quote:
nee, bodempje is wel nodig anders donder je gelijk omquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door weinig te eten en goed te poepen..
Gastquote:
Oeh dat wordt smullenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:13 schreef crv het volgende:
[..]
Hier gaan we heen : http://www.agrogast.com/site/index.php
En de voorbereiding bestaat uit tas inpakken met voldoende cash en plastic geld en mijn wijnlijst uitgeprint
quote:
Hangt er ook vanaf watvoor wiet je hebt hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook, tenzij een of twee hijsjes. Dat spul van tegenwoordig is heftig. Of ik ben er gevoeliger voor, kan ook.
af een een toe een chartreuse verte als digestiefquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:14 schreef crv het volgende:
[..]
nee, bodempje is wel nodig anders donder je gelijk om
soort wiet, verhouding cbd/thc in de wiet, de percentages cbd en thc pff wiet is allang geen wiet meerquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:16 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf watvoor wiet je hebt hoor. Je hebt zo wietjes die dan meer een high dan een stoned gevoel geven lalala. de shop hier in hoorn heeft uitgebreide uitleg bij elke soort die ze verkopen
.
ik vond santa maria altijd wel heel fijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:16 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf watvoor wiet je hebt hoor. Je hebt zo wietjes die dan meer een high dan een stoned gevoel geven lalala. de shop hier in hoorn heeft uitgebreide uitleg bij elke soort die ze verkopen
.
laatste keer dat ik in een coffeeshop was zal al snel 10 jaar geleden zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:16 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
.
dozen met flessen, drink niet uit jerrycans.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oeh dat wordt smullen![]()
Worden het jerrycannetjes wijn inslaan?
Vroeger haal de ik altijd skunk of eigen oogst. Nu meestal santa maria in huis.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vond santa maria altijd wel heel fijn
en shiva ook
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
soort wiet, verhouding cbd/thc in de wiet, de percentages cbd en thc pff wiet is allang geen wiet meer
niet verwacht van vosjequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vroeger haal de ik altijd skunk of eigen oogst. Nu meestal santa maria in huis.
wist je dat er afgelopen week een duitser is overleden aan het eten van een zelfgekweekte Courgettequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:19 schreef pixelbitty het volgende:
[..].
Wist je dat komkommers vroeger giftig waren?
skunk was ook wel erg fijn jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
de meeste gewassen die wij thans consumeren waren voor onze ingreep niet eens geschikt voor consumptiequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:19 schreef pixelbitty het volgende:
[..].
Wist je dat komkommers vroeger giftig waren?
Dus print je een lijst uitquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:19 schreef crv het volgende:
[..]
dozen met flessen, drink niet uit jerrycans.
maar wilde me eigenlijk dit jaar wat inhouden.
Nooooit van gehoord, zal wel een hipster shop zijn hier met de pine-apple haze etcquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:20 schreef crv het volgende:
[..]
wist je dat er afgelopen week een duitser is overleden aan het eten van een zelfgekweekte Courgette
van de pineapple express?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nooooit van gehoord, zal wel een hipster shop zijn hier met de pine-apple haze etc.
Als je eentje hebt die veel bitterder smaakt dan normaal, dan zou ik 'm niet verder opeten als ik jou was. Geldt ook voor komkommersquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik ben nog niet dood van alle courgettes die ik dit jaar uit de tuin heb gehaald..
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:06 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat soort dingen, ik heb een muur vol kaartjes..
Oom cees. Leefde die nog? Al 20 jaar niks van gehoord en nu ineens
..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |