroepen hoor... maar die suggestie wordt niet door iedereen gewaardeerd geloof ik.
Ja dan wel maar niet in reeksenquote:
ik nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja dan wel maar niet in reeksen.
Als ik aan het binge netflixen ben slaat netflix ook de begin theme over van meeste series..
kan dat ja?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja dan wel maar niet in reeksen.
Als ik aan het binge netflixen ben slaat netflix ook de begin theme over van meeste series..
Nou staat koen er 2x inquote:
gewoon lekker meezingen met de begintune van orange is the new black of the big bang theoryquote:
Serieus? Nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:21 schreef pixelbitty het volgende:
big bang kan ik niet zo snel zingenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon lekker meezingen met de begintune van orange is the new black of the big bang theory
Vers gedoucht, lekker frisquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou net voorstellen het bed in te duiken
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
big bang kan ik niet zo snel zingen
En het enige wat ik denk is: 'Penny!quote:
autotrophs is wel een beetje een struikelblokquote:
Muziek zorgt bij mij al dat ik langer sta dan nodig, met een stoel kom ik er helemaal niet meer onderwegquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:30 schreef Giertje het volgende:
mijn vorige appartement had een ingebouwd stoeltje onder de douche
en dat was zo lekker om dan knetterstoned onder de douche te zitten
Big Bangquote:
ik lees dat met dat deuntje in mijn hoofdquote:
knock knock knockquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
En het enige wat ik denk is: 'Penny!'
ik heb een speciaal douche nummer die duurt 17 minquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Muziek zorgt bij mij al dat ik langer sta dan nodig, met een stoel kom ik er helemaal niet meer onderweg
terwijl bernadette op zich knapper isquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
En het enige wat ik denk is: 'Penny!'
Die is een beetje eng...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
terwijl bernadette op zich knapper is
in welk opzicht?quote:
en dan te bedenken dat die niet eens kunbnen drollen omdat ze geen mond haddenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
autotrophs is wel een beetje een struikelblok
ik moest altijd wel lachen als ze howard zijn moeder nadoetquote:
Nou ja ze hoeft niet veel te zeggen he ... als je er op die manier over nadenkt zegmaar..quote:
Enge humor, kan soms naar uit de hoek komen. En die stemquote:
ja, maar dat zijn allemaal geen uiterlijke kenmerkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Enge humor, kan soms naar uit de hoek komen. En die stem
Nou ok dan. Ze heeft Kazoinkazoinks!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dat zijn allemaal geen uiterlijke kenmerken
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ok dan. Ze heeft Kazoinkazoinks!
goede omschrijvingquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ok dan. Ze heeft Kazoinkazoinks!
quote:
gfquote:
giertjequote:
solquote:
en wat ga jij dit weekend doen?quote:
Nog niets gehoord, krijg vandaag of maandag terugkoppeling.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sol
al iets gehoord van je nieuwe baan?
quote:
muisquote:
werkenquote:
Bon tardiquote:
Wat nou?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ik een ban aanvraag ga doen tot 1 september.
oow ja natuurlijk das waar ookquote:
Lek iets uit je DM!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon je mailadres wijzigen naar een niet bestaand mailadres, en daar je nieuwe wachtwoord naartoe laten sturen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
we kunnen je ook allemaal helpen. Ben je sneller klaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ban betekent dat ik niet op FOK! kan en dan kan ik niet afgeleid worden, dus kan ik aan mijn scriptie werken.
Gewoon fok! niet openenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk niet dat je er veel van snapt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
we kunnen je ook allemaal helpen. Ben je sneller klaar.
wat is je onderwerp dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er veel van snapt.
To get insight in the alternative livelihoods and institutions of the community members regarding the sacred grove, how these are influenced by the dynamics in cultural, religious and socio-economic aspects of the community and how this all has influence on the sacred grove conservation.quote:
noem jij toek nu dom?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er veel van snapt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
To get insight in the alternative livelihoods and institutions of the community members regarding the sacred grove, how these are influenced by the dynamics in cultural, religious and socio-economic aspects of the community and how this all has influence on the sacred grove conservation.
Les 1 in sociale wetenschap: alles duurder verpakken dan het eigenlijk is.quote:
aah okequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Les 1 in sociale wetenschap: alles duurder verpakken dan het eigenlijk is.
1 septquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okewanneer moet je em af hebben dan?
30 augustus conceptversie inleverensquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okewanneer moet je em af hebben dan?
succes dan maarquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
30 augustus conceptversie inleverens
Sacred grove, waar?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
To get insight in the alternative livelihoods and institutions of the community members regarding the sacred grove, how these are influenced by the dynamics in cultural, religious and socio-economic aspects of the community and how this all has influence on the sacred grove conservation.
met zulke spelfoutenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
30 augustus conceptversie inleverens
Hier achter bij de appelboerquote:
Ze schrijft het in het Engelsquote:
Heilige boomgaard,hof van Eden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Hier achter bij de appelboer
Ik heb gehoord dat Ghana een prachtland is.quote:
Nee bos- en natuurbeheer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Ghana een prachtland is.
Studeer je culturele antropologie?
Dan ken jij andere dan ik heb meegemaaktquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee bos- en natuurbeheer.
Ghana is heel mooi, fijne mensen
Ik heb er 3 maanden gezeten en ik zat een keer in een wat agressieve situatie omdat iemand boos was op de chief waar ik op bezoek was. Maar voor de rest niets aan het handje. Ik ben zelfs nog alleen op pad geweest enzo nergens last van gehad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dan ken jij andere dan ik heb meegemaakt
We moeten een plan bedenken om jou aan je scriptie te krijgen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
spezzaquote:
quote:
Goedemiddag Spezzaquote:
Nee maar wel een app in Chrome die ik zo kan instellen dat ik voor een bepaalde tijd op geen enkele website kan komen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
We moeten een plan bedenken om jou aan je scriptie te krijgen.
Hier is omgevingsgeluid voor je:
https://coffitivity.com/
Zit er op je tekstverwerker een block-out all modus? = enkel scherm met pagina?
KSC pauzes:
Elk uur een kwartier.
Daarna afbouwend naar elke twee uur een kwartier.
Als je dat moet hebben is je verslaving toch wel heel erg hoor. Daar zou ik hulp voor zoeken...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee maar wel een app in Chrome die ik zo kan instellen dat ik voor een bepaalde tijd op geen enkele website kan komen.
ik doe dat meestal met een kettingzaagquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu nog doenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee maar wel een app in Chrome die ik zo kan instellen dat ik voor een bepaalde tijd op geen enkele website kan komen.
Wij zijn dan ook allemaal mad sexy en diesquote:
Ik heb gewoon een uitstelprobleem en heb ik ooit wel een cursus voor gedaan, maar die kwam met allemaal tips waar ik niets aan hadquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als je dat moet hebben is je verslaving toch wel heel erg hoor. Daar zou ik hulp voor zoeken...
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook allemaal mad sexy en dies
allemaal?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook allemaal mad sexy en dies
Kun je niet beter 450 minuten instellen perongeluk?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Om kwart over 1 worden alle sites geblokkeerd voor 45 min.
van een aantal weet ik het zeker, van een aantal weet ik zeker van niet en andere ken ik inderdaad nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Van een aantal weet ik het zeker, de rest heb ik nog nooit gezien.
He, wat negatief. Nou gaan er een aantal denken dat zij diegene zijn die jij niet mad sexy vindt...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van een aantal weet ik het zeker, van een aantal weet ik zeker van niet en andere ken ik inderdaad niet
Nee want als ik wat op moet zoeken kan dat ten minste na die 45 minuten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kun je niet beter 450 minuten instellen perongeluk?
misschien hebben ze gelijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
He, wat negatief. Nou gaan er een aantal denken dat zij diegene zijn die jij niet mad sexy vindt...
Kan je niet gewoon een uitzonderingsregel toepassen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee want als ik wat op moet zoeken kan dat ten minste na die 45 minuten.
Ja maar dat moet per website.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een uitzonderingsregel toepassen?
Ach, aangezien je steeds hier zit, gewoon Fok voor een dag blokkerenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar dat moet per website.
Dan verzin ik wel wat anders om te doen, spelletjes, online winkels bezoeken. Als het om afleiding en uitstel gaat ben ik tha queen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, aangezien je steeds hier zit, gewoon Fok voor een dag blokkeren
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan verzin ik wel wat anders om te doen, spelletjes, online winkels bezoeken. Als het om afleiding en uitstel gaat ben ik tha queen.
Tot over paar minutenquote:
quote:
SPOILER: kan NSFW zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Ja, tis bijna alsof we ons stil houden voor haarquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:53 schreef gianni61 het volgende:
beetje topickill wel
straks is muis weer terug en heeft ze niks gemist
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:59 schreef Buurpoes het volgende:
Gebakken mosseltjes blijken lekker te zijn.
Ik hou erg van vis, maar weet pas sinds kort dat de lokale visboer dit in het assortiment heeft.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]das mooi....
* Spezza19 is niet zo van de vis...
En hoi BP
Vrijdagmiddag is vaak rustig. En dan zijn er nog paar op vakantie of dagjes weg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben wel de motor achter dit topic in de middag blijkt wel weer.
Doet er niet toe. Jullie zouden hard aan het kletsen moeten zijn buiten mijn gezelschap enzo.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag is vaak rustig. En dan zijn er nog paar op vakantie of dagjes weg.
Roddelen doen we via de DMquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Jullie zouden hard aan het kletsen moeten zijn buiten mijn gezelschap enzo.
erg vervelend als je de laatste uurtjes werk nog wil door komenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag is vaak rustig. En dan zijn er nog paar op vakantie of dagjes weg.
Ik zit formule 1 te kijken...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
erg vervelend als je de laatste uurtjes werk nog wil door komen
Oh ja, SPA dit weekend... Mmmm, misschien toch maar weer eens kijken dan....quote:
Je ging naar de dokter en nu naar de kapper?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:09 schreef fietsie het volgende:
Ik had net een afspraak met een leuke brunette en zometeen een lange blondine.
Fijne middag deze middag.
Nee ik kreeg net een baan aangeboden en heb zo een gesprek over een zakelijk uitje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je ging naar de dokter en nu naar de kapper?
Jij was toch bij je huidige baas net aan een schier eindeloos opleidingstraject begonnen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee ik kreeg net een baan aangeboden en heb zo een gesprek over een zakelijk uitje.
Beide van dames die al jaren prettige leveranciers zijn.
Ik heb toch ook niet gezegd dat ik het aanbod geaccepteerd heb?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jij was toch bij je huidige baas net aan een schier eindeloos opleidingstraject begonnen?
Dan heb je dat al een tijd gedaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:17 schreef Arch-Indar het volgende:
Iphone update duur langer dan ik dacht....
Deze kwam net als popup.. iets miet apple music update of zo. Voor de rest was ik helemaal bij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan heb je dat al een tijd gedaan
De laatste paar updates vlogen er hier doorheen....
Die update had ik van de week al... En ja, rode 1-tjesquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Deze kwam net als popup.. iets miet apple music update of zo. Voor de rest was ik helemaal bij.
Gebruik het niet, maar die irritante rode 1tjes he... Moeten weg.
Volgensmij faseren ze die updates sowieso altijd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die update had ik van de week al... En ja, rode 1-tjes
Lijkt me wel handig..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Volgensmij faseren ze die updates sowieso altijd.
mijn telefoon is perfect.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn telefoon is zo oud dat hij geen updates meer aan kan
Wie gebruikt zijn telefoon nou ook nog om te bellen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn telefoon is perfect.
alleen bellen gaat soms lastig
Als ik mijn apps niet afsluit kan ik niet gebeld wordenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn telefoon is perfect.
alleen bellen gaat soms lastig
Idemquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn telefoon is zo oud dat hij geen updates meer aan kan
Android?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik mijn apps niet afsluit kan ik niet gebeld wordenwant dat heeft de telefoon niet genoeg ruimte op de applicatie bellen uit te voeren
zelden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wie gebruikt zijn telefoon nou ook nog om te bellen?
Jups.quote:
Mijne gaat gelijk over naar voicemail of ik krijg een smsje met gemiste oproep terwijl ik nooit een oproep heb gehadquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zelden.
maar als ik gebeld wordt zou ik het fijn vinden als ik mensen ook hoor praten
* Buurpoes steekt hand op.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wie gebruikt zijn telefoon nou ook nog om te bellen?
Al die android telefoons zijn ook hetzelfde. Altijd maar klagen over niet genoeg ruimte.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups.
Facebook is er al af met zijn geheugen slurp. Standaard zo'n 100 mb vrij maar nog faalt hij hard.
Die zat er bij ons in het pakket bij, maar wordt heel weinig gebruikt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes steekt hand op.
Geen vaste lijn in huize buurkat.
Volgens mij hebben wij dezelfde foon.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups.
Facebook is er al af met zijn geheugen slurp. Standaard zo'n 100 mb vrij maar nog faalt hij hard.
Ik heb hem sinds kort weer....quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes steekt hand op.
Geen vaste lijn in huize buurkat.
Ik wil best een iphone hoor, maar die moet dan betaald worden dmv crowdfunding.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Al die android telefoons zijn ook hetzelfde. Altijd maar klagen over niet genoeg ruimte.
Ziggo probeert het mij al jaren op te dringen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die zat er bij ons in het pakket bij, maar wordt heel weinig gebruikt.
Je kan toch een 4S of 5C nemen. De helft van de prijs van een nieuwe, en kun je nog mee vooruit ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil best een iphone hoor, maar die moet dan betaald worden dmv crowdfunding.
ik moet mensen meestal op de speakerstand zetten want via de normale speaker hoor ik vaak niks.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijne gaat gelijk over naar voicemail of ik krijg een smsje met gemiste oproep terwijl ik nooit een oproep heb gehad
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet mensen meestal op de speakerstand zetten want via de normale speaker hoor ik vaak niks.
maar die werkt wel gewoon, dus moet een softwarefout zijn
geen last van. voordat ik die 16gb vol heb moet er veel gebeurenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Al die android telefoons zijn ook hetzelfde. Altijd maar klagen over niet genoeg ruimte.
Tja, telefonie heeft geen last van DDoS aanvallen... Zo blijf je bereikbaarquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ziggo probeert het mij al jaren op te dringen.
Ik geloof dat de android van mini en BP 16MB heeft aan ruimte..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen last van. voordat ik die 16gb vol heb moet er veel gebeuren
Ik wil alleen internet van ze.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, telefonie heeft geen last van DDoS aanvallen... Zo blijf je bereikbaar
* ieniminimuis checkt prijzenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je kan toch een 4S of 5C nemen. De helft van de prijs van een nieuwe, en kun je nog mee vooruit ook.
Je kan ze ook goedkoper krijgen hoor. De Lumia's zijn ook goed, en die heb je al voor rond de 130.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
* ieniminimuis checkt prijzen
300 euro voor een telefoon
Stopte het daar maar...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
* ieniminimuis checkt prijzen
300 euro voor een telefoon
700 of zo. Maar je hoeft toch niet de nieuwste te nemen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Stopte het daar maar...
Wat kost de nieuwste aai-foon?
Maar 8b is 320 euro en als je dan 16 wil betaal je 200 euro meerquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
700 of zo. Maar je hoeft toch niet de nieuwste te nemen?
de 5C kun je nog jaren mee vooruit.
699,- toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Stopte het daar maar...
Wat kost de nieuwste aai-foon?
8gb is ongeveer 80 keer zo veel als je nu hebt, en meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar 8b is 320 euro en als je dan 16 wil betaal je 200 euro meer
Aan 8 heb je toch geen reet?
Idd. Dat ga ik uit voor mijn laptop en vond ik al veel te veel.quote:
Nee, voor een telefoon, fototoestel, filmcamera, fietscomputer, internet apparaat en muziekspeler in 1.quote:
ligt er aan wat je allemaal op je telefoon wil hebben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar 8b is 320 euro en als je dan 16 wil betaal je 200 euro meer
Aan 8 heb je toch geen reet?
Apps ik wil er apps op kunnen zetten. Eindeloos. Zonder na te denken of ik wel genoeg ruimte heb.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan wat je allemaal op je telefoon wil hebben.
als je er complete films en cd's op zet is het misschien wat weinig ja
Bijna weekend!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:39 schreef Giertje het volgende:
ik verveel me kapot -_- nergens zin in ook
Zal ik je artikelen geven om daar een samenvatting van te maken?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:39 schreef Giertje het volgende:
ik verveel me kapot -_- nergens zin in ook
Dubbeltje en eerste rang gevoel.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Apps ik wil er apps op kunnen zetten. Eindeloos. Zonder na te denken of ik wel genoeg ruimte heb.
De 128gb versiequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Apps ik wil er apps op kunnen zetten. Eindeloos. Zonder na te denken of ik wel genoeg ruimte heb.
navigatiequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, voor een telefoon, fototoestel, filmcamera, fietscomputer, internet apparaat en muziekspeler in 1.
En dan mis ik nog wat functionaliteiten.
Edit: Kookwekker!
http://www.apple.com/nl/s(...)lay-128gb-spacegrijsquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:40 schreef Solique het volgende:
[..]
De 128gb versie
En ook die kan vol![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:42 schreef PeZu het volgende:
ik lees een hoop ik wil, maar maar weinig ik doe er wat voor
Tering jantje....quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
http://www.apple.com/nl/s(...)lay-128gb-spacegrijs
900 euro
mja heb wel zin in vanavond lekker stappen voor het eerst sinds maandenquote:
whahahaha denk dat je dan samenvattingen krijgt waar je niet uit komtquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal ik je artikelen geven om daar een samenvatting van te maken?
Is goedkoper in de aanbieding zelfsquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
http://www.apple.com/nl/s(...)lay-128gb-spacegrijs
900 euro
Wil je nou een telefoon die het doet, of waar je apps op kan zetten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga wel terug naar mijn nokia 6300. Die deed het ten minste.
Ja!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:43 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik ga geen nieuwe kopen. Over 3 maanden krijg ik een iphone 6 van mijn baas
Ik kan wel mijn 4s verkopen danIemand interesse?
Apps, want ik wil onderweg vermaakt worden voor korte periodes. Ik wil overal FB, appen, instagrammen, door pinterest bladerenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wil je nou een telefoon die het doet, of waar je apps op kan zetten?
Als we die fles samen opdrinken dan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als we die fles samen opdrinken dan...
Dat is dus een afspraak van 10 minSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ik drink niet, dus 20 minuten al snel dan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is dus een afspraak van 10 min
Gouda zwaait terugquote:
Van alle flessen cola die ze daar drinken.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als we die fles samen opdrinken dan...
Jij drinkt nooit he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt een saaie avond, twee snurkers...Professioneel gifmenger.
Dan heb je mij nog niet zien drinken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik drink niet, dus 20 minuten al snel dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |