dat ook en veel lekkere wijven in latex en lakleerquote:
het erge is dat het vaak geveinsde oprechtheid is waar je doorprikt... we denken aan je ooh ja vandaar dat ik je alleen nu spreek en niet eerder, zo erg vond je het, lieg toch niet joh, is niet erg ik denk ook altijd aan jouw sores maar dat dat nou datquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:45 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nee precies, overal waar ik kom "oh god meid hoe gaat het nuuuuu" "oh heeel veeeel sterkte meeiiiiddd we denken aan je hoowrrr"
En ik denk jezus zeg gewoon hey! Tof dat je het zo stoer doet allemaal en beterschap!
Het moet allemaal zo beladen.. op tv zie je ook niet anders als omg karel heeft kanker en nog maar 2,5 dagen te levennnnn. Ik snap dat niet
.
Ken dat, gedoe om niets en/of beladen terwijl je er zelf heel nuchter in staat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:45 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nee precies, overal waar ik kom "oh god meid hoe gaat het nuuuuu" "oh heeel veeeel sterkte meeiiiiddd we denken aan je hoowrrr"
En ik denk jezus zeg gewoon hey! Tof dat je het zo stoer doet allemaal en beterschap!
Het moet allemaal zo beladen.. op tv zie je ook niet anders als omg karel heeft kanker en nog maar 2,5 dagen te levennnnn. Ik snap dat niet
.
Je gaat bij gf langs.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat ook en veel lekkere wijven in latex en lakleer
Misschien is mijn eigen trui wel geelquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat is logisch dat je daar geen zin in hebt.
[..]
Maar je start de tour toch in je eigen trui. En op de gele trui past ons logo ook
oh, nee, dat dan weer nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat ook en veel lekkere wijven in latex en lakleer
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Ken dat, gedoe om niets en/of beladen terwijl je er zelf heel nuchter in staat.
[..]
Je gaat bij gf langs.
ik ga naar cyberia de final edition in utrechtquote:
nooit van gehoordquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
[..]
ik ga naar cyberia de final edition in utrecht
afscheid nemen van een van de leukste feesten die ik daar heb meegemaakt
Dat.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
het erge is dat het vaak geveinsde oprechtheid is waar je doorprikt... we denken aan je ooh ja vandaar dat ik je alleen nu spreek en niet eerder, zo erg vond je het, lieg toch niet joh, is niet erg ik denk ook altijd aan jouw sores maar dat dat nou dat
is een cybergothic eventquote:
quote:
ah vandaarquote:
ik kan daar slecht tegen die nepbelangstellingquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:50 schreef Toekito het volgende:
Die belangstelling vlak voor je een ziekenhuis in gaat, er net uit komt en een jaar later
ben je bekend met die muziek?quote:
Ja dat. Ik was 2 dagen na mijn operatie ontslagen en heb toen wel een paar dagen zwaar depressief thuis gezeten en ook een keer jankend in de tuin in mn vriend zn armen gelegen met de vraag waarom ik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
het erge is dat het vaak geveinsde oprechtheid is waar je doorprikt... we denken aan je ooh ja vandaar dat ik je alleen nu spreek en niet eerder, zo erg vond je het, lieg toch niet joh, is niet erg ik denk ook altijd aan jouw sores maar dat dat nou dat
mooie insteek wel, niet vragem wat is er aan de hand maar gelijk sturen..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:52 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja dat. Ik was 2 dagen na mijn operatie ontslagen en heb toen wel een paar dagen zwaar depressief thuis gezeten en ook een keer jankend in de tuin in mn vriend zn armen gelegen met de vraag waarom ik.
De buurvrouw met haar manke smoel kon het de volgende dag niet laten om op zo'n gefakete toon te vragen waarom mijn gezicht aan een kant donkerblauw en opgezet was. Misselijke ramptoerist
nou ja, ik ken wel gothic muziek, maar het is niet echt een genre dat ik vaak luister.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben je bekend met die muziek?
of wat luister je?
Ik vraag soms ook aan ze of ze echt serieus 5 jaar nodig hebben om na een operatie er naar te vragen....juist net nadat de datum van een nieuwe op de kalender staat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kan daar slecht tegen die nepbelangstelling
ik heb ooit een jaar opgenomen gezeten en ik heb niemand gezien in die tijdquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:52 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja dat. Ik was 2 dagen na mijn operatie ontslagen en heb toen wel een paar dagen zwaar depressief thuis gezeten en ook een keer jankend in de tuin in mn vriend zn armen gelegen met de vraag waarom ik.
De buurvrouw met haar manke smoel kon het de volgende dag niet laten om op zo'n gefakete toon te vragen waarom mijn gezicht aan een kant donkerblauw en opgezet was. Misselijke ramptoerist
ik zal de laatste zijn die zal zeggen dat ik normaal benquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee jij bent normaal
Straks F1 kijken en afwassen
Bij absurde niet gepaste vragen, absurde niet gepaste antwoorden geven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:52 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
hier een lief vrouwtje met een gitaarquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, ik ken wel gothic muziek, maar het is niet echt een genre dat ik vaak luister.
verder is mijn muzieksmaak vrij breed.
van elektronisch hardstyle/hardcore, tot boze kale mannen mannen met gitaren hardcore tot lieve meisjes met een gitaar muziek
heb hier geen geluid en youtube werkt nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
hier een lief vrouwtje met een gitaar
De eerste maand ben je super interessant voor iedereen en iedereen wil wat voor je betekenen.. maar ik hoor van bijna niemand meer wat en ik heb nog een lang traject te gaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb ooit een jaar opgenomen gezeten en ik heb niemand gezien in die tijd
ik moest alles maar alleen opknappen toen ik eruit kwam heb ik ook een flinke opruiming gehouden onder mijn "vrienden"
die ken ik dan weer nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb hier geen geluid en youtube werkt niet
bij een lief vrouwtje met gitaar denk ik toch eerder Selah Sue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |