quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
big bang kan ik niet zo snel zingen
En het enige wat ik denk is: 'Penny!quote:
autotrophs is wel een beetje een struikelblokquote:
Muziek zorgt bij mij al dat ik langer sta dan nodig, met een stoel kom ik er helemaal niet meer onderwegquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:30 schreef Giertje het volgende:
mijn vorige appartement had een ingebouwd stoeltje onder de douche
en dat was zo lekker om dan knetterstoned onder de douche te zitten
Big Bangquote:
ik lees dat met dat deuntje in mijn hoofdquote:
knock knock knockquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
En het enige wat ik denk is: 'Penny!'
ik heb een speciaal douche nummer die duurt 17 minquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Muziek zorgt bij mij al dat ik langer sta dan nodig, met een stoel kom ik er helemaal niet meer onderweg
terwijl bernadette op zich knapper isquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
En het enige wat ik denk is: 'Penny!'
Die is een beetje eng...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
terwijl bernadette op zich knapper is
in welk opzicht?quote:
en dan te bedenken dat die niet eens kunbnen drollen omdat ze geen mond haddenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
autotrophs is wel een beetje een struikelblok
ik moest altijd wel lachen als ze howard zijn moeder nadoetquote:
Nou ja ze hoeft niet veel te zeggen he ... als je er op die manier over nadenkt zegmaar..quote:
Enge humor, kan soms naar uit de hoek komen. En die stemquote:
ja, maar dat zijn allemaal geen uiterlijke kenmerkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Enge humor, kan soms naar uit de hoek komen. En die stem
Nou ok dan. Ze heeft Kazoinkazoinks!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dat zijn allemaal geen uiterlijke kenmerken
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ok dan. Ze heeft Kazoinkazoinks!
goede omschrijvingquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ok dan. Ze heeft Kazoinkazoinks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |