Ja ik zei ook, hoofd gestotenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij absurde niet gepaste vragen, absurde niet gepaste antwoorden geven.![]()
Dikke doei
mja ik herken het maar al te goedquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:59 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
De eerste maand ben je super interessant voor iedereen en iedereen wil wat voor je betekenen.. maar ik hoor van bijna niemand meer wat en ik heb nog een lang traject te gaan.
Ik ben ook compleet afhankelijk van openbaar vervoer nu omdat ik een jaar geen auto meer mag rijden door de epileptische aanvallen
Er is een flinke cut in mijn vriendenlijst gekomen
Van mensen van wie je het wel verwacht had hoor je soms niks en mensen die wat verder van je staan komen soms heel verrassend en lief uit de hoek. Die opruiming betrof bij ons helaas meer dan alleen vrienden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb ooit een jaar opgenomen gezeten en ik heb niemand gezien in die tijd
ik moest alles maar alleen opknappen toen ik eruit kwam heb ik ook een flinke opruiming gehouden onder mijn "vrienden"
ook familie dus?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Van mensen van wie je het wel verwacht had hoor je soms niks en mensen die wat verder van je staan komen soms heel verrassend en lief uit de hoek. Die opruiming betrof bij ons helaas meer dan alleen vrienden.
familie, buiten mn ouders en zus heb ik sowieso 0,0 contact mee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
ook familie dus?
enige waar ik daarop kan rekenen zijn mijn ouders broertje en zusje
de rest van de familie loop ik met een grote boog omheen
daar heb ik al geen contact meer mee sinds mijn 12de
Mij kan het nieteens meer schelen, als je met spoed naar het ziekenhuis gesjeesd word en geconfronteerd word met een MRI waar 1/4 deel vrolijk oplicht.. dan wordt je wel even flink met je sterfelijkheid geconfronteerdquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik herken het maar al te goed
toen ik eruit kwam heb ik ook een beste tijd met vrij veel woede en haat rondgelopen
heeft me een beste tijd gekost om daar vanaf te komen
pas in zulk soort situaties leer je je vrienden kennen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb ooit een jaar opgenomen gezeten en ik heb niemand gezien in die tijd
ik moest alles maar alleen opknappen toen ik eruit kwam heb ik ook een flinke opruiming gehouden onder mijn "vrienden"
mja precies dat ik hoef gelukkig ook niet meer mee met omas familie etentjequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
familie, buiten mn ouders en zus heb ik sowieso 0,0 contact mee.
ik zie niet in waarom ik met mensen contact zou moeten houden die ik niet aardig vind, puur omdat we dezelfde opa en oma hebben
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:03 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Mij kan het nieteens meer schelen, als je met spoed naar het ziekenhuis gesjeesd word en geconfronteerd word met een MRI waar 1/4 deel vrolijk oplicht.. dan wordt je wel even flink met je sterfelijkheid geconfronteerd
De relatie met mijn vriend en mijn broer/zus is er alleen maar beter op geworden en vrienden.. die maak ik wel weer nieuw.
wat het voor mij vooral heeft gedaan is dat ik niet meer zo naief ben als toendertijdquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:03 schreef crv het volgende:
[..]
pas in zulk soort situaties leer je je vrienden kennen.
net als bij emigratie....(totaal wat anders, natuurlijk)
iedereen komt langs,
Dat soort dingen, ik heb een muur vol kaartjes..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:05 schreef Toekito het volgende:
Ik zie alleen mn vaderskant nog. Mijn moederskant? Geen idee waar die uithangt.
We hebben elkaar nog niet zoveel getroffen hier, maar lees je verhaal en wens je veel kracht en beterschapquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:03 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Mij kan het nieteens meer schelen, als je met spoed naar het ziekenhuis gesjeesd word en geconfronteerd word met een MRI waar 1/4 deel vrolijk oplicht.. dan wordt je wel even flink met je sterfelijkheid geconfronteerd
De relatie met mijn vriend en mijn broer/zus is er alleen maar beter op geworden en vrienden.. die maak ik wel weer nieuw.
Thanksquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
We hebben elkaar nog niet zoveel getroffen hier, maar lees je verhaal en wens je veel kracht en beterschap
Wat is een vreet en zuipbeurs en hoe bereid je je daar op voor?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:07 schreef crv het volgende:
ik ga me zo maar eens voorbereiden op een vreet en zuip beurs
door weinig te eten en goed te poepen..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat is een vreet en zuipbeurs en hoe bereid je je daar op voor?
blowen? dan heb je in ieder geval flink hongerquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
En een fles unterberg mee toch? Of hoe heet dat goedje?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door weinig te eten en goed te poepen..
Complete bodycleansing om je lichaam zo leeg mogelijk te maken en dan vervolgens je helemaal volgooien met vretenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
een klysma zou me weer net wat te ver gaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:10 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Complete bodycleansing om je lichaam zo leeg mogelijk te maken en dan vervolgens je helemaal volgooien met vreten
Ik word daar toch echt vooral slaperig vanquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
blowen? dan heb je in ieder geval flink honger
Probeer niet in het ziekenhuis te komen te liggen dan, als ze ook maar iets vermoeden dat je niet op tijd poept dan > assrapequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een klysma zou me weer net wat te ver gaan
Ik tegenwoordig ook, tenzij een of twee hijsjes. Dat spul van tegenwoordig is heftig. Of ik ben er gevoeliger voor, kan ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik word daar toch echt vooral slaperig van.. Maar ik blow al 10 jaar niet meer
.
voor slapen werkt het ook wel jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik word daar toch echt vooral slaperig van.. Maar ik blow al 10 jaar niet meer
.
Hier gaan we heen : http://www.agrogast.com/site/index.phpquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:
nee, bodempje is wel nodig anders donder je gelijk omquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door weinig te eten en goed te poepen..
Gastquote:
Oeh dat wordt smullenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:13 schreef crv het volgende:
[..]
Hier gaan we heen : http://www.agrogast.com/site/index.php
En de voorbereiding bestaat uit tas inpakken met voldoende cash en plastic geld en mijn wijnlijst uitgeprint
quote:
Hangt er ook vanaf watvoor wiet je hebt hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook, tenzij een of twee hijsjes. Dat spul van tegenwoordig is heftig. Of ik ben er gevoeliger voor, kan ook.
af een een toe een chartreuse verte als digestiefquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:14 schreef crv het volgende:
[..]
nee, bodempje is wel nodig anders donder je gelijk om
soort wiet, verhouding cbd/thc in de wiet, de percentages cbd en thc pff wiet is allang geen wiet meerquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:16 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf watvoor wiet je hebt hoor. Je hebt zo wietjes die dan meer een high dan een stoned gevoel geven lalala. de shop hier in hoorn heeft uitgebreide uitleg bij elke soort die ze verkopen
.
ik vond santa maria altijd wel heel fijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:16 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf watvoor wiet je hebt hoor. Je hebt zo wietjes die dan meer een high dan een stoned gevoel geven lalala. de shop hier in hoorn heeft uitgebreide uitleg bij elke soort die ze verkopen
.
laatste keer dat ik in een coffeeshop was zal al snel 10 jaar geleden zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:16 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
.
dozen met flessen, drink niet uit jerrycans.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oeh dat wordt smullen![]()
Worden het jerrycannetjes wijn inslaan?
Vroeger haal de ik altijd skunk of eigen oogst. Nu meestal santa maria in huis.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vond santa maria altijd wel heel fijn
en shiva ook
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
soort wiet, verhouding cbd/thc in de wiet, de percentages cbd en thc pff wiet is allang geen wiet meer
niet verwacht van vosjequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vroeger haal de ik altijd skunk of eigen oogst. Nu meestal santa maria in huis.
wist je dat er afgelopen week een duitser is overleden aan het eten van een zelfgekweekte Courgettequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:19 schreef pixelbitty het volgende:
[..].
Wist je dat komkommers vroeger giftig waren?
skunk was ook wel erg fijn jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
de meeste gewassen die wij thans consumeren waren voor onze ingreep niet eens geschikt voor consumptiequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:19 schreef pixelbitty het volgende:
[..].
Wist je dat komkommers vroeger giftig waren?
Dus print je een lijst uitquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:19 schreef crv het volgende:
[..]
dozen met flessen, drink niet uit jerrycans.
maar wilde me eigenlijk dit jaar wat inhouden.
Nooooit van gehoord, zal wel een hipster shop zijn hier met de pine-apple haze etcquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:20 schreef crv het volgende:
[..]
wist je dat er afgelopen week een duitser is overleden aan het eten van een zelfgekweekte Courgette
van de pineapple express?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nooooit van gehoord, zal wel een hipster shop zijn hier met de pine-apple haze etc.
Als je eentje hebt die veel bitterder smaakt dan normaal, dan zou ik 'm niet verder opeten als ik jou was. Geldt ook voor komkommersquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik ben nog niet dood van alle courgettes die ik dit jaar uit de tuin heb gehaald..
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:06 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat soort dingen, ik heb een muur vol kaartjes..
Oom cees. Leefde die nog? Al 20 jaar niks van gehoord en nu ineens
..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |