Hij stopte hem in een keer in zijn mond?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:20 schreef crv het volgende:
[..]
wist je dat er afgelopen week een duitser is overleden aan het eten van een zelfgekweekte Courgette
weet niet, je verwacht het gewoon niet van sommige mensenquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij stopte hem in een keer in zijn mond?
goed om te wetenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je eentje hebt die veel bitterder smaakt dan normaal, dan zou ik 'm niet verder opeten als ik jou was. Geldt ook voor komkommers
Nee, die was echt giftig. In courgettes en komkommers kwam vroeger de stof cucurbitacine voor, nu een stuk minder, en je kunt daar dood aan gaan. Komt soms nog voor in zelfgekweekte vruchten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Yes. Dat komt soms nog voor maar dan zou de groente zelf erg bitter zijn ook, dat kun je proeven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:20 schreef crv het volgende:
[..]
wist je dat er afgelopen week een duitser is overleden aan het eten van een zelfgekweekte Courgette
Ik ben tegenwoordig een vrij sporadische gebruiker.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet niet, je verwacht het gewoon niet van sommige mensen
ik ben tegenwoordig geen gebruiker meerquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig een vrij sporadische gebruiker.
Ja gestikt tijdens deepthroatquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb mijn halve koelkast vol liggen met zelf gekweekte courgettes..hmm..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee, die was echt giftig. In courgettes en komkommers kwam vroeger de stof cucurbitacine voor, nu een stuk minder, en je kunt daar dood aan gaan. Komt soms nog voor in zelfgekweekte vruchten.
Het eerste beeld wat in mij opkwamquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:25 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja gestikt tijdens deepthroat!
ik heb er gisteren nog 1 gegetenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb mijn halve koelkast vol liggen met zelf gekweekte courgettes..hmm..
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je eentje hebt die veel bitterder smaakt dan normaal, dan zou ik 'm niet verder opeten als ik jou was. Geldt ook voor komkommers
dat dus iddquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee, die was echt giftig. In courgettes en komkommers kwam vroeger de stof cucurbitacine voor, nu een stuk minder, en je kunt daar dood aan gaan. Komt soms nog voor in zelfgekweekte vruchten.
Maar je leeft nogquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er gisteren nog 1 gegeten
Smaken ze bitter > Uitspugen en weggooienquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
i shouldn't be alive scenarioquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:27 schreef Ygritte het volgende:
Tijdje geleden doodziek van komkommer geweest. Ik had dus potentieel dood kunnen gaan door zo'n ding![]()
wat etc zegt, als ze bitter smaken dan wegdonderenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
rip ygjequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:27 schreef Ygritte het volgende:
Tijdje geleden doodziek van komkommer geweest. Ik had dus potentieel dood kunnen gaan door zo'n ding![]()
Jaaaah! Strak plan!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
i shouldn't be alive scenario
snel bel discovery
Bah nu zie ik een dikke duitser in lederhosen voor me die een courgette pijptquote:
waarschijnlijk komen ze nog langs ook als je ziet wat voor pauper zooi ze tegenwoordig uitzendenquote:
Altijd nog beter dan het drinkwater in taijin of zo..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:28 schreef crv het volgende:
[..]
wat etc zegt, als ze bitter smaken dan wegdonderen
Moeten ze dan wel op de verpakking zetten, voor den onwetende mensch zoals ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:28 schreef crv het volgende:
[..]
wat etc zegt, als ze bitter smaken dan wegdonderen
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Bah nu zie ik een dikke duitser in lederhosen voor me die een courgette pijpt
ja want ik kan niet onthouden wat ik al hebquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dus print je een lijst uit
In Frankrijk wel eens naar een wijnboer geweest en die tapte de wijn in een jerrycan voor je. Kraantje erop en drinken maar
Er zit edelweiss borduursel op zijn broekquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik spuug eigenlijk automatisch eten uit wat niet smaakt zoals het hoort...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moeten ze dan wel op de verpakking zetten, voor den onwetende mensch zoals ik
Aaaaaaaaaah my eyes! my eyes!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
zit je nu een courgette in je ogen te prikken ?quote:
dat ga je echt wel missenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:31 schreef PeZu het volgende:
ooh ik dacht een leuk gesprek over het kweken van gewassen nee een courgette pijpende duitser... echt de dag dat fok op zwart gaat, ik mis het niet....
mijn spaanse pepers beginnen wel al aardig te groeienquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:31 schreef PeZu het volgende:
ooh ik dacht een leuk gesprek over het kweken van gewassen nee een courgette pijpende duitser... echt de dag dat fok op zwart gaat, ik mis het niet....
Ah sorry pezje ik ga wel douchen dan stijgt het niveau misschien weer ietsquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:31 schreef PeZu het volgende:
Je zou van Ygritte toch verwachten dat ze beter kan mikkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:31 schreef crv het volgende:
[..]
zit je nu een courgette in je ogen te prikken ?
ja preciesquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je zou van Ygritte toch verwachten dat ze beter kan mikken
Liegebees!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:31 schreef PeZu het volgende:
dat helpt vast....quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ah sorry pezje ik ga wel douchen dan stijgt het niveau misschien weer iets.
nopequote:
die periodes heb ik ook welquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
nopeje vergeet dat ik regelmatig gewoon maanden weg van fok ben, soms langer dan een jaar, en ik heb het dan geen seconde gemist
Geen beelddenker is?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:31 schreef crv het volgende:
[..]
zit je nu een courgette in je ogen te prikken ?
en toch kom j weer terug omdat je ons toch wel mistquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
nopeje vergeet dat ik regelmatig gewoon maanden weg van fok ben, soms langer dan een jaar, en ik heb het dan geen seconde gemist
nopequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:34 schreef crv het volgende:
[..]
en toch kom j weer terug omdat je ons toch wel mist
nopequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |