Ik wil best een iphone hoor, maar die moet dan betaald worden dmv crowdfunding.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Al die android telefoons zijn ook hetzelfde. Altijd maar klagen over niet genoeg ruimte.
Ziggo probeert het mij al jaren op te dringen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die zat er bij ons in het pakket bij, maar wordt heel weinig gebruikt.
Je kan toch een 4S of 5C nemen. De helft van de prijs van een nieuwe, en kun je nog mee vooruit ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil best een iphone hoor, maar die moet dan betaald worden dmv crowdfunding.
ik moet mensen meestal op de speakerstand zetten want via de normale speaker hoor ik vaak niks.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijne gaat gelijk over naar voicemail of ik krijg een smsje met gemiste oproep terwijl ik nooit een oproep heb gehad
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet mensen meestal op de speakerstand zetten want via de normale speaker hoor ik vaak niks.
maar die werkt wel gewoon, dus moet een softwarefout zijn
geen last van. voordat ik die 16gb vol heb moet er veel gebeurenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Al die android telefoons zijn ook hetzelfde. Altijd maar klagen over niet genoeg ruimte.
Tja, telefonie heeft geen last van DDoS aanvallen... Zo blijf je bereikbaarquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ziggo probeert het mij al jaren op te dringen.
Ik geloof dat de android van mini en BP 16MB heeft aan ruimte..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen last van. voordat ik die 16gb vol heb moet er veel gebeuren
Ik wil alleen internet van ze.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, telefonie heeft geen last van DDoS aanvallen... Zo blijf je bereikbaar
* ieniminimuis checkt prijzenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je kan toch een 4S of 5C nemen. De helft van de prijs van een nieuwe, en kun je nog mee vooruit ook.
Je kan ze ook goedkoper krijgen hoor. De Lumia's zijn ook goed, en die heb je al voor rond de 130.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
* ieniminimuis checkt prijzen
300 euro voor een telefoon
Stopte het daar maar...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
* ieniminimuis checkt prijzen
300 euro voor een telefoon
700 of zo. Maar je hoeft toch niet de nieuwste te nemen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Stopte het daar maar...
Wat kost de nieuwste aai-foon?
Maar 8b is 320 euro en als je dan 16 wil betaal je 200 euro meerquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
700 of zo. Maar je hoeft toch niet de nieuwste te nemen?
de 5C kun je nog jaren mee vooruit.
699,- toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Stopte het daar maar...
Wat kost de nieuwste aai-foon?
8gb is ongeveer 80 keer zo veel als je nu hebt, en meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar 8b is 320 euro en als je dan 16 wil betaal je 200 euro meer
Aan 8 heb je toch geen reet?
Idd. Dat ga ik uit voor mijn laptop en vond ik al veel te veel.quote:
Nee, voor een telefoon, fototoestel, filmcamera, fietscomputer, internet apparaat en muziekspeler in 1.quote:
ligt er aan wat je allemaal op je telefoon wil hebben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar 8b is 320 euro en als je dan 16 wil betaal je 200 euro meer
Aan 8 heb je toch geen reet?
Apps ik wil er apps op kunnen zetten. Eindeloos. Zonder na te denken of ik wel genoeg ruimte heb.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan wat je allemaal op je telefoon wil hebben.
als je er complete films en cd's op zet is het misschien wat weinig ja
Bijna weekend!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:39 schreef Giertje het volgende:
ik verveel me kapot -_- nergens zin in ook
Zal ik je artikelen geven om daar een samenvatting van te maken?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:39 schreef Giertje het volgende:
ik verveel me kapot -_- nergens zin in ook
Dubbeltje en eerste rang gevoel.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Apps ik wil er apps op kunnen zetten. Eindeloos. Zonder na te denken of ik wel genoeg ruimte heb.
De 128gb versiequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Apps ik wil er apps op kunnen zetten. Eindeloos. Zonder na te denken of ik wel genoeg ruimte heb.
navigatiequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, voor een telefoon, fototoestel, filmcamera, fietscomputer, internet apparaat en muziekspeler in 1.
En dan mis ik nog wat functionaliteiten.
Edit: Kookwekker!
http://www.apple.com/nl/s(...)lay-128gb-spacegrijsquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:40 schreef Solique het volgende:
[..]
De 128gb versie
En ook die kan vol![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:42 schreef PeZu het volgende:
ik lees een hoop ik wil, maar maar weinig ik doe er wat voor
Tering jantje....quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
http://www.apple.com/nl/s(...)lay-128gb-spacegrijs
900 euro
mja heb wel zin in vanavond lekker stappen voor het eerst sinds maandenquote:
whahahaha denk dat je dan samenvattingen krijgt waar je niet uit komtquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal ik je artikelen geven om daar een samenvatting van te maken?
Is goedkoper in de aanbieding zelfsquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
http://www.apple.com/nl/s(...)lay-128gb-spacegrijs
900 euro
Wil je nou een telefoon die het doet, of waar je apps op kan zetten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga wel terug naar mijn nokia 6300. Die deed het ten minste.
Ja!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:43 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik ga geen nieuwe kopen. Over 3 maanden krijg ik een iphone 6 van mijn baas
Ik kan wel mijn 4s verkopen danIemand interesse?
Apps, want ik wil onderweg vermaakt worden voor korte periodes. Ik wil overal FB, appen, instagrammen, door pinterest bladerenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wil je nou een telefoon die het doet, of waar je apps op kan zetten?
Als we die fles samen opdrinken dan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als we die fles samen opdrinken dan...
Dat is dus een afspraak van 10 minSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ik drink niet, dus 20 minuten al snel dan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is dus een afspraak van 10 min
Gouda zwaait terugquote:
Van alle flessen cola die ze daar drinken.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als we die fles samen opdrinken dan...
Jij drinkt nooit he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt een saaie avond, twee snurkers...Professioneel gifmenger.
Dan heb je mij nog niet zien drinken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik drink niet, dus 20 minuten al snel dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |